Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
flintstones schreef:Ik heb mijn laptop uiteindelijk verkocht en opgestuurd
Heel goed verpakt, ook met zacht vulmateriaal er bij en op alle kanten van de doos 'breekbaar! Fragile!' Geschreven
Zie ik via de t&t Dat het pakje is geleverd maar een bericht van de koper krijg ik niet...
Ik stuur zelf persoonlijk altijd naar de verkoper als ik een pakje goed ontvqng
mvdende schreef:Uiteindelijk wéér een melding van Marktplaats met "frauduleuze adverteerder" dus voorlopig zit ik kwa Garmin Inreach met lege handen. Ach, heb nog een jaar voordat ik dat apparaat nodig heb...
Wat ik wél dringend nodig heb is een wifiversterker/ mesh wifi. Staat een mooie set op marktplaats voor een hele scherpe prijs. Vervolgens reageert verkoper niet meer. Ondertussen meerdere mensen die aan het bieden zijnbijna al over de vraagprijs heen en dat zal wel, want er worden 3 apparaten aangeboden voor de normale prijs van één.
Dat wordt nog lastig om deze te bemachtigen ben ik bang....
mvdende schreef:Uiteindelijk wéér een melding van Marktplaats met "frauduleuze adverteerder" dus voorlopig zit ik kwa Garmin Inreach met lege handen. Ach, heb nog een jaar voordat ik dat apparaat nodig heb...
Wat ik wél dringend nodig heb is een wifiversterker/ mesh wifi. Staat een mooie set op marktplaats voor een hele scherpe prijs. Vervolgens reageert verkoper niet meer. Ondertussen meerdere mensen die aan het bieden zijnbijna al over de vraagprijs heen en dat zal wel, want er worden 3 apparaten aangeboden voor de normale prijs van één.
Onali schreef:mvdende schreef:Uiteindelijk wéér een melding van Marktplaats met "frauduleuze adverteerder" dus voorlopig zit ik kwa Garmin Inreach met lege handen. Ach, heb nog een jaar voordat ik dat apparaat nodig heb...
Is MP je hobby?
Wat je wel kan doen is gewoon rechtstreeks een berichtje sturen met wat je max wilt uitgeven.
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Schuur_ schreef:Bij mijn weten gaat het niet per se om de eerste bieder maar de hoogste bieder... Als die ander een prijs biedt die hij in zijn hoofd heeft en hij verkoopt het aan die persoon is er niks mis. Buiten dat hij zelf zal balen dat jij nu hoger biedt ofzo.
Juist heel netjes dat als hij een overeenkomst heeft gesloten hij die niet afzegt om met jou verder te handelen
Vjestagirl schreef:Oh, eerlijk, het zou me aan mijn derrière oxideren wie het eerste bod heeft. Als jij ervoor kiest om het minimale bod te doen, en met anderen het 'opbieden spelletje' te gaan spelen, dan heb je altijd kans dat iemand anders gewoon een berichtje stuurt en de vraagprijs biedt (of meer). Zeker als dat opbieden dan met bedragen van €0,5 gaat, dan is de kans best aanwezig dat ik gewoon met die privé bieder in zee ga.
Jij wil het minimale betalen waarvoor de verkoper het wil verkopen, een ander wil het misschien gewoon hebben...
Waar twee vechten om een been, gaat de derde ermee heen...
maaikemuis schreef:Van mij krijg je niet eens antwoord als je met de vraag komt: ‘wat wil je er minimaal voor hebben’. Laat staan dat ik het nog aan je wil verkopen. Overigens geldt dat ook voor de 50 cent bieders, daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen.
Als jij mijn minimale biedingsprijs biedt, dan ben ik tot niets verplicht. Zeker niet wanneer er meerdere en betere biedingen zijn. Dan ben ik straks in gesprek met 15 mensen die allemaal geboden hebben.
Marktplaats is geen hobby voor mij, eerder een noodzakelijk kwaad. Ik ga er geen onnodige tijd in stoppen.
Hebben jullie dat item gezien een paar weken terug van al die jongeren die digitale compact camera’s willen hebben? Dat is de laatste trend en die dingen zijn niet aan te slepen. Dus deze patatgeneratie is de kast eens ingedoken en we vonden er nog 1. In 2018 voor 400 euro gekocht. En nu dus voor het dubbele verkocht. Dat ding stond er nog geen minuut op of marktplaats ontplofte werkelijk! Ik snap het nog altijd niet, maar ik ben dan nu ook wel officieel oud verklaard geloof ik.