Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 15:03

Potver Sushi, dat is echt klote.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 17:16

Ik ben op zoek naar een setje lego voor een verjaardag (ik kan hem niet vinden in de winkels en online uitverkocht).

Maar deze zijn of heel erg duur (nog geseald, nooit gebouwd en vaak gekocht om aan te verdienen), of men prijst deze aan als "Helemaal compleet, alleen de poppetjes ontbreken". Dan is het toch niet compleet?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 17:23

Vriendje wil elke dag precies tussen 17:15 en 17:30 eten. Dus hij was net van mening dat we gewoon om half 6 konden eten ook al heb ik nog totaal geen trek. Ik heb door werk namelijk pas om 14:00 lunch gehad. Maar ik wil dat dus niet en ik kook dus ik vind dat ik bepaal. Vond hij geen goede reden. Ik wel. }:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 17:29

Luxorvalkje schreef:
Ik ben op zoek naar een setje lego voor een verjaardag (ik kan hem niet vinden in de winkels en online uitverkocht).

Maar deze zijn of heel erg duur (nog geseald, nooit gebouwd en vaak gekocht om aan te verdienen), of men prijst deze aan als "Helemaal compleet, alleen de poppetjes ontbreken". Dan is het toch niet compleet?

Welk setje zoek je precies? Ik spaar ook Lego , misschien kan ik je helpen :j

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-22 17:37

Doezel de hele tijd heerlijk in slaap in de trein, maar de luidspreker van de conducteur staat op standje burenruzie. Dus bij elk station zit ik stijf overeind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 17:53

Bovenburen hebben nu 2 kefmormels. Geweldig. Ze zijn nu al 2.5 uur aan het blaffen. De bovenburen zijn gewoon thuis en krijsen er af en toe tegen dat het genoeg is.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 18:29

De tagliatelle saus erin gooien in plaats van de bolognese saus.. Heb het gelukkig nog kunnen 'redden'... Mijn hoofd wil niet vandaag

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 18:45

Britta31 schreef:
Ik heb een rugbrace/band gekocht voor tijdens het wandelen.Ik kan nu veel langer wandelen.

Ik heb veel last van mijn onderrug als ik lang moet staan en wat verder moet lopen, zou zo'n brace daar bij kunnen helpen?
Wat voor iets heb je?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 18:53

Mensen die alleen met zichzelf bezig zijn.

Mevrouw loopt Hema in. Blijft vervolgens stilstaan voor de deur om te appen, vervolgens duwt ze de deur open, laat hem in mijn mik vallen en blijft vervolgens precies voor de deur weer stilstaan om te appen.

Vandaag fietste ik met dochter voorop over een fietspad dat de weg kruist, maar haaientanden voor de auto. Auto rijdt echt met volle vaart door, ik in de ankers, anders zou hij me vol aangereden hebben.

Vanochtend bij de Lidl. Twee invalide parkeerplekken naast elkaar. Busje werklui klapt busje zo schuin erin, zodat het beide plekken in beslag neemt.

Ik weet niet wat het is de laatste tijd. Mensen zijn zo gehaast, knallen zo door rood, want geen geduld. Hier is een straat achter met stoplichten, hoeveel fietsers er de laatste tijd zijn aangereden is echt bizar veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 19:21

Raad eens wie voor 99% zekerheid een peesscheur heeft :') Raad nog eens wie haar verlof woensdagmiddag begint :')

Spoiler:
Afbeelding

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 19:24

Onze F1 was na de vakantie vrijdag alvast een dagje naar de kinderopvang gegaan, zodat we een begin konden maken met het buitenschilderwerk.
Blijkbaar heerste er dus buikgriep.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 19:27

Mijn zoon zou een week op kamp. Nou was dat al wel een uitdaging maar hij zou iig tot woensdag blijven. Kreeg mijn ex begin van de avond al een appje dat zoon het hartstikke goed deed maar of we zoon morgen einde middag konden ophalen. Werd mijn ex net gebeld dat het toch allemaal maar lastig is, dus die is net maar in de auto gestapt om zoon op te halen. Zo wordt kamp wel een duur grapje voor maar 2 nachten en dan straks ook nog een verdrietige zoon thuis.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 19:34

Captain schreef:
Zet een film aan, gelijk een woke-gehalte van 100. Man man man, zo dik er op.

Ik zette zojuist een film op en ik moest echt meteen aan jouw reactie denken. Het Zeebeest/Sea Beast op netflix toevallig? Volgens mij heb ik nog nooit zo'n maffe vertegenwoordiging van zoveel verschillende volken, lichaamsvormen, leeftijden en zo'n correcte 50/50 verdeling man-vrouw op een werkplek gezien in 5 minuten.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 19:37

Telpeva schreef:
Captain schreef:

Ik zette zojuist een film op en ik moest echt meteen aan jouw reactie denken. Het Zeebeest/Sea Beast op netflix toevallig? Volgens mij heb ik nog nooit zo'n maffe vertegenwoordiging van zoveel verschillende volken, lichaamsvormen, leeftijden en zo'n correcte 50/50 verdeling man-vrouw op een werkplek gezien in 5 minuten.

Nog meer dan in de reclame's van de Plus vroeger?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-22 19:46

wyoming schreef:
Mijn zoon zou een week op kamp. Nou was dat al wel een uitdaging maar hij zou iig tot woensdag blijven. Kreeg mijn ex begin van de avond al een appje dat zoon het hartstikke goed deed maar of we zoon morgen einde middag konden ophalen. Werd mijn ex net gebeld dat het toch allemaal maar lastig is, dus die is net maar in de auto gestapt om zoon op te halen. Zo wordt kamp wel een duur grapje voor maar 2 nachten en dan straks ook nog een verdrietige zoon thuis.

Hoezo ophalen dan?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 19:48

Moestuin schreef:
Raad eens wie voor 99% zekerheid een peesscheur heeft :') Raad nog eens wie haar verlof woensdagmiddag begint :')

Spoiler:
[ [url=m/w6hFW3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zooww dan :oo
Dat is een aardige zwelling!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 19:53

Dat ik nu zelf achter de vliegen aan moet. Voorheen deed mijn kat het...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 19:57

chanicha schreef:
Moestuin schreef:

Spoiler:
[ [url=m/w6hFW3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zooww dan :oo
Dat is een aardige zwelling!

Ik viel en ik hoorde het zo hard kraken. Wist direct dat het niet goed was. Natuurlijk ben je net dan alleen thuis en geraak je niet recht :') Gelukkig na enkele minuten toen de pijn wat afnam toch recht geraakt en thank god voor mijn automaat en de dokter dat ik direct terecht kon en niet moest schakelen tijdens het rijden :=
Ze zijn nu al bezig over 6 weken platte rust. Hoop toch van niet.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 20:00

De reclames van de plus ken ik niet. Denk aan Star Trek, maar dan nog een paar extra scheppen + sprinkles on top.

Moestuin :wow: dat ziet er echt nasty uit....!!!

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 20:17

justdiesel schreef:
Ik heb veel last van mijn onderrug als ik lang moet staan en wat verder moet lopen, zou zo'n brace daar bij kunnen helpen?
Wat voor iets heb je?

Ik heb deze: https://www.all4fysio.nl/huisselectie-c ... ndage.html

Ik denk dat ik nog op zoek ga naar eentje die wat lager zit, dus meer voor SI-gewrichten.

Yowza Moestuin! Het doet gewoon plaatsvervangend pijn %)
Laatst bijgewerkt door Hilary op 11-07-22 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 20:17

Telpeva schreef:
De reclames van de plus ken ik niet.

Met o.a. 'die dikke van de Plus' (die in de Nederlandse remake van De Loft een seksscene heeft met Jeroen van Koningsbrugge), een verplichte donkere jongen, verplichte Aziatische dame, etc.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 20:20

Telpeva schreef:
Captain schreef:

Nee, was een horror film maar in het eerste shot was het al een etentje met een gay stel, waarvan 1 nerd, de ander Chinees/Koreaans, een ander hetero stel met een gekleurde vrouw en een Indiase man, en een vrouw in de hoofdrol.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 20:26

oomens schreef:
Telpeva schreef:
De reclames van de plus ken ik niet.

Met o.a. 'die dikke van de Plus' (die in de Nederlandse remake van De Loft een seksscene heeft met Jeroen van Koningsbrugge), een verplichte donkere jongen, verplichte Aziatische dame, etc.

Och, als ik hier in sommige wijken de supermarkt in zou lopen ben ik de enige witte vrouw. Idem in Rotterdam.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 20:42

Moestuin wat zal je geschrokken zijn!
Beterschap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 21:22

Iemand plaatst een tekst in een Facebookgroep en doet alsof ze het zelf heeft geschreven. Ik zet de originele schrijfster van het stuk eronder. Ik krijg op mijn kop van het beheer want ik haal de aandacht van een mooie tekst weg.
Hoe moeilijk is het om de originele tekst te delen in plaats van kopiëren en plakken?