Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Nogsteeds geen contact te krijgen met de garage waar mijn auto staat.. . Vrijdag wel een appje gehad dat hij zou bellen, maar dat doet hij niet en neemt ook niet meer op.
Begin echt bang te worden dat er iets goed fout zit.. Het is geen dure Lambo ofzo, gewoon een Picasso van 22 jaar. Maarja wel m'n enige vervoer en moet vrijdag naar het ziekenhuis
Daphne__ schreef:M'n moeder gaat nu de auto van m'n tante ophalen en dan die kant op![]()
Ja, heb ook echt spijt dat ik het op deze manier gedaan heb. Normaal gaan we ook naar een vast iemand, maar die heeft een longontsteking en garages in de buurt hadden allemaal geen tijd. Dus op facebook gevraagd wie hem op korte termijn kon maken en deze persoon reageerde. Hij noemde ook een naam van een garage en volgens Google klopt dat wel, maarja nu vraag ik me af of hij wel echt van die garage is..
Rotte is dat je ook niet 100x wil bellen en iemand dol wil maken, voor als het wel goed zit. Maarja ondertussen zit ik echt wel in de stress
Daphne__ schreef:prompter schreef:
Voor de zekerheid even gecheckt, maar staat nog op 1 April 2023 gelukkig