Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luxorvalkje schreef:Ik ben op zoek naar een setje lego voor een verjaardag (ik kan hem niet vinden in de winkels en online uitverkocht).
Maar deze zijn of heel erg duur (nog geseald, nooit gebouwd en vaak gekocht om aan te verdienen), of men prijst deze aan als "Helemaal compleet, alleen de poppetjes ontbreken". Dan is het toch niet compleet?
Captain schreef:Zet een film aan, gelijk een woke-gehalte van 100. Man man man, zo dik er op.
Telpeva schreef:Captain schreef:Zet een film aan, gelijk een woke-gehalte van 100. Man man man, zo dik er op.
Ik zette zojuist een film op en ik moest echt meteen aan jouw reactie denken. Het Zeebeest/Sea Beast op netflix toevallig? Volgens mij heb ik nog nooit zo'n maffe vertegenwoordiging van zoveel verschillende volken, lichaamsvormen, leeftijden en zo'n correcte 50/50 verdeling man-vrouw op een werkplek gezien in 5 minuten.
wyoming schreef:Mijn zoon zou een week op kamp. Nou was dat al wel een uitdaging maar hij zou iig tot woensdag blijven. Kreeg mijn ex begin van de avond al een appje dat zoon het hartstikke goed deed maar of we zoon morgen einde middag konden ophalen. Werd mijn ex net gebeld dat het toch allemaal maar lastig is, dus die is net maar in de auto gestapt om zoon op te halen. Zo wordt kamp wel een duur grapje voor maar 2 nachten en dan straks ook nog een verdrietige zoon thuis.
chanicha schreef:Moestuin schreef:Raad eens wie voor 99% zekerheid een peesscheur heeftRaad nog eens wie haar verlof woensdagmiddag begint
Spoiler:
[ [url=m/w6hFW3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zooww dan![]()
Dat is een aardige zwelling!
justdiesel schreef:Ik heb veel last van mijn onderrug als ik lang moet staan en wat verder moet lopen, zou zo'n brace daar bij kunnen helpen?
Wat voor iets heb je?
Telpeva schreef:Captain schreef:Zet een film aan, gelijk een woke-gehalte van 100. Man man man, zo dik er op.
Ik zette zojuist een film op en ik moest echt meteen aan jouw reactie denken. Het Zeebeest/Sea Beast op netflix toevallig? Volgens mij heb ik nog nooit zo'n maffe vertegenwoordiging van zoveel verschillende volken, lichaamsvormen, leeftijden en zo'n correcte 50/50 verdeling man-vrouw op een werkplek gezien in 5 minuten.
oomens schreef:Telpeva schreef:De reclames van de plus ken ik niet.
Met o.a. 'die dikke van de Plus' (die in de Nederlandse remake van De Loft een seksscene heeft met Jeroen van Koningsbrugge), een verplichte donkere jongen, verplichte Aziatische dame, etc.