Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:08

Colorado schreef:
Oh sorry _O-
Ik heb ooit (voor ik in dit topic terecht kwam) een paar van je eerste posts gelezen, had helemaal niet door dat dat al zo lang geleden was := Wat zal je hem gemist hebben in dat geval haha.

Hahaha, tijd gaat idd snel :D
Gemist zeker, maar thuiskomst en dat wat hij daar doet maakt alles weer goed :D

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:08

Ik heb ze in een kastje in de badkamer, zit wel redelijk dichtbij het de muur dus misschien niet iets koeler daar. Aan de andere kant lopen er ook leidingen achter dat kastje. Had ergens gelezen dat aceton erbij zou helpen en dat doet het ook wel een beetje hoor. Draai de doppen er altijd vrij strak op. Soms zelfs moeite om ze weer open te krijgen. Hoe bewaar jij ze dan?

Anoniem

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:09

Ik heb ze in een kastje.
Je moet ze droog en donker bewaren, dus dat zit wel goed.

Aceton werkt wel, maar op de lange termijn maakt het je lak kapot.
Zou ik dus echt afraden!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:12

Ik heb ook nagellak van Collistar. Die blijft wel echt oneindig lang goed. En die van de hema ook (maar die is dan weer beschadigt als je je een keer stoot)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:22

Ik bewaar ze in een donkere tas. Ik maak altijd het halsje van het flesje schoon na het lakken zodat het flesje goed blijft sluiten.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:22

Van wie is de Blog over kat Aimee? Ik zie namelijk een spelfout staan, in de inleidende tekst. Althans, ik denk dat het een spelfout is ;) Er staat "not the most existing life" en ik denk dat het "exciting" moet zijn. Mocht het toch "existing" moeten zijn, dan heb ik niets gezegd :D

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:29

Thnx, dat ga ik even aanpassen :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:07

Colorado schreef:
Van mij ook weer een nieuwe post, hoop dat ik me aan de 'elke week een post' regel die ik voor mezelf op heb gesteld weet te houden := In ieder geval een goed begin :)
http://isabellaprins.com/2014/01/30/on- ... australia/

Lekker doen wat jezelf wilt polivy, ik vind het ontzettend gaaf. En inderdaad erg lief, jeetje wat zal je hem missen zeg!

Mooie post over de face wash ook, normaal niet mijn ding maar vind het zeer aantrekkelijk en overzichtelijk geschreven dus heb het zowaar helemaal gelezen. Ga eens kijken of ik het merk kan vinden, ziet er goed uit.

Verder heb ik helaas moeite met het openen van blogs, het internet hier werkt niet zo goed (ben in Bali op het moment)

Gave foto's! Leuke stijl heb je :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:10

Heel leuk idd Colorado! Schiet je de foto's analoog of bewerk je ze zo na?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:40

Zo, mijn hele thema en layout overhoop gegooid maar het is me uiteindelijk allemaal gelukt!

http://www.polish-or-urban.com

Omdat hij van domeinnaam is veranderd moeten de mensen die me volgden via Bloglovin dat wel even opnieuw doen, de oude geeft namelijk geen updates meer :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:40

Even een vraagje over die Liebster Award he, waar vind je nou beginnende bloggers? Ik heb namelijk het idee dat iedereen hier in het topic elkaar al een keer (of meerdere keren) heeft genomineerd en het leuke aan die Award is natuurlijk om het cirkeltje wat groter te maken. Maarja, ik zit helemaal niet in het "blog wereldje", dus waar moet ik in hemelsnaam beginnen met zoeken?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:47

Mensen opzoeken via bloglovin ? :)

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:03

Inderdaad joyce, misschien zoeken via bloglovin? Ik heb ook het gevoel dat hier in het topic steeds dezelfde genomineerd worden!
Dromenlies, inderdaad wat Anc zegt, aceton erbij gooien werkt eigenlijk niet. Het maakt je nagellak misschien wel dunner en minder stroperig, maar echt helpen zal het niet. Dat is trouwens een tip die hier (bij mij in de buurt) super vaak voorbij komt als het over nagellak gaat. Mijn nichtje bijvoorbeeld. Is nu net bezig met nagellak enzo en is ook een blog begonnen en op haar feestje heb ik wel 3 keer gehoord, als je nagellak iets dikker wordt, meteen aceton erbij gooien. Dat helpt. Moest ik toch even op reageren aangezien dat echt niet veel zal helpen.
De blog van mijn nichtje is trouwens: www.colorprint.weebly.com ze is nog jong, maakt spelfouten en niet de mooiste foto's (en om over haar nagels maar niet te spreken) maar ze doet heel erg haar best en heeft er super veel plezier in dus ik lees trouw iedere post :)

Essence - Circus confetti

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:21

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:05

Even nog een complimentje tussendoor, wat kunnen sommige jonge meiden hier (oa BalouArera) al onwijs fijn schrijven! Goede stijl, fijn om te lezen, knap!!

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 00:18

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 09:03

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 09:31

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:22

Ziet er netjes uit Emma!

Ik ga straks even kijken naar bloglovin en alle andere nieuwe blogposts!

Wilde alvast mijn nieuwe post even delen: Leven met dilemma´s

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:46

Wat fijn om alles te kunnen nalezen.

Anc ik vindt jou blog geweldig :) Ik heb zeer veel problemen met mijn talen en door jou blog leer ik toch telkens iets bij :)

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:16

Anc, hoe krijg je die nagellak zo glimmend? Bij mij zijn ze na het opdrogen altijd weer wat matter.

EllisL, wat een gaaf blog! Super stoer dat je er over bent gaan schrijven. Ga het zeker volgen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:18

Lief Daisy, bedankt!

Een goede top coat Kaaaren, maar sommige lakjes zijn ook al zo glimmend van zichzelf.
Ik gebruik op dit moment Poshe, die droogt snel, glanst mooi en zorgt er voor dat mijn lak langer mooi blijft zitten.
Oh, en niet geheel onbelangrijk: hij is erg betaalbaar :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:45

Als ik al jullie mooie nagels zo zie, krijg ik bijna zelf zin om mijn nagels weer eens te gaan lakken :D Maar ik vind het altijd zo zonde van mijn tijd, want binnen no-time beschadigd de boel weer. Ik heb ook echt geen geduld om al die verschillende laagjes op te brengen en mijn nagels breken heel snel. Denk dat ik het dus maar bij kwijlen bij de foto's hou ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:47

Ik heb afgekloven stompjes als nagels, maar ik heb er altijd een laagje lak overheen hoor! Als je een goede lak hebt kost het helemaal niet zo veel tijd en het is leuk om te doen :)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:53