Ja echt fijn kapotte benen tot aan infecties aan toe, 35 liter uit zweten per dag, niet goed kunnen ademen, niet fijn kunnen werken én niet kunnen slapen. Heerlijk zeg.
Ja, inderdaad fantastisch Binnen moeten blijven in een koude ruimte omdat ik anders weer opgehaald kan worden door een ambulance. Zalig, ik kijk er naar uit.
Mijn airco's is gerepareerd en hebben een onderhoudsbeurt gehad, dus de komende dagen hou ik het binnen koel!
cursebreaker
Geplaatst: 31-08-24 09:49
Hier loopt het vandaag op naar 27 graden maar het is nu pas 18 met wat bewolking dus dat is beter. Ik ga weinig naar buiten op het moment, dus ik heb met de komende dagen en oplopende temperaturen gelukkig de airco dan in huis en weinig directe last ervan (gemiddeld houden we het hier dan rond de 20 graden in huis). Al moet ik dan wel weer beneden slapen, want op de slaapkamer is er geen beginnen aan qua benauwdheid en mijn nog aanwezige ziekte/klachten. Volgende week zaterdag staat nu ook weer 28 graden gemeld ineens. Whyyyy.
Oh daar ga je geen spijt van krijgen. Gisteren chocolade ijs met stukjes Oreo gemaakt, zalig! De frozen espresso martini’s die eruit komen maken de bloedverziekende hete dagen ook beter dragelijk. Of citroen sorbet ijs… Zie het als een soort therapie.
Een paar stevige, goede espresso’s invriezen. Nadat de boel ingevroren is, aanvullen met 100ml vodka en 100ml Kahlua en dat hele zwikkie in de creami. Enjoy!
Ik ga kapot. Ben een paar x de deur uit geweest vandaag en kom nu net terug van oudergesprek met de lerares van m’n zoon en ze hebben geen airco op school. Was echt peentjes zweten met die vieze benauwdheid en warmte en kletsen (waar ik met m’n social anxiety vandaag het moeilijk mee had). Nu weer veilig thuis in de airco
Wat vies warm is het zeg. Pffff. Hopelijk laatste dag.
black_kelpie
Geplaatst: 02-09-24 16:14
Het is hier ook echt een hel buiten, gatverdamme. Net even naar de winkel geweest maar ik ga de deur niet meer uit voordat er 10 graden minder op de meter staat.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.