Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Gewoon niet doen! Deze sukkel heeft een hersenschudding ook al eens zwaar onderschat en maanden hoofdpijn en wazig voelen is gewoon niet fijn. Het is gelukkig bij mij hersteld maar als ik mijn hoofd stoot dan heb ik daar toch wat meer last van dan voorheen.
En anders de arts een briefje laten maken waarop staat dat het niet verantwoord is om naar school toe te komen met een hersenschudding?
DuoPenotti schreef:Graag gedaan. En ik meen het oprecht
Vaak veel interesse en goede vragen als iets niet duidelijk is.
Lees jullie berichten altijd graag.
DuoPenotti schreef:Graag gedaan. En ik meen het oprecht
Menino schreef:DuoPenotti schreef:Graag gedaan. En ik meen het oprecht
Ook mee eens. Ik was ook 11 toen ik op bokt kwam en mijn berichten waren 1 grote brei aan woordenstront![]()
Jullie zijn een stuk volwassener en ik vind jullie spelling indrukwekkend voor die leeftijd![]()
.
Wennii schreef:Voor de derde keer deze week iemand die bij het afrijden van de rotonde vol op de rem gaat staan voor fietsers die geen voorrang hebben om ze toch voor te laten... Ik was net op tijd met remmen gelukkig, maar had er wel bijna eentje in mn kofferbak zitten, omdat je het gewoon niet verwacht. Die haaientanden staan er niet voor de kat z'n viool (), je blokkeert de halve rotonde. Gewoon gasgeven.
JustMe8484 schreef:Zebrastreep schreef:Gewoon niet doen! Deze sukkel heeft een hersenschudding ook al eens zwaar onderschat en maanden hoofdpijn en wazig voelen is gewoon niet fijn. Het is gelukkig bij mij hersteld maar als ik mijn hoofd stoot dan heb ik daar toch wat meer last van dan voorheen.
En anders de arts een briefje laten maken waarop staat dat het niet verantwoord is om naar school toe te komen met een hersenschudding?
Tja, op mijn vraag wat hun advies wat mbt tot school dat dat wel kon als hij maar elke paar minuten even zijn hoofd van het digibord af zou wenden en liefs zoveel mogelijk in schrifjes zou werken.
Maar het huiswerk is mee. Ik heb gezegd dat ik op dit moment niet Verwacht er wat mee te doen omdat ik hem niet zie concentreren en zeker niet op een vak wat hij toch al moeilijk vind...
Ach en het guppie zit zichzelf zo in de weg. Wil gewoon spelen, want tja ziek genoeg om op bed te liggen voelt hij zich niet. Maar alles wat hij doet voelt toch ook niet goed. Dus hij is chagrijnig, verdrietig, hangerig en gewoon niet happy
wyoming schreef:Mijn ex die weer eens klaagt dat de zwemlessen niet snel genoeg gaan. Eerst al bij zoon, die heeft nu zijn zwemdiploma’s en nu is dochter aan de beurt. Kind is net 5 geworden (afgelopen maandag), lest pas 8 maanden, zit al in badje 3 en zelfs daar zit ze al over de helft qua voortgang. Maar nee het is meneer weer niet snel genoeg. Blegh.
(Enige last die hij er van heeft is dat hij om de week naar zwemles moet met haar, de lessen betalen doe ik)
Menino schreef:-
Ik heb een 5 voor mijn toets![]()
![]()
. Ik moet zeggen dat het me meevalt, maar ik heb er precies niets aan want ik moet hem alsnog herkansen en dus begint mijn zomervakantie een maand later
![]()
M'n eerste onvoldoende
Iedereen die ik sprak zei overigen dat hij vet goed ging, maar hij is vet slecht gemaakt
Het gemiddeld is een 5.8, dus voel me wel iets minder een randdebiel. Dat wel. Maar daar doe ik het niet voor. Wil gewoon keiharde EC's graag
.