Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 10:26

Ga naar huis :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 10:27

Mensen die ruiken naar rook krijg ik benauwd van. :=

Buik die nog steeds poging tot muziek maken doe.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 10:41

denisesilver schreef:

Ik werk vanuit thuis dus dat scheelt wel al

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 10:44

JudithGigi schreef:
Voel me hartstikke ziek, maar ben te eigenwijs om me ziek te melden :+

Ik snap dit niet := Ziek is ziek. Wat is er erg aan ziek melden? Als je te ziek bent om op kantoor te werken ben je ook te ziek om thuis te werken. Door thuiswerken gaan mensen te snel te lang door en is langer uitval naar mijn idee een risico. (Ook mentaal)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 10:47

JudithGigi schreef:
denisesilver schreef:

Ik werk vanuit thuis dus dat scheelt wel al

Oh

Ga naar bed!

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 10:48

Ik had voor een dag een huis gekocht, toen ging het hele feest niet door.
Iemand besloot n dag na de sluitingsdatum nog een monsterbod te doen van 25k meer en ondanks dat ons was verteld dat er niks gedaan werd met biedingen die na de sluitingsdatum binnen kwamen heeft de makelaar dit doorgegeven aan de verkopers. En ondanks dat de verkopers met ons bod akkoord waren hebben ze zich uiteraard teruggetrokken want ze willen 25 k meer.
Achja en de makelaar en de verkopers voelden zich er rot onder, ja vast... -:(-

Nu dus maar weer verder opzoek, wel enorm gedemotiveerd nu... -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 10:49

Net pas wakker oeps. :=

Gisteren 3 uur geslapen en sliep vandaag pas na 1:30 of 2uur ofzo. En dus net pas wakker. :=

Gelukkig heb ik een lang weekend :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 10:51

Kirrietje schreef:
Ik had voor een dag een huis gekocht, toen ging het hele feest niet door.
Iemand besloot n dag na de sluitingsdatum nog een monsterbod te doen van 25k meer en ondanks dat ons was verteld dat er niks gedaan werd met biedingen die na de sluitingsdatum binnen kwamen heeft de makelaar dit doorgegeven aan de verkopers. En ondanks dat de verkopers met ons bod akkoord waren hebben ze zich uiteraard teruggetrokken want ze willen 25 k meer.
Achja en de makelaar en de verkopers voelden zich er rot onder, ja vast... -:(-

Nu dus maar weer verder opzoek, wel enorm gedemotiveerd nu... -O-

Oh wat balen! Als jij als koper je bedenkt dat moet je toch een boete betalen. Is dat andersom ook niet zo dan? Of was er nog niets getekend? Zuur zeg.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 10:52

Tancreda4 schreef:
JudithGigi schreef:

Ik snap dit niet := Ziek is ziek. Wat is er erg aan ziek melden? Als je te ziek bent om op kantoor te werken ben je ook te ziek om thuis te werken. Door thuiswerken gaan mensen te snel te lang door en is langer uitval naar mijn idee een risico. (Ook mentaal)

Dit inderdaad, plus dat het ook niet bevorderlijk is voor je werk := Ik heb veel liever een fitte, gefocuste collega dan iemand die eigenlijk in bed hoort te liggen, want de kans op fouten en slordigheden is gewoon veel groter. En dan valt die collega uiteindelijk toch om, en wie mag de zooi opruimen? :+

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 10:54

Was nog niks getekend, we hoorde smiddags dat ons bod was geaccepteerd. De dag erna hoorde we het slechte nieuws, en de koopakte stond net klaar..

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 10:56

Tancreda4 schreef:
JudithGigi schreef:

Omdat mijn ervaring is dat er wel heel erg op neergekeken wordt.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 11:13

Dat ligt inderdaad aan waar je werkt. Ik moet zeggen dat ik ook niet goed ben in ziekmelden. Ik haalde zelfs uren in als ik met migraine naar huis ging :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 11:19

Kirrietje schreef:
Was nog niks getekend, we hoorde smiddags dat ons bod was geaccepteerd. De dag erna hoorde we het slechte nieuws, en de koopakte stond net klaar..

Neeeee, wat ontzettend balen :oo !

Wat een banketstaaf van een makelaar ook :o.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 11:54

Om 12 uur een afspraak hebben bij de huisarts.
Om kwart voor 12 naar binnen gelopen om direct in de rij te mogen staan om aan te melden.
Er zijn nu nog 5 mensen voor mij om aan te melden |o

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 11:58

Ik heb er een uur over gedaan om een afspraak met de huisarts te maken. Ik wil niet midden op de dag.. dus nu mag ik al over drie weken _O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 11:59

Ik heb een afspraak. Maar zal zo vast een uur a anderhalf mogen wachten..
Er zijn nog 3 voor mij om aan te melden

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:10

Een uitbraak van stofluis of meelmijt ofzo in het terrarium van de gerbils. Ze doen de gerbils niks maar wat is dit goooorrrr...
Soms is een groot terrarium een zegen, nu is het even een vloek

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:14

Tancreda4 schreef:
Nee je ruikt je zelf niet meer denk ik. Want ik denk dit ook altijd van lopende asbakken, of mensen die koffie ademen en zweten. Bahhh

Precies dit. :j

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:15

Mn vader die zaterdag "geen zin had om in de rij te staan" om een tuinset die in de aanbieding was te reserveren. Ik zei nog dat ie het wel moest doen, want anders is die set straks weg of de aanbieding voorbij. Maar "nee ik kijk eerst online"

Raad eens wat er nu niet meer in aanbieding is en nergens meer te krijgen is voor de prijs die we goed vonden? _-:(

Nu hebben we geen tuinset want nu issie bijna 2x zo duur := En de oude tuinset is waarschijnlijk al verkocht. Top :')

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:21

Ghostattack schreef:
Mn vader die zaterdag "geen zin had om in de rij te staan" om een tuinset die in de aanbieding was te reserveren. Ik zei nog dat ie het wel moest doen, want anders is die set straks weg of de aanbieding voorbij. Maar "nee ik kijk eerst online"

Raad eens wat er nu niet meer in aanbieding is en nergens meer te krijgen is voor de prijs die we goed vonden? _-:(

Nu hebben we geen tuinset want nu issie bijna 2x zo duur := En de oude tuinset is waarschijnlijk al verkocht. Top :')

Maar dat is toch niet jouw probleem? Of was de tuinset voor jou bedoeld? Dan kun je niet je vader de schuld geven lijkt me.. Oftewel, ik snap m niet :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:27

Gehaast voor tandarts, loopt uit, maar ik moet plassen en ben bang dat ze zo komen :’)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:29

TessaxQuincy schreef:
xPabloBokt schreef:
Ik ga met een vriendin naar de Efteling vandaag.

Ik app haar:

"Ik heb er zin in!!"

Zij:

"Ik ook!! Ik heb wel mijn bus gemist."

*autism intensifies*

Krijg je ervan als je mensen met ADHD verzamelt.

:')

Ohhh verschrikkelijk! Ik heb ook autisme en ben eerder 30 minuten te vroeg dan te laat. En ook een vriendin met ADHD die standaard te laat is. Eerder toen we samen fietsten naar school was zij echt gewoon standaard 10 minuten te laat, en de stress die ik toen altijd had. Maar ik was wel eigenwijs altijd want ik bleef wel wachten ipv dat ik gewoon weg fietste. :')

Hier had ik vroeger met een schoolvriendin, waar ik zo nu en dan ook privé mee afsprak om ergens naar toe gaan, standaard last van. Echt last. Ik keurig op tijd, zij steevast veel en veel te laat. Met de kennis van nu had ik rechtsomkeert gemaakt (of doorgefietst naar school). Indertijd bleef ik ook braaf wachten, met alle stress van dien. Toen had je nog geen mobieltjes.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:29

Chickyy schreef:
Ghostattack schreef:

Maar dat is toch niet jouw probleem? Of was de tuinset voor jou bedoeld? Dan kun je niet je vader de schuld geven lijkt me.. Oftewel, ik snap m niet :+

Mijn vader en ik wonen in hetzelfde huis en zouden het samen betalen := Ik wilde in de rij staan, maar hij stond erop om naar huis te gaan en eerst online te kijken. Dus ja, pech nu haha

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:35

Kirrietje schreef:

Maar dan heb je toch een mondelinge overeenkomst en die is toch ook bindend?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:37

hagelslag schreef:
Om 12 uur een afspraak hebben bij de huisarts.
Om kwart voor 12 naar binnen gelopen om direct in de rij te mogen staan om aan te melden.
Er zijn nu nog 5 mensen voor mij om aan te melden |o

Je schrijft dat je een afspraak hebt. Is het dan niet zo dat je gewoon in de wachtkamer moet gaan zitten tot je opgeroepen wordt? Dat is bij ons wel zo in ieder geval.