Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JudithGigi schreef:Voel me hartstikke ziek, maar ben te eigenwijs om me ziek te melden
Kirrietje schreef:Ik had voor een dag een huis gekocht, toen ging het hele feest niet door.
Iemand besloot n dag na de sluitingsdatum nog een monsterbod te doen van 25k meer en ondanks dat ons was verteld dat er niks gedaan werd met biedingen die na de sluitingsdatum binnen kwamen heeft de makelaar dit doorgegeven aan de verkopers. En ondanks dat de verkopers met ons bod akkoord waren hebben ze zich uiteraard teruggetrokken want ze willen 25 k meer.
Achja en de makelaar en de verkopers voelden zich er rot onder, ja vast...![]()
Nu dus maar weer verder opzoek, wel enorm gedemotiveerd nu...
Tancreda4 schreef:JudithGigi schreef:Voel me hartstikke ziek, maar ben te eigenwijs om me ziek te melden
Ik snap dit nietZiek is ziek. Wat is er erg aan ziek melden? Als je te ziek bent om op kantoor te werken ben je ook te ziek om thuis te werken. Door thuiswerken gaan mensen te snel te lang door en is langer uitval naar mijn idee een risico. (Ook mentaal)
Tancreda4 schreef:JudithGigi schreef:Voel me hartstikke ziek, maar ben te eigenwijs om me ziek te melden
Ik snap dit nietZiek is ziek. Wat is er erg aan ziek melden? Als je te ziek bent om op kantoor te werken ben je ook te ziek om thuis te werken. Door thuiswerken gaan mensen te snel te lang door en is langer uitval naar mijn idee een risico. (Ook mentaal)
Ghostattack schreef:Mn vader die zaterdag "geen zin had om in de rij te staan" om een tuinset die in de aanbieding was te reserveren. Ik zei nog dat ie het wel moest doen, want anders is die set straks weg of de aanbieding voorbij. Maar "nee ik kijk eerst online"
Raad eens wat er nu niet meer in aanbieding is en nergens meer te krijgen is voor de prijs die we goed vonden?
Nu hebben we geen tuinset want nu issie bijna 2x zo duurEn de oude tuinset is waarschijnlijk al verkocht. Top
TessaxQuincy schreef:xPabloBokt schreef:Ik ga met een vriendin naar de Efteling vandaag.
Ik app haar:
"Ik heb er zin in!!"
Zij:
"Ik ook!! Ik heb wel mijn bus gemist."
*autism intensifies*Krijg je ervan als je mensen met ADHD verzamelt.
Ohhh verschrikkelijk! Ik heb ook autisme en ben eerder 30 minuten te vroeg dan te laat. En ook een vriendin met ADHD die standaard te laat is. Eerder toen we samen fietsten naar school was zij echt gewoon standaard 10 minuten te laat, en de stress die ik toen altijd had. Maar ik was wel eigenwijs altijd want ik bleef wel wachten ipv dat ik gewoon weg fietste.
Chickyy schreef:Ghostattack schreef:Mn vader die zaterdag "geen zin had om in de rij te staan" om een tuinset die in de aanbieding was te reserveren. Ik zei nog dat ie het wel moest doen, want anders is die set straks weg of de aanbieding voorbij. Maar "nee ik kijk eerst online"
Raad eens wat er nu niet meer in aanbieding is en nergens meer te krijgen is voor de prijs die we goed vonden?
Nu hebben we geen tuinset want nu issie bijna 2x zo duurEn de oude tuinset is waarschijnlijk al verkocht. Top
Maar dat is toch niet jouw probleem? Of was de tuinset voor jou bedoeld? Dan kun je niet je vader de schuld geven lijkt me.. Oftewel, ik snap m niet
hagelslag schreef:Om 12 uur een afspraak hebben bij de huisarts.
Om kwart voor 12 naar binnen gelopen om direct in de rij te mogen staan om aan te melden.
Er zijn nu nog 5 mensen voor mij om aan te melden