[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:10

Noliiita - Leuke broek, houden!
Lenaatje1996 - Ik zou er bij de H&M niet op gokken, die levering duurt meestal zo lang, en loopt soms ook nog uit. :n

Weer een outfit van mij, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Afbeelding
http://this-is-not-another-blog.blogspo ... ctrum.html

Blouse van Forever 21, broek van Cheap Monday, schoenen van Dr. Martens en ketting van New Yorker. :)

lisantjuuh

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:18

Aah die blouse is geweldig!

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:55

leuk setje hoor alleen vind je schoenen niet zo leuk maar smaken verschillen hou meer van pumps eronder

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:25

Oh leuke blouse xSaarSaar! :D En bedankt ga hem wel houden, vind hem wel leuk. :j

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 10:05

Die broek is echt heel leuk Noliita! Zeker houden!

En Saar gave outfit! Vind die neon blousen zou leuk :j en ik heb echt precies dezelfde zonnebril als jij :))

Mijn vriendin zei me gister dat het sale is op de Urban outfitters site dus daar ga ik zo ook maar eens even kijken :')

rockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 17:30

binnenkort heb ik een feestje in het thema angel & devil, hebben jullie enig idee wat ik hiervoor aan zou kunnen doen? en waar ik dat voor een klein prijsje kan halen?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 18:33

Wat leuk die bloemen broek! Ook leuk met die blouse erin staat je heel mooi :D

saarsaar, ook echt super leuke outfit alleen vind ik bij deze combi de Dr. Martens niet bij pasen. Ik snap helemaal de stijl en look en stoer met iets netjes maar in deze vorm zijn de schoenen net wat te lomp en dat is zonde want de rest is rete gaaf! Vooral dat kleurtje :D

@rockie, bij claires kan je van die duivel en engeltjes artikelen kopen, combineer ze met wit of rood jurkje en klaar ben je :)

Las net op de vorige pagina dat iemand een Alice jurk wilt/zoekt? Ik heb oot blauw topje voor 5 euro van H&M, stuk stof in dezelfde kleur van de markt en er een cirkelskirt van gemaakt (gemakkelijk zelf te maken op internet vind je veel onder het mom DIY cirkle skirt) Schortje erbij witte pante strikje in en klaar ben je :)

Ik heb zojuist na lang twijfelen deze boots besteld bij H&M, ze komen wel pas eind augustus maar dat vind ik niet heel erg omdat ze meet herst winter laarsjes zijn dan zomer schoenen :P
Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:06

Noliita, leuke broek zeker in combinatie met dat blousje! Houden dus :)

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:18

_vivi_ schreef:
Wat leuk die bloemen broek! Ook leuk met die blouse erin staat je heel mooi :D

saarsaar, ook echt super leuke outfit alleen vind ik bij deze combi de Dr. Martens niet bij pasen. Ik snap helemaal de stijl en look en stoer met iets netjes maar in deze vorm zijn de schoenen net wat te lomp en dat is zonde want de rest is rete gaaf! Vooral dat kleurtje :D

@rockie, bij claires kan je van die duivel en engeltjes artikelen kopen, combineer ze met wit of rood jurkje en klaar ben je :)

Las net op de vorige pagina dat iemand een Alice jurk wilt/zoekt? Ik heb oot blauw topje voor 5 euro van H&M, stuk stof in dezelfde kleur van de markt en er een cirkelskirt van gemaakt (gemakkelijk zelf te maken op internet vind je veel onder het mom DIY cirkle skirt) Schortje erbij witte pante strikje in en klaar ben je :)

Ik heb zojuist na lang twijfelen deze boots besteld bij H&M, ze komen wel pas eind augustus maar dat vind ik niet heel erg omdat ze meet herst winter laarsjes zijn dan zomer schoenen :P
[ Afbeelding ]

ochjaa... als ze binnen zijn kun je ze direct dragen als het zulk weer blijft. :j

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:59

Ik vind de bloemen broek leuk, houden!

Saar, toffe combi. Juist met die schoenen voor mij, omdat het een lekker contrast geeft in je outfit.

Aaaah Vivi ik wilde die schoenen ook maar ze zijn niet meer in mijn maat! Vind ze erg leuk :D

Ik heb net op een italiaanse second hand markt een oude Duitse bundeswehr parka gekocht. Fijn met Duitse vlaggen erop, lekker lang en groot, en de bontvoering kan eruit gehaald worden, heel handig. Erg blij mee!

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:37

Ik heb een paar outfits op de foto gezet! :)

Afbeelding
Blouse/jurkje van glamourous (via Asos)
Cropped blazertje van river island
Schoenen tweedehands uit Boedapest

Voor in de zomer:
Afbeelding
Hier zie je de schoenen beter:
http://imageshack.us/photo/my-images/547/img4471g.jpg/
Blousje van New look
Rokje van Asos
Schoenen van New look

AfbeeldingAfbeelding
Trui van Monki; je ziet het hier niet echt goed, maar er zitten allemaal pailletten op die allemaal een andere kleur reflecteren in de zon :)
Broek van Asos
Schoenen van koninginnedag
sjaal van koninginnedag :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:47

Leuke kleertjes!:)

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:58

Even een stipje! Ik deel dezelfde liefde als jullie hihi

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 00:46

Dirndl schreef:
Aaaah Vivi ik wilde die schoenen ook maar ze zijn niet meer in mijn maat! Vind ze erg leuk :D

Ik weet niet waar jij kijkt dan maar als ik op h&m site kijk zijn alle maten in de kleur zwart nog gewoon beschikbaar :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 01:06

Lalee, jouw zomer outfit staat je heel mooi! +:)+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 08:55

Lalee, wat een super leuke zomer outfit zeg! :D Je laatste outfit vind ik ook leuk.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 09:38

Lalee, leuke outfits! Vooral de 2de outfit <3, en wat heb je mooie benen ! :oo Leuke sjaal ook op de laatste foto.
In je eerste outfit mis ik een beetje de vorm, volgens mij heb je een heel goed figuur en dit doet daar zo weinig voor, het jurkje en jasje hangen allebei zo los. De stukken los zijn verder heel leuk :)

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 09:44

Leuk die bloemenbroek!

Saar ik vind je outfit erg leuk! :j

Lalee_ leuke outfits, vooral die laatste 2 :)

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 11:08

Noliiita wat staat dat je leuk! toevallig! die broek met bloemetjes heb ik als blazer bij H&M gekocht het is echt opvallend maar ik vond het zo leuk dat ik hem toch maar heb besteld. Erg fleurig! De blazer heb ik ook maar meteen in het zwart genomen... heb nu alweer 5 van die dingen van H&M....

Zo, ik ben een tijdje niet geweest maar kon het toch niet laten heb weer nieuwe dingen gekocht... ~~}>
C&A had een vip avond met 25% op alles en ik zocht nog wat korte broekjes (voor als de zomer toch nog zou komen) en stiekem een jumpsuit (kort) en ja hoor, 2 korte broekjes, 1 strapless shirtje en 1 jumpsuit, 2 shirts voor mijn vriend en ik was nog geen 50 euro kwijt.

Dames, nog leuke ideetjes wat hier bij past? Wat voor shirtje en broek? Ik heb namelijk nooit echt zo'n bloemig jasje gehad... _O- http://www.hm.com/nl/product/07114?article=07114-A

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 11:10

DaraBariton schreef:
Noliiita wat staat dat je leuk! toevallig! die broek met bloemetjes heb ik als blazer bij H&M gekocht het is echt opvallend maar ik vond het zo leuk dat ik hem toch maar heb besteld. Erg fleurig! De blazer heb ik ook maar meteen in het zwart genomen... heb nu alweer 5 van die dingen van H&M....

Zo, ik ben een tijdje niet geweest maar kon het toch niet laten heb weer nieuwe dingen gekocht... ~~}>
C&A had een vip avond met 25% op alles en ik zocht nog wat korte broekjes (voor als de zomer toch nog zou komen) en stiekem een jumpsuit (kort) en ja hoor, 2 korte broekjes, 1 strapless shirtje en 1 jumpsuit, 2 shirts voor mijn vriend en ik was nog geen 50 euro kwijt.

Dames, nog leuke ideetjes wat hier bij past? Wat voor shirtje en broek? Ik heb namelijk nooit echt zo'n bloemig jasje gehad... _O- http://www.hm.com/nl/product/07114?article=07114-A

bij een pastelkleurige broek misschien? (of een kleur die terugkomt in het jasje)

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:17

DaraBariton schreef:

Dankje! Oh dat jasje is ook erg leuk zeg.. <3

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:17

Thanks! :)

DaisyDarling schreef:
Lalee, leuke outfits! Vooral de 2de outfit <3, en wat heb je mooie benen ! :oo Leuke sjaal ook op de laatste foto.
In je eerste outfit mis ik een beetje de vorm, volgens mij heb je een heel goed figuur en dit doet daar zo weinig voor, het jurkje en jasje hangen allebei zo los. De stukken los zijn verder heel leuk :)

Mja het hangt inderdaad allemaal een beetje los (wel lekker comfy :)) ), ik kan ook een dunne riem om mijn taille doen bij die eerste outfit :)

Mijn handen jeuken echt om deze te bestellen :')
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2957377
Maar ik moet geld sparen voor NY :Y)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:04

Broek houden van de vorige pagina, leuk!

Saar, niet helemaal mijn ding, vooral de schoenen niet :o

Lalee, 2e en 3e outfit heel leuk!

Haha Vivi, ik wilde woensdag ook sandaaltjes kopen, toch maar niet gedaan en enkellaarsjes gekocht, want ja, het wordt toch geen mooi weer alsmaar... :P

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:08

Lalee_ schreef:
Thanks! :)

DaisyDarling schreef:

Mja het hangt inderdaad allemaal een beetje los (wel lekker comfy :)) ), ik kan ook een dunne riem om mijn taille doen bij die eerste outfit :)

Mijn handen jeuken echt om deze te bestellen :')
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2957377
Maar ik moet geld sparen voor NY :Y)

Comfy is altijd goed *\o/* :D
Ik mag ook eigenlijk geen commentaar hebben, ik ga namelijk gerust in een sweater van het vriendje & een legging naar school(want die sweater komt ruim over mijn kont). Das pas een vormloze outfit :+

En wauw, volgens mij is je jeuk besmettelijk *D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:39

Hier nog wat outfitjes van mij de afgelopen tijd en aankoopjes :D :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding Nieuwww :D geshopt samen voor 55,- :D (sale en korting bij heropening tassenwinkel hier)
Afbeelding Jurkje aan, dit had ik ook aan vandaag bij de begrafenis. We hoefden niet in het zwart, gewoon netjes.
Afbeelding Met een langere achterkant
Afbeelding Nieuwe platte laarsjes, waar mn steunzolen ook in kunnen :D Lang leve de sooco member days!
Afbeelding

En ik vond dat dit wel leuk was met mijn haar, weten jullie nog andere dingen die je kan met een (schuine) bob? Ik vond het zo saai elke dag mijn haar gewoon stijl en niks... En ik twijfel over laten groeien of weer bijknippen in model...
Afbeelding (hier niet gestijld overigens)

Oh, en ik twijfel over dit jurkje van de h&m:
Afbeelding (let niet op mn hoofd)