Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rose123

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 14:59

3 uur en 40 minuten heen en weer gereden voor een cursus van 2.5 uur waar ik achteraf geen bal aan had...

Maar het was heel leerzaam hoor, zeiden mijn collega's vorige week.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 15:11

Zebrastreep schreef:
Gewoon niet doen! Deze sukkel heeft een hersenschudding ook al eens zwaar onderschat en maanden hoofdpijn en wazig voelen is gewoon niet fijn. Het is gelukkig bij mij hersteld maar als ik mijn hoofd stoot dan heb ik daar toch wat meer last van dan voorheen.

En anders de arts een briefje laten maken waarop staat dat het niet verantwoord is om naar school toe te komen met een hersenschudding?

Tja, op mijn vraag wat hun advies wat mbt tot school dat dat wel kon als hij maar elke paar minuten even zijn hoofd van het digibord af zou wenden en liefs zoveel mogelijk in schrifjes zou werken.
Maar het huiswerk is mee. Ik heb gezegd dat ik op dit moment niet Verwacht er wat mee te doen omdat ik hem niet zie concentreren en zeker niet op een vak wat hij toch al moeilijk vind...

Ach en het guppie zit zichzelf zo in de weg. Wil gewoon spelen, want tja ziek genoeg om op bed te liggen voelt hij zich niet. Maar alles wat hij doet voelt toch ook niet goed. Dus hij is chagrijnig, verdrietig, hangerig en gewoon niet happy

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 15:17

Urbanus schreef:
Armhaar represent!

Ik ga wel mijn tanden laten bleken al heb ik mucho twijfels.

Ben ik te oud voor shirts van Threadhead?

[ [url=m/LSiqN2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je bent nooit te oud voor iets wat je leuk vindt! :)

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 15:18

DuoPenotti schreef:
Dit topic is toch ook niet alleen maar voor volwassenen toch, ondanks er ook een jeugdhonk is?

Vind deze 2 meiden altijd best volwassen reageren, vaak wel beter dan diverse volwassenen :P

Dankjewel voor het compliment +:)+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 15:20

Graag gedaan. En ik meen het oprecht :j

Vaak veel interesse en goede vragen als iets niet duidelijk is.
Lees jullie berichten altijd graag.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-23 15:25

Ik zit in de trein en er zit hier een man continu zijn neus op te halen alsof hij wat zit te snuiven. Naast mij zit een boomer die elke keer zo'n boomer-keelschraap hoestje moet doen. Het is weer tijd voor de NC koptelefoon -O-

Oh ja, ook mijn onderlip verbrand aan een stukje garnalenkroket.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 15:28

DuoPenotti schreef:

Ook mee eens. Ik was ook 11 toen ik op bokt kwam en mijn berichten waren 1 grote brei aan woordenstront :P

Jullie zijn een stuk volwassener en ik vind jullie spelling indrukwekkend voor die leeftijd :P :D .

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 15:33

DuoPenotti schreef:

Dankjewel! Zulke complimenten krijg ik (en ik ga er vanuit ook mijn zus) niet vaak :) oprecht bedankt! :j
Menino schreef:
DuoPenotti schreef:

Ook mee eens. Ik was ook 11 toen ik op bokt kwam en mijn berichten waren 1 grote brei aan woordenstront :P

Jullie zijn een stuk volwassener en ik vind jullie spelling indrukwekkend voor die leeftijd :P :D .

Dankjewel! Spelling is mijn hobby zal ik maar zeggen, haha :') := Ik vind mezelf (al zeg ik het zelf) ook goed in verhalen schrijven :)) Weer oprecht bedankt!

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 15:53

Voor de derde keer deze week iemand die bij het afrijden van de rotonde vol op de rem gaat staan voor fietsers die geen voorrang hebben om ze toch voor te laten... Ik was net op tijd met remmen gelukkig, maar had er wel bijna eentje in mn kofferbak zitten, omdat je het gewoon niet verwacht. Die haaientanden staan er niet voor de kat z'n viool ( :') ), je blokkeert de halve rotonde. Gewoon gasgeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 15:57

Nou lekker zo doorgaan. In dit topic heb je wel een hoop vunzige praat dus dat zou ik voor nu even overslaan en pas vragen stellen als je ouder bent :') :D

~

Ik heb een 5 voor mijn toets |( |( |( . Ik moet zeggen dat het me meevalt, maar ik heb er precies niets aan want ik moet hem alsnog herkansen en dus begint mijn zomervakantie een maand later |( |( M'n eerste onvoldoende -O- Iedereen die ik sprak zei overigen dat hij vet goed ging, maar hij is vet slecht gemaakt :') Het gemiddeld is een 5.8, dus voel me wel iets minder een randdebiel. Dat wel. Maar daar doe ik het niet voor. Wil gewoon keiharde EC's graag :+ .

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 15:58

Het is een onvoldoende maar wel een hoge onvoldoende!

Dat kinderen van 11 hier zitten, vind ik wat van. Maar goed, ik ben hun moeder niet. Ik hoef hun advies ook niet :')

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:08

Wennii schreef:
Voor de derde keer deze week iemand die bij het afrijden van de rotonde vol op de rem gaat staan voor fietsers die geen voorrang hebben om ze toch voor te laten... Ik was net op tijd met remmen gelukkig, maar had er wel bijna eentje in mn kofferbak zitten, omdat je het gewoon niet verwacht. Die haaientanden staan er niet voor de kat z'n viool ( :') ), je blokkeert de halve rotonde. Gewoon gasgeven.

Oh jij woont zeker bij mij op het eiland? Standaard hier elke dag. Ik test dan altijd ff mijn claxon

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:13

Urbanus schreef:
Dat kinderen van 11 hier zitten, vind ik wat van. Maar goed, ik ben hun moeder niet. Ik hoef hun advies ook niet :')

Ik vind ook dat zulke kinderen niet thuis horen op zo n forum en vraag me ook af als haar moeder het ook weet.

Is er geen Tina of bobo forum?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:17

Habbo hotel!

Bobba!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:20

Mijn ex die weer eens klaagt dat de zwemlessen niet snel genoeg gaan. Eerst al bij zoon, die heeft nu zijn zwemdiploma’s en nu is dochter aan de beurt. Kind is net 5 geworden (afgelopen maandag), lest pas 8 maanden, zit al in badje 3 en zelfs daar zit ze al over de helft qua voortgang. Maar nee het is meneer weer niet snel genoeg. Blegh.
(Enige last die hij er van heeft is dat hij om de week naar zwemles moet met haar, de lessen betalen doe ik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:20

Neopets!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:25

Voor de verandering weer gezeik met gebit. Nu ineens een dikke ontsteking bij wortel, dus wordt een wkb... Eerst flink aan de antibiotica. En allerlei oorzaken gevonden waardoor gebit nu zo slecht is en achteruit gaat. Maar daar heb ik mijn hele leven al last van, aan meerdere artsen aangegeven en gewoon nooit naar gekeken. Het had echt zo veel gescheeld als er wel serieus naar gekeken was

Enige voordeel, door de hoge dosis pijnstilling voel ik niks.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:30

Moderatoropmerking:
Iedereen mag een irritatie of ergernis hebben. Het maakt niet uit hoe oud je bent. Jongere bokkers hoeven ook niet in alleen maar in Jeugdhonk iets te plaatsen en mogen ook in dit topic hun ergernissen plaatsen. Hou het vriendelijk en respectvol naar elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:34

JustMe8484 schreef:
Zebrastreep schreef:
Gewoon niet doen! Deze sukkel heeft een hersenschudding ook al eens zwaar onderschat en maanden hoofdpijn en wazig voelen is gewoon niet fijn. Het is gelukkig bij mij hersteld maar als ik mijn hoofd stoot dan heb ik daar toch wat meer last van dan voorheen.

En anders de arts een briefje laten maken waarop staat dat het niet verantwoord is om naar school toe te komen met een hersenschudding?

Tja, op mijn vraag wat hun advies wat mbt tot school dat dat wel kon als hij maar elke paar minuten even zijn hoofd van het digibord af zou wenden en liefs zoveel mogelijk in schrifjes zou werken.
Maar het huiswerk is mee. Ik heb gezegd dat ik op dit moment niet Verwacht er wat mee te doen omdat ik hem niet zie concentreren en zeker niet op een vak wat hij toch al moeilijk vind...

Ach en het guppie zit zichzelf zo in de weg. Wil gewoon spelen, want tja ziek genoeg om op bed te liggen voelt hij zich niet. Maar alles wat hij doet voelt toch ook niet goed. Dus hij is chagrijnig, verdrietig, hangerig en gewoon niet happy
:knuffel: Het is ook zo'n vervelende pijn, kan ik me herinneren van mijn eigen (lichte) hersenschudding. Inderdaad niet erg genoeg om op bed te blijven liggen, maar ook niet minimaal genoeg om op een rustig tempo toch wat dingetjes te doen.

Zou hij het leuk vinden om wat opbeurende kaartjes te krijgen van een stel onbekende Boktdames? <<) :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:34

wyoming schreef:
Mijn ex die weer eens klaagt dat de zwemlessen niet snel genoeg gaan. Eerst al bij zoon, die heeft nu zijn zwemdiploma’s en nu is dochter aan de beurt. Kind is net 5 geworden (afgelopen maandag), lest pas 8 maanden, zit al in badje 3 en zelfs daar zit ze al over de helft qua voortgang. Maar nee het is meneer weer niet snel genoeg. Blegh.
(Enige last die hij er van heeft is dat hij om de week naar zwemles moet met haar, de lessen betalen doe ik)

Dat gebeurd bij onze zwemles ook, vind dat zo vervelend.
Alsof ik mezelf ook aangesproken voel Ofzo ( ben paardrij juf en daar zijn ook altijd ouders die vinden dat het te langzaam gaat)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:40

Mkango schreef:
Neopets!

OMG NEOPETS JAAA

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:47

Niobe schreef:
Mkango schreef:
Neopets!

OMG NEOPETS JAAA

YESSS

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:48

Alja schreef:
Alsof ik mezelf ook aangesproken voel Ofzo ( ben paardrij juf en daar zijn ook altijd ouders die vinden dat het te langzaam gaat)

Bij ponyles is dat eenvoudig met een lange zweep en een beetje reactieve pony goed op te lossen ~~}>
(dit is een grapje uiteraard)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:57

Neeuujjj feestweek is begonnen en heb geen tampon meer in de vrachtauto -O-

Zit op een lange rit en ben pas over 3 uur bij de fabriek.
Hopelijk kan ik zo bij een supermarkt even snel stoppen om ene nieuw doosje te halen

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 17:09

Menino schreef:
-

Ik heb een 5 voor mijn toets |( |( |( . Ik moet zeggen dat het me meevalt, maar ik heb er precies niets aan want ik moet hem alsnog herkansen en dus begint mijn zomervakantie een maand later |( |( M'n eerste onvoldoende -O- Iedereen die ik sprak zei overigen dat hij vet goed ging, maar hij is vet slecht gemaakt :') Het gemiddeld is een 5.8, dus voel me wel iets minder een randdebiel. Dat wel. Maar daar doe ik het niet voor. Wil gewoon keiharde EC's graag :+ .

Balen zeg... Hopelijk voor de herkansing een beter cijfer, kan je lekker tevreden de vakantie in :(:)
Als de rest het slecht heeft gedaan maakt het toch niet uit dat het slecht ging bij jou O:) Vind ik een prachtige beredenering.