En princequillo, dat fleurt je dag na zo'n lange file wel weer op!
Urbanus, was het boek van een specifieke boekhandel ofzo? Of door het lijstje van fysieke Lush winkels speuren?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
princequillo schreef:Na een twee uur lange fileben ik eindelijk thuis en heb ik mijn pakket ook uitgepakt.
Ik denk dat ik MarloesHJ mag bedanken?
[ Afbeelding ]
Variation leest op de rug echt als een boek met yearning, dat gaat er altijd wel in. Het andere boek klinkt echt hilarisch.Dankjewel, ik ben er blij mee!!
De snacks hebben het trouwens niet lang volgehouden…
Cynn schreef:Bij thuiskomst lag er een pakketje op mij te wachten, dat is nog eens leuk thuiskomen![]()
Na het lezen van de hints en wat speurwerk moet mijn Santa wel Suliko zijn! Je vond het boek The Great Alone net als ik heel tof, Marjo heeft mijn adventkalender gemaakt en is eerder in dit topic jouw lootje geweest, en we hebben beide een boek van de auteur Eowyn Ivey op ons verlanglijstje staan.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hele gave hardcover die op mijn lijstje stond, fijne, warme sokken, lekkere thee en een leuke kaars! Heel mooi pakket. Dank je wel
Cynn schreef:Bij thuiskomst lag er een pakketje op mij te wachten, dat is nog eens leuk thuiskomen![]()
Na het lezen van de hints en wat speurwerk moet mijn Santa wel Suliko zijn! Je vond het boek The Great Alone net als ik heel tof, Marjo heeft mijn adventkalender gemaakt en is eerder in dit topic jouw lootje geweest, en we hebben beide een boek van de auteur Eowyn Ivey op ons verlanglijstje staan.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hele gave hardcover die op mijn lijstje stond, fijne, warme sokken, lekkere thee en een leuke kaars! Heel mooi pakket. Dank je wel
Urbanus schreef:SS, ik heb de hint in de enveloppe gemist denk ik wat erg!
Suliko schreef:Cynn, jaaa ik was je santa! Waren de hints niet te makkelijk? Ben altijd bang ze te moeilijk te maken.![]()
Wat fijn dat je blij bent met je pakketje![]()
Ik heb gisteravond ook een heel leuk pakket in ontvangst mogen nemen!Die deel ik zo.
Ik kom dus alleen werkelijk niet uit de hints.Ik heb de cijferbriefjes die me niet verder brachten eraf gepulkt, weet niet of dat de bedoeling was, ze zaten vastgelijmd. Maar ik zag dat er iets onder stond: lentegroet en hoofdschotel.
![]()
Ik dacht eerst dat de cijferreeksen gps coördinaten waren, maar tenzij mijn santa ergens in Nigeria woont, lijkt me dat niet het geval.
Help mij, misschien ben ik heel dom, maar er valt zo geen kwartje![]()
[ Afbeelding ]
Suliko schreef:Ooh wow, natuurlijk! Dat ik daar niet aan gedacht heb.Bij het eerste boek wist ik het al, maar de tweede bevestigde het. The Great Alone, haar grote favoriet en The Echo of Old Books, een boek dat ik haar een keer met de GSBS heb gegeven: Marjo!
Heel erg bedankt voor het leuke pakket![]()
En briljant bedachte hint!
DWitzel schreef:Suliko schreef:Cynn, jaaa ik was je santa! Waren de hints niet te makkelijk? Ben altijd bang ze te moeilijk te maken.![]()
Wat fijn dat je blij bent met je pakketje![]()
Ik heb gisteravond ook een heel leuk pakket in ontvangst mogen nemen!Die deel ik zo.
Ik kom dus alleen werkelijk niet uit de hints.Ik heb de cijferbriefjes die me niet verder brachten eraf gepulkt, weet niet of dat de bedoeling was, ze zaten vastgelijmd. Maar ik zag dat er iets onder stond: lentegroet en hoofdschotel.
![]()
Ik dacht eerst dat de cijferreeksen gps coördinaten waren, maar tenzij mijn santa ergens in Nigeria woont, lijkt me dat niet het geval.
Help mij, misschien ben ik heel dom, maar er valt zo geen kwartje![]()
[ Afbeelding ]
Dat moeten ISBN nummers zijn!!!
Marjo schreef:Suliko schreef:Ooh wow, natuurlijk! Dat ik daar niet aan gedacht heb.Bij het eerste boek wist ik het al, maar de tweede bevestigde het. The Great Alone, haar grote favoriet en The Echo of Old Books, een boek dat ik haar een keer met de GSBS heb gegeven: Marjo!
Heel erg bedankt voor het leuke pakket![]()
En briljant bedachte hint!
Yeeaah![]()
Fijn dat je er blij mee bent!
Die woorden zijn mislukte anagrammen, maar dat had ik pas door toen ik ze had opgeschreven
Eelmo schreef:Ik ben blij dat je die nog niet gelezen hebt![]()
De doos rammelde zo dat ik bang was dat er onderweg iets stuk was gegaan, maar hij zit gewoon vol met lekkers!
[ Afbeelding ]
En een kaartje
[ Afbeelding ]
En uiteraard ook leesvoer!![]()
[ Afbeelding ]
Dankjewel Sirius_!Wool klinkt als straight up my alley
en the great alone staat al een tijdje op mijn tbr idd. Binnenkort maar aan beginnen nu het nog een beetje koud weer is
Suliko schreef:Marjo schreef:
Yeeaah![]()
Fijn dat je er blij mee bent!
Die woorden zijn mislukte anagrammen, maar dat had ik pas door toen ik ze had opgeschreven
Haha, ja, zo’n vermoeden had ik al, het zat te vastgelijmd om de bedoeling te zijn.![]()
wel nieuwsgierig welk tweede boek je had willen geven die ik al had gelezen!