Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 11:00

Benauwd, piepende ademhaling, steken op mijn borst, rug/knieën die zich gedragen als roestig tandwiel (inclusief knarsend geluid) en de rest.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 11:50

Nogsteeds geen contact te krijgen met de garage waar mijn auto staat.. . Vrijdag wel een appje gehad dat hij zou bellen, maar dat doet hij niet en neemt ook niet meer op.

Begin echt bang te worden dat er iets goed fout zit.. Het is geen dure Lambo ofzo, gewoon een Picasso van 22 jaar. Maarja wel m'n enige vervoer en moet vrijdag naar het ziekenhuis :=

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 11:54

oh bah daphne, wat balen zeg.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:00

Kan er niemand naar het adres toe rijden? Is echt de reden dat ik al 20 jaar naar een vertrouwd adres ga, dit soort zaken zijn echt heel vervelend!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:04

Ah gadver Daphne, is er niet iemand in de buurt die even langs kan gaan?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:05

Daphne__ schreef:
Nogsteeds geen contact te krijgen met de garage waar mijn auto staat.. . Vrijdag wel een appje gehad dat hij zou bellen, maar dat doet hij niet en neemt ook niet meer op.

Begin echt bang te worden dat er iets goed fout zit.. Het is geen dure Lambo ofzo, gewoon een Picasso van 22 jaar. Maarja wel m'n enige vervoer en moet vrijdag naar het ziekenhuis :=

Ik zou even langsrijden, even kijken hoe de vork in de steel zit.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:12

M'n moeder gaat nu de auto van m'n tante ophalen en dan die kant op :=

Ja, heb ook echt spijt dat ik het op deze manier gedaan heb. Normaal gaan we ook naar een vast iemand, maar die heeft een longontsteking en garages in de buurt hadden allemaal geen tijd. Dus op facebook gevraagd wie hem op korte termijn kon maken en deze persoon reageerde. Hij noemde ook een naam van een garage en volgens Google klopt dat wel, maarja nu vraag ik me af of hij wel echt van die garage is..

Rotte is dat je ook niet 100x wil bellen en iemand dol wil maken, voor als het wel goed zit. Maarja ondertussen zit ik echt wel in de stress :x

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:19

Daphne__ schreef:
M'n moeder gaat nu de auto van m'n tante ophalen en dan die kant op :=

Ja, heb ook echt spijt dat ik het op deze manier gedaan heb. Normaal gaan we ook naar een vast iemand, maar die heeft een longontsteking en garages in de buurt hadden allemaal geen tijd. Dus op facebook gevraagd wie hem op korte termijn kon maken en deze persoon reageerde. Hij noemde ook een naam van een garage en volgens Google klopt dat wel, maarja nu vraag ik me af of hij wel echt van die garage is..

Rotte is dat je ook niet 100x wil bellen en iemand dol wil maken, voor als het wel goed zit. Maarja ondertussen zit ik echt wel in de stress :x

Goed dat je die kant op rijd. Toen je het bericht postte dat iemand de auto had opgehaald nav jouw fb bericht, kreeg ik al een naar gevoel. Die auto ben je kwijt..
Hopelijk is dat niet zo en gaat het ‘alleen maar’ om slechte communicatie..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:20

Nou reden genoeg om 1000 keer te bellen.

Kan ook zijn dat het iemand is die zichzelf enorm overschat en dacht dit doe ik wel even, en dat het daarna toch tegenviel of er is iets niet goed gegaan.

Hopelijk kom je er snel achter en heb je je auto weer terug.

Ben wel benieuwd hoe het afloopt!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:24

Ik zou je telefoon even op anoniem zetten en dan bellen. Of met een andere telefoon bellen. Wedden dat hij dan opneemt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:34

Ik zat vanmorgen al om even over half negen braaf met een kop thee op het werk te wachten tot mijn collega zou komen. Na negenen nog steeds niemand, dus ik maakte me licht zorgen dat er wat gebeurd zou zijn. Kijk ik voor alle zekerheid nog eens op het rooster: moet ik pas om kwart voor 1 beginnen... De afgelopen maanden was het standaard van 9 tot 18, maar dit keer dus niet. Mijn collega zou om 9 beginnen, maar had besloten om ook later te starten en had mij vergeten in te lichten. Gelukkig woon ik redelijk dichtbij, dus toch maar naar huis gegaan. Ik mocht blijven, dan zouden mijn uren bijgeschreven worden, maar ik was/ben zó moe van al het werken de laatste tijd. Ben thuis op de bank in slaap gevallen en net pas weer wakker. Nog even verder 'wakker worden' en dan toch maar naar het werk toe. Ik wil een winterslaap houden. :z

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:40

Dat hebben we geprobeerd, maar neemt ook niet op := Ik dacht idd ook, je zult zien dat hij dan wel opneemt, maar nee.

En we hadden nog een ander nummer, maar die neemt ook niet meer op.

Maar mijn moeder is daar nu en belde net... Onze auto is daar niet. Niet buiten en als ze naar binnen kijkt ziet ze de auto ook niet.
Dus... Dat is mooi k*t. Ze zag iemand van het bedrijf ernaast en ging vragen of zij iets weten.. En daarna gaat ze naar de politie, toch even vragen wat we moeten doen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:51

Ik ben benieuwd waar je auto is Daphne__. Ik gok joyriding in Pakistan ofzo.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:51

Jeetje, straks is je auto gestolen/doorverkocht.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:53

Iemand die 60 rijdt op een 80 weg. Dan ineens bedenkt wel 80 te gaan rijden. En ook weer uit het niks te remmen om 60 te gaan rijden. (Rechte weg, geen zijwegen en niemand voor haar) En vervolgens weer 80. Echt stront irritant.

Oei Daphne, ik hoop dat je auto nog terecht komt maar het klinkt niet goed.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:57

Heb je al op www.rdw.nl gekeken of het kenteken kort geleden is overgeschreven := ?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:57

Begin er idd echt bang voor te worden, dat hij niet meer in Nederland is... Stomme is dat de auto kapot is/was, hij wou niet meer schakelen, wss koppelingsplaten. Dus waarom zou je die auto jatten... -O-
Wel eind November nog door de APK.. Maarja geen nette auto en dus kapot. Snap er helemaal niks van.

Mocht iemand deze auto ergens zien tijdens vakantie in het buitenland :')
Afbeelding

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:58

prompter schreef:
Heb je al op https://www.rdw.nl gekeken of het kenteken kort geleden is overgeschreven := ?

Voor de zekerheid even gecheckt, maar staat nog op 1 April 2023 gelukkig :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 12:59

Geen idee hoe het werkt, maar kan je bij RDW opgeven dat je auto mogelijk gestolen is en dat over schrijven op naam tijdelijk niet kan/mag oid?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 13:02

Niet gesignaleerd in de buurt van Assen net nadat je m weggebracht had toevallig? :=

Maar wel mooi poedersuiker -O-

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 13:10

Nou, we zien heel iets wijzer geworden.. Maar het is een vaag verhaal :=

M'n moeder had dus die buurman gevraagd, die zei dat de garage al lang failliet is. Maar hij wist dat de man nog kleinschalig aan auto's sleutelt, ergens anders in dezelfde plaats. Dus mijn moeder daar heen, maar ook daar geen auto. Buren gevraagd, de ene kende de hele man niet, maar de andere wel..

En onze monteur is al een poosje geleden voor de liefde verhuisd, naar groningen. Ik woon 10 minuten onder Zwolle...

Soort van goed nieuws is dat die man hem kent als betrouwbaar. Op maandag werkt hij niet, hij zei dat hij morgen vast oppakt. Nouja, dat hopen we dan maar. Tot nu toe geen contact kunnen krijgen vanaf woensdag..

M'n moeder is voor de zekerheid wel even langs de politie.

Maar geen idee waar m'n auto nu dus is. Groningen denk ik? Als dat zo is ben ik benieuwd wat ik straks mag afrekenen.. We hadden een prijs afgesproken en hij deed zich voor als iemand uit Zwolle, dus ging uit van nog een paar tientjes extra voor het ophalen. Maar als dat Groningen blijkt te zijn.. Kan ik dik betalen voor het ophalen en kan ik straks zeker ook naar Groningen om hem op te halen.
Maargoed, eerst maar eens zien dat ik hem uberhaubt terug krijg.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 13:40

Daphne__ schreef:
prompter schreef:
Heb je al op https://www.rdw.nl gekeken of het kenteken kort geleden is overgeschreven := ?

Voor de zekerheid even gecheckt, maar staat nog op 1 April 2023 gelukkig :=

Overschrijving zal bij gejat niet gebeuren als hij naar het buitenland gaat.
En eventuele bekeuringen komen bij daphne uit.

Maar denk idd dat je dan morgen meer hoort.

Maar zitten er bij jullie zo weinig garages dan?
Hier zitten er zoveel.
Wel wit. Gewoon als echt bedrijf dan. Niet de goedkope beunhaas.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 13:48

Echt flinke griep, pijnlijke ogen in mn hoofd, keel naar de getsie. Alles doet zeer.

Probeer al de hele ochtend mn lesklant te bereiken...om te verzetten... Hoop dat ze het op tijd leest, ziet dat ik heb geprobeerd te bellen.

Pfffff ik ben toch wel blij dat ik straks de thuiszorg in ga.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 13:53

Wauw... Plottwist...

De auto staat nog gewoon waar wij hem kapot hebben neergezet! :?

Wtf.. Hij heeft dinsdag hier de sleutels opgehaald en hij zou de auto ophalen. De volgende dag heeft mijn moeder gebeld om te vragen of hij de auto gevonden had en hij zei van wel en dat ze die dag aan de auto zouden beginnen.

Hij heeft dus wel onze sleutels, maar de auto heeft hij helemaal niet opgehaald. Toevallig appte hij ineens dat zijn vrouw in het ziekenhuis ligt en dat even voor gaat. Ja dat is vervelend, maar hij liegt dus al vanaf dinsdag. Hij speelt al vanaf Dinsdag dat de auto bij hem is.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 13:57

Heb je reservesleutels? Zou niet teveel tijd meer aan hem besteden en zorgen dat je auto van de plaats is voor hij hem toch nog besluit op te halen.