Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 16:40

fotolijstje schreef:
Ze is ingeslapen.

Sterkte. Maar dit is het beste wat je voor je maatje kan doen.
Wordt ze gecremeerd en komt ze naar huis?
Ik merkte zelf dat wanneer beide katten weer thuis waren een hoop rust gaf.

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 17:19

Ze is nu thuis en wordt morgen begraven.
Ze was zelf heel snel onder narcose gegaan, en ook heel snel "weg". Ze was dus echt op, ik vind het fijn voor haar dat ze nu geen pijn meer heeft maar ik mis haar ontzettend.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 17:52

veel sterkte fotolijstje :knuffel: , misschien helpt het om een hoekje in te richten om je kat te herdenken? of op een plank in je kamer een leuke foto neer te zetten met een plukje haar ergens in? Weet niet of je daar van houd

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 18:25

Sterkte Fotolijstje. :(:)

Zorgverlof. Ik ben hier totaal ongeschikt voor.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 18:29

Fotolijstje sterkte.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 18:29

Sterkte iedereen!!

Ik zou moeten eten... Maar we hebben geen honger.
Iets met chocolade ... Letters... Ofzo! :')

En ik moet straks nog lesgeven. :') echt timing van mij weer hahahah.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 18:34

Sterkte Fotolijstje :(:)

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 18:42

Sterkte fotolijstje. :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 19:01

Sterkte foto lijstje. Dit zijn de nare momenten van dieren houden :knuffel:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 19:05

Nogmaals sterkte Fotolijstje :knuffel:

—-
Mijn ergernis was vanmorgen wederom vanwege een huisartsassistente. Sommigen kunnen zo ontiegelijk gevoelloos zijn.

Ik moet nu elke week op donderdag een vitamine b12 injectie halen. Dat is de afgelopen 5x ( vandaag de 5de ) in de ochtend gedaan. Waarvan 1x in het ziekenhuis, want toen ik opgenomen was, is hij volgens schema in het ziekenhuis gegeven.
De andere 3x had ik een andere assistente die heel anders reageerde / handelde en een ochtend afspraak was geen enkel probleem, geen discussies over gehad sterker nog ze plande het gewoon in de ochtend weer in zonder de vraag of het ook in de middag kon.

En vandaag was het iemand anders en die wil de volgende afspraak alleen maar in de middag plannen, want er is geen ochtend spreekuur en ze missen haar nu aan de telefoon ( en ik word vooral ook gewoon boos om de toon waarop het gezegd word ) en toen ik aangaf dat ik niet in de middag kan, kreeg ik terug dat ik het alleen maar op mijn manier wil.
Dus ik bijna in tranen dat dat niet zo is, want ik heb mijn hele agenda vol met ziekenhuis afspraken en andere afspraken staan en ik moet als ik deze afspraak in de middag zet heen en weer gaan vliegen wat ik nou juist qua energie niet red. Ik krijg niet voor niks deze injecties.
Dus ik zei nouja blijkbaar kan het niet anders dan s’middags dus dat betekent dat ik ze niet meer kan laten zetten. Het is niet zo dat ik keuze heb in het tijdstip s’middags want het kon ook nog alleen maar om half 3.

Eventueel op woensdag kon het om 3 uur, maar op woensdag zit ik van 9 tot half 1 in het ziekenhuis, dan van 1 tot 3 is de schoonmaakster er en om half 4 moet ik weer in het ziekenhuis zijn. Ik verzin het niet ofzo.

Als ze dan meerdere tijdstippen kon voorstellen, maar nee dat kon niet want hun agenda was vol…

Toen zei ze dat ze mij s’middags wel terug zou bellen. Deze hele discussie duurde intussen al 2x zolang als het zetten van die prik he -O-

Ze belde inderdaad s’middags terug, gelukkig op een tijdstip dat ik in de wachtkamer zat in het ziekenhuis. Zegt ze ik zou u nog even terugbellen en ehm we gaan het maar even proberen. Ik zet u erop voor donderdag 14 december om 08:50 uur.

Dus… Alsof ze mij een mega gunst verleend.
Zo leuk zijn die prikken niet, maar nu ga ik met nog wat meer tegenzin.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 19:38

Die banketstaaf op de snelweg die het eerst al nodig vond om op mijn kont te gaan zitten (ik was aan het inhalen en reed echt niet te langzaam) en daarna mij inhaalde en op een paar millimeter voor me een stuk naar mijn weghelft kwam. Serieus waarom?!?

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 20:00

Ineke2 schreef:
Nogmaals sterkte Fotolijstje :knuffel:

—-
Mijn ergernis was vanmorgen wederom vanwege een huisartsassistente. Sommigen kunnen zo ontiegelijk gevoelloos zijn.

Ik moet nu elke week op donderdag een vitamine b12 injectie halen. Dat is de afgelopen 5x ( vandaag de 5de ) in de ochtend gedaan. Waarvan 1x in het ziekenhuis, want toen ik opgenomen was, is hij volgens schema in het ziekenhuis gegeven.
De andere 3x had ik een andere assistente die heel anders reageerde / handelde en een ochtend afspraak was geen enkel probleem, geen discussies over gehad sterker nog ze plande het gewoon in de ochtend weer in zonder de vraag of het ook in de middag kon.

En vandaag was het iemand anders en die wil de volgende afspraak alleen maar in de middag plannen, want er is geen ochtend spreekuur en ze missen haar nu aan de telefoon ( en ik word vooral ook gewoon boos om de toon waarop het gezegd word ) en toen ik aangaf dat ik niet in de middag kan, kreeg ik terug dat ik het alleen maar op mijn manier wil.
Dus ik bijna in tranen dat dat niet zo is, want ik heb mijn hele agenda vol met ziekenhuis afspraken en andere afspraken staan en ik moet als ik deze afspraak in de middag zet heen en weer gaan vliegen wat ik nou juist qua energie niet red. Ik krijg niet voor niks deze injecties.
Dus ik zei nouja blijkbaar kan het niet anders dan s’middags dus dat betekent dat ik ze niet meer kan laten zetten. Het is niet zo dat ik keuze heb in het tijdstip s’middags want het kon ook nog alleen maar om half 3.

Eventueel op woensdag kon het om 3 uur, maar op woensdag zit ik van 9 tot half 1 in het ziekenhuis, dan van 1 tot 3 is de schoonmaakster er en om half 4 moet ik weer in het ziekenhuis zijn. Ik verzin het niet ofzo.

Als ze dan meerdere tijdstippen kon voorstellen, maar nee dat kon niet want hun agenda was vol…

Toen zei ze dat ze mij s’middags wel terug zou bellen. Deze hele discussie duurde intussen al 2x zolang als het zetten van die prik he -O-

Ze belde inderdaad s’middags terug, gelukkig op een tijdstip dat ik in de wachtkamer zat in het ziekenhuis. Zegt ze ik zou u nog even terugbellen en ehm we gaan het maar even proberen. Ik zet u erop voor donderdag 14 december om 08:50 uur.

Dus… Alsof ze mij een mega gunst verleend.
Zo leuk zijn die prikken niet, maar nu ga ik met nog wat meer tegenzin.

Wauw wat ontzettend k*t! Zou je hier een melding van kunnen maken bij je huisarts? Of dat er iets in je dossier komt te staan, waardoor je dit gedoe minder hebt?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 20:12

Stofzak zei poef....
Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 21:06

Fotolijstje sterkte met het verlies van je lieve diertje :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 21:24

Sterkte fotolijstje met het verlies van je kat!

--

Bokt is opeens wat veranderd via de computer , ik moet er helemaal aan wennen :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 21:28

deksel schreef:
Ik slaap zo slecht als ik thuis slaap. Ik slaap nogal licht en word elke nacht een paar keer wakker. Van de tikkende verwarming, van de piepende deur van m’n huisgenoot, auto van m’n huisgenoot vlak voor m’n raam, buren die hun kinderen laten rennen door huis wat ik goed hoor in m’n kamer. Ik voel me echt een aansteller en een zeikerd, maar ik heb mijn slaap zo erg nodig.

Ik hoor ook alles, slaap op zolder.. dus dan hoor je al sowieso veel..
Hoor mensen om 5.15u hun autoraam krabben 8)7 of metro's/trams die weer beginnen te rijden in de vroege ochtend.

En meeste erge is zelfs als de brandweer/politie/ambulance over de ring of buiten wegen rijden met sirenes word ik wakker van.

Vandaag vooral geërgerd aan de kou, ben blij dat ik voor 3 dagen vrij ben. :)
Vanmorgen denk je al voorzichtig over het erf te lopen,
en precies waar je het eigenlijk wel verwacht maar ik niet ging ik al bijna op mijn plaat. #)

Sterkte Fotolijstje. :knuffel:

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 21:58

Kan het niet warm krijgen vandaag. :brr:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 22:04

Hartstikke bedankt iedereen voor de lieve woorden! <3

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 23:04

Mijn dochter heeft gigantische keelpijn, zo zielig. Hoesten/huilen/hoesten/huilen. Water drinken en hoestdrank helpt allemaal niet, dus nu zit ze om 22.00 uur ‘s avonds aan een ijsje. Hoop dat het helpt om iig even lekker te kunnen inslapen want ik ben ook wel toe aan wat slaap. En om 2.00 uur gaat mijn wekker voor een check en een nieuwe pil.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 07-12-23 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 23:06

Sterkte Fotolijstje.

Afbeelding

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 23:20

Merlen schreef:
Sterkte Fotolijstje.

[ [url=m/OuQmkS.png]Afbeelding[/url] ]

Mooi...

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 23:28

Sterkte! Ook oef, die stofzak :=

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 23:59

fotolijstje schreef:
Hartstikke bedankt iedereen voor de lieve woorden! <3

Sterkte meid! :knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 00:27

hagelslag schreef:
Stofzak zei poef....
[ [url=m/OjV3AP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eigenlijk wel benieuwd hoe je eruit zag erna.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 01:09

Dat viel gelukkig reuze mee.
Ik stond op ca 4 meter afstand...
Die boer is gelukkig ook erg makkelijk.
Ik heb netjes t ergste samen geveegd op een hoopje en hij zou t morgen wel op de mestplaat gooien.