Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nancy schreef:Hier loopt kinder vakantieweek op z’n eind en we willen onze hulp begeleiders een cadeau geven als bedankje voor hun tijd en inzet.
Nu hebben we alle ouder gevraagd om bij te dragen, met €2 per kind. Om zo 2 bonnen van €15 te kunnen geven.
Ik mis nu nog 3 betalingen, de vraag is of ze dat willen gaan betalen of niet..
Ik hou niet van voorschieten of ongelijkheid, dus ik wil 2 bonnen halen van €12,50 dan, want €12 is ook zo’n gek bedrag.
Ben ik nu zo moeilijk dat ik niet die extra €6 wil voorschieten/betalen omdat niet alle ouders willen bijdragen..??
Dan betaal ik €8, de rest €2 en sommigen niets..
Het is geen groot bedrag natuurlijk, maar ik hou daar niet van, misschien had ik t niet moeten willen regelen..
Westhof schreef:Dat ik ineens gespamd wordt op FB met allerlei openbare (AI) berichten, soms wel 4 onder elkaar
[ Afbeelding ]
Berdien schreef:Drie keer de Kruidvat door, medewerker tien minuten mee gezocht maar het magische onthaar-apparaat was nergens te vinden. Terwijl ze wel 8 zouden moeten hebben![]()
Roosch schreef:Ah wat balen, ik weet goed hoe dat voelt!heb je wel een goede reden gekregen of zo een standaard afwijzing?