Ik heb trouwens wel een paar leuke situaties

Gister zat ik achter de kassa, onder mijn kassa lag een gevallen embalagebonnetje. Nougoed het was druk en ik moest iemand helpen, dus ik had zoiets die raap ik zo wel op. Komt er een vrouw met veel boodschappen, heletijd sneaky proberen te kijken naar het bonnetje. Pakt ze hem op, die man vraagt iets van je had toch maar een bonnetje. Begint ze: ''Neenee deze zat nog in mijn zak, daarom is hij ook zo verkreukeld.'' Geeft ze hem aan mij: ''Ja hij is een beetje verkreukeld hoor, want kijk deze zat in mijn jaszak en die andere heb ik net gehaald, ja daarom is hij een beetje verkreukeld.'' Ik had zoiets van ja ik heb t wel gezien hoor:') Het was dat hij er al even lag, anders had ik gezegd dat ze hem van de grond heeft geplukt, en dat de rechtmatige eigenmatige eigenaar hem misschien nog wel wil.
Gister ook een vervelende, klant vraagt aan iemand of ie voor mag want hij heeft maar een product. Hij voor, betaald hij eerst 1,35 en 11 cent moest nog gepind worden. Blijkt ie niet genoeg op zijn pas. Dus hij gaat naar huis om geld te halen en ik laat de transactie annuleren. Daardoor had ik wel kasverschil, dus zo blij was ik niet met hem. Klant er achter die hem voor leit gaan vertelde dat ze hem niet vertrouwde, hij deed heel raar en was lang in de winkel. Komt ie even later terug, mega druk. Gaat ie achter de kassa staan om te betalen. Nee meneer u kent achter in de rij sluiten. Zegt ie dat zijn ene ding daar ligt. Ja maakt niet uit ik ga hem soieso niet van achter mij laten betalen, dat mag niet en helemaal niet als ik hem niet vertrouw. Gaat ie in de rij staan, komt ie na 1 sec voor staan. ''Meneer u moet nu echt achter in de rij gaan staan, anders help ik u niet.'' ZUCHT.