fotolijstje schreef:Ze is ingeslapen.
Sterkte. Maar dit is het beste wat je voor je maatje kan doen.
Wordt ze gecremeerd en komt ze naar huis?
Ik merkte zelf dat wanneer beide katten weer thuis waren een hoop rust gaf.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Nogmaals sterkte Fotolijstje
—-
Mijn ergernis was vanmorgen wederom vanwege een huisartsassistente. Sommigen kunnen zo ontiegelijk gevoelloos zijn.
Ik moet nu elke week op donderdag een vitamine b12 injectie halen. Dat is de afgelopen 5x ( vandaag de 5de ) in de ochtend gedaan. Waarvan 1x in het ziekenhuis, want toen ik opgenomen was, is hij volgens schema in het ziekenhuis gegeven.
De andere 3x had ik een andere assistente die heel anders reageerde / handelde en een ochtend afspraak was geen enkel probleem, geen discussies over gehad sterker nog ze plande het gewoon in de ochtend weer in zonder de vraag of het ook in de middag kon.
En vandaag was het iemand anders en die wil de volgende afspraak alleen maar in de middag plannen, want er is geen ochtend spreekuur en ze missen haar nu aan de telefoon ( en ik word vooral ook gewoon boos om de toon waarop het gezegd word ) en toen ik aangaf dat ik niet in de middag kan, kreeg ik terug dat ik het alleen maar op mijn manier wil.
Dus ik bijna in tranen dat dat niet zo is, want ik heb mijn hele agenda vol met ziekenhuis afspraken en andere afspraken staan en ik moet als ik deze afspraak in de middag zet heen en weer gaan vliegen wat ik nou juist qua energie niet red. Ik krijg niet voor niks deze injecties.
Dus ik zei nouja blijkbaar kan het niet anders dan s’middags dus dat betekent dat ik ze niet meer kan laten zetten. Het is niet zo dat ik keuze heb in het tijdstip s’middags want het kon ook nog alleen maar om half 3.
Eventueel op woensdag kon het om 3 uur, maar op woensdag zit ik van 9 tot half 1 in het ziekenhuis, dan van 1 tot 3 is de schoonmaakster er en om half 4 moet ik weer in het ziekenhuis zijn. Ik verzin het niet ofzo.
Als ze dan meerdere tijdstippen kon voorstellen, maar nee dat kon niet want hun agenda was vol…
Toen zei ze dat ze mij s’middags wel terug zou bellen. Deze hele discussie duurde intussen al 2x zolang als het zetten van die prik he![]()
Ze belde inderdaad s’middags terug, gelukkig op een tijdstip dat ik in de wachtkamer zat in het ziekenhuis. Zegt ze ik zou u nog even terugbellen en ehm we gaan het maar even proberen. Ik zet u erop voor donderdag 14 december om 08:50 uur.
Dus… Alsof ze mij een mega gunst verleend.
Zo leuk zijn die prikken niet, maar nu ga ik met nog wat meer tegenzin.
deksel schreef:Ik slaap zo slecht als ik thuis slaap. Ik slaap nogal licht en word elke nacht een paar keer wakker. Van de tikkende verwarming, van de piepende deur van m’n huisgenoot, auto van m’n huisgenoot vlak voor m’n raam, buren die hun kinderen laten rennen door huis wat ik goed hoor in m’n kamer. Ik voel me echt een aansteller en een zeikerd, maar ik heb mijn slaap zo erg nodig.