Gianti schreef:Nice!!! wat vor shoot is het
Een shoot bij een casting bureau

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Nice!!! wat vor shoot is het
OutOfTheWood schreef:Je moet er toch niet voor betalen mag ik hopen ?
OutOfTheWood schreef:Foto's voor een Bureau moeten gewoon foto's zijn hoe jij bent.
Gewoon wit shirt / topje aan, Skinny Jeans voor een witte muur ofzo.
Zonder make-up en zonder flits
Mijn foto's heeft mijn moeder gemaakt en die waren gewoon goed.
Het gaat niet om de perfecte foto's, het gaat erom dat ze je kunnen zien hoe je bent ^^
Op een shoot zie je er vaak een stuk anders uit.
Gewoon een vriend - vriendin foto's laten maken zo naturel mogelijk.
OutOfTheWood schreef:Nee want de foto's die je opstuurt worden niet gebruikt.
Je krijgt gewoon shoots van het bureau en als ze goed genoeg zijn komen ze in je portfolio.
Betalen voor foto's is echt onzin, zou echt nooit bij zo een bureau gaan.
Een goed bureau zorgt er wel voor dat er voor beiden voortgang te halen valt en vraagt geen geld.
Sheran schreef:Ja, volgens mij weet ik wel wat voor soort bureau je bedoelt. Maar dat is meer een online toegankelijke database, of niet?
OutOfTheWood schreef:Dus stel hé jij bent een super knap meisje met alle perfecte maten en kan hoppa zo het wereldje in.
Maar wat jammer nou; Je hebt geen geld voor een shoot.
Jammer, Next !
Een goed bureau vraagt nooit geld
Staat overal op internet en elk goed bureau kan je verzekeren nooit geld te vragen
OutOfTheWood schreef:Dus stel hé jij bent een super knap meisje met alle perfecte maten en kan hoppa zo het wereldje in.
Jammer, Next !
Staat overal op internet en elk goed bureau kan je verzekeren nooit geld te vragen
Nayomie schreef:OutOfTheWood schreef:Dus stel hé jij bent een super knap meisje met alle perfecte maten en kan hoppa zo het wereldje in.
Jammer, Next !
Nu weten we het wel.
Ik zou even lekker wat knagende vragen gaan stellen. Mocht je het niet lekker in de vel zitten, dan voor zekerheid gaan.
Nayomie schreef:Ho, niet gaan uiteraard maar denk dat dat wel duidelijk was
Joolien schreef:Wil je eens een link sturen van het bureau? Want ik ben wel benieuwd. Want stel he, t zijn fatsoenlijke foto's en jij vind het gewoon een leuke ervaring, dan zeg ik doen.