Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:44

Oh... de teleurstelling, toen ik eindelijk dat hartjes bed had voor mijn sims, en dat je vervolgens niks zag :roll:

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:49

Of de old school rollercoaster tycoon: een achtbaan niet afmaken en er poppetjes indoen en de karretjes zien vliegen.

In de sims kan je overigens je baby ook in de afwasmachine doen.
Afbeelding

Suzanne F.

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 20:50

Oh handig! Dan heeft ie meteen een schone luier?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 21:47

In het verlengde van poppetjes lanceren in Rollercoaster Tycoon: dierenverblijven maken in Zoo Tycoon, carnivoren zoals leeuwen en tijgers er in, en dan de hekken deleten en kijken hoe ze achter de bezoekers aan gaan <3

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 21:49

Mijn biecht is dat ik zoo tycoon mis op mijn nieuwe laptop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 21:52

Telpeva schreef:
In het verlengde van poppetjes lanceren in Rollercoaster Tycoon: dierenverblijven maken in Zoo Tycoon, carnivoren zoals leeuwen en tijgers er in, en dan de hekken deleten en kijken hoe ze achter de bezoekers aan gaan <3
Of poppetjes bij je orka's in de tank gooien en kijken hoe ermee gespeeld wordt. :))

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 21:53

Telpeva schreef:
Oh... de teleurstelling, toen ik eindelijk dat hartjes bed had voor mijn sims, en dat je vervolgens niks zag :roll:

Ja, dat was echt een teleurstelling. Maar ook die zoo tycoon dingen deed ik. :+ geen andere dieren laten opeten, dat was zielig. Maar mensen? Hilarisch

Zouden al deze dingen voortekenen zijn geweest? :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 22:04

Ik had op mijn oude laptop de Sims 3 helemaal kapot gemod en had dus ook een mod dat die blokjes weg waren en je Sims dus naakt kon zien. En ik had ook een mod dat je paarden zichtbaar hengst kon maken. :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 22:27

Ik heb voor sims 4 een cheat gevonden waardoor hun behoeftes altijd vervuld blijven en nu vind ik het leuk. Beetje vreemd wel, want volgens mij was behoeftes vervullen de essentie van het spel :+

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 22:31

secricible schreef:
Ik heb voor sims 4 een cheat gevonden waardoor hun behoeftes altijd vervuld blijven en nu vind ik het leuk. Beetje vreemd wel, want volgens mij was behoeftes vervullen de essentie van het spel :+

Deel.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 22:35

Ohh ja die had ik ook maar toen vond ik het saai worden :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 22:35

Shift en dan op de Sim klikken, "cheat need" en dan kun je "disable mood decay" aan zetten :)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 22:43

Niet ontbijten, om 15:00 bedenken dat ik niet ontbeten heb, lunchen met tomaatjes en komkommer en voor avondeten chips en chocola, nog even snel kiwi naar binnen gewerkt. #tentamens Calorieën binnen: check. Ergens fruit en groente gegeten: check. {:}

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 23:03

xPabloBokt schreef:
Ik had op mijn oude laptop de Sims 3 helemaal kapot gemod en had dus ook een mod dat die blokjes weg waren en je Sims dus naakt kon zien. En ik had ook een mod dat je paarden zichtbaar hengst kon maken. :D

Welke mod is dit?
Ik vraag dit overigens voor een vriend :j

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 23:04

Granoek schreef:
Ohh ja die had ik ook maar toen vond ik het saai worden :+

Scenario's spelen en dan die cheat is mijn nieuwe hobby

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 23:25

Voor de mensen die de flamingo's in de tuin willen.
De flamingo en de ananas zijn schijnbaar 'de tekens' van swingers, dus pas op wat voor volk je dan aantrekt als je daar niet oo zit te wachten _O-

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 23:38

Roodvos schreef:
Cayenne schreef:
We liepen vorige week op een beurs en eenmaal buiten kwam er zo'n vliegtuigje met tekst erachter voorbij gevlogen waarop iemand vroeg of de ander wilde trouwen.
Dat was blijkbaar voor één van de toeschouwers, want even verderop ging een man op zijn knieën voor zijn vriendin en je kon aan alles zien dat ze zich enorm geneerde :=
Geen idee of ze nou wel of niet ja heeft gezegd, maar zeker niet op dat moment! Ze probeerde hem maar overeind te trekken en het doosje met de ring dicht te doen.
Ik weet niet of ik het nou sneu voor haar of voor hem moest vinden :=

Mijn biecht is dat dit vast niet in dit topic hoort, maar ik dat gewoon even negeer :+

Damn, dit lees ik nu pas. Was dat Diana?

Cayenne schreef:
Sorry, ben echt spuit elf, maar ik weet niet of het Diana was.
Denk je dat het om een bekende van je gaat? :=

Lekker vertraagde conversatie zo tussen de spelletjes :')

Ik zat zaterdag de 18e met familie en vrienden in de tuin toen er een vliegtuigje met sleep zo ongeveer recht over mijn huis kwam met de tekst "Diana wil je met me trouwen, JL".
Mijn broer gelijk JeLül :')
Daarna hebben we er nog wat (platvloerse) grappen over gemaakt als "nee, ik ga met de buurman" :+.

Dus je snapt dat het echt heel maf is om dan in dit topic jouw verhaal te lezen.
Ondertussen ben ik heel nieuwsgierig waar die beurs was, want wij wonen zo ongeveer elk aan een andere kant van het land.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 23:41

fleurtjeuh schreef:
Voor de mensen die de flamingo's in de tuin willen.
De flamingo en de ananas zijn schijnbaar 'de tekens' van swingers, dus pas op wat voor volk je dan aantrekt als je daar niet oo zit te wachten _O-

:oo :oo
#gaat gelijk de lounge met tropisch thema ombouwen naar ijspaleis met iglo's en pinguïns.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 00:04

Telpeva schreef:
Oke, hèt verhaal achter de plastic flamingo's:

Deel 1
In the Sims 1 begin je met een huis wat al ingericht is, met 2 bewoners (lees, als je de tutorial volgt enzo). In de voortaan van dat starter huisje, staan 2 flamingo's. Die dingen kan je zien als suffe decoratie, maar wacht... als je met je sim erheen gaat, dan blijkt dat je die dingen kunt schoppen. Wtf, WAAROM.

Deel 2
De reden daar kom je achter als je zeg maar een tikje verslaafd was aan het spel, en minstens 100+ dagen met dezelfde bewoners in hetzelfde huis speelde. Vanaf 100 actieve dagen in het spel, krijg je namelijk elke dag leuke, interessante, weetjes over het spel in je scherm te zien. Een van die berichten... daarin staat het verhaal van de flamingo's. Vergeef mij als ik het niet 100% correct navertel want het is al even geleden, maar: ze zochten in het team nog wat random decoratie voorwerpen om na te maken voor in het spel. Iemand van het team had random plastic flamingo's gevonden, en die werden digitaal nagemaakt voor in het spel. Echter, collega's vinden die flamingo's zo suf en afgrijselijk, dat ze er voor de lol tegenaan gingen trappen. Dit vond het team zo grappig, dat ze ook die schop en sloop bewegingen van het team hebben nagemaakt in het spel.

De flamingo's zijn een inside joke van het sims team

_O- Bedankt voor de uitleg! Wat grappig!
Ik speelde het ook altijd en vond die flamingo's echt spuuglelijk en deed er nooit wat mee.
Misschien nu toch maar weer downloaden en die krengen in de tuin zetten :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 00:06

Roodvos schreef:
Ik zat zaterdag de 18e met familie en vrienden in de tuin toen er een vliegtuigje met sleep zo ongeveer recht over mijn huis kwam met de tekst "Diana wil je met me trouwen, JL".
Mijn broer gelijk JeLül :')
Daarna hebben we er nog wat (platvloerse) grappen over gemaakt als "nee, ik ga met de buurman" :+.

Dus je snapt dat het echt heel maf is om dan in dit topic jouw verhaal te lezen.
Ondertussen ben ik heel nieuwsgierig waar die beurs was, want wij wonen zo ongeveer elk aan een andere kant van het land.

Zo'n tekst stond er dus wel! Ik weet alleen niet meer of er nou Diana bij stond _O- Straks even aan manlief vragen of hij het nog weet!
De beurs was in Rosmalen! Modelbouwshow :P

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 06:31

Ik ben bijna in staat een game laptop aan te schaffen voor al die spellen (en cheats.)
Maar moet onze vakantie nog betalen, we krijgen zonwering én mijn apk moet in juli.

Keuzes...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 08:10

Kleine situatieschets: wij wonen in een twee-onder-een-kap met aan één kant van ons huis een oprit. Deze is breed genoeg voor één auto en delen we dus met onze buurvrouw. Zij heeft zelf geen auto en heeft, toen wij hier kwamen wonen, gezegd dat wij gerust gebruik mogen maken van de oprit, zolang ze er maar door kan met de fiets.
In de straat zelf zijn er twee keer zoveel huizen als parkeerplekken dus dit houdt beslist niet over. Nu is haar dochter echter bijna dagelijks bij haar en zij heeft wel een auto, die ze nu dus constant op de oprit heeft staan. Dit irriteert me mateloos, ondanks dat het evengoed de oprit van de buurvrouw is. Maar ergens kan ik het niet verkroppen dat haar dochter, die daar helemaal niet woont, nu dus zonder pardon telkens de oprit bezet houdt. Ik merk al dat ik me er de hele terugreis naar huis over kan opwinden en als ik dan dat bakkie eenmaal zie staan dan kan ik echt giftig worden.
Ze presteert het zelfs om haar auto bij de overburen op de oprit te zetten als ik de mijne op de onze heb staan, zolang ze hem maar kwijt kan.
Enfin, mijn biecht: de verleiding wordt steeds groter om mijn auto gewoon voor de oprit te zetten als die van haar er weer staat. Of om nét iets te dicht langs haar auto te lopen met mijn tas. Ik weet dat het niet oké is om andermans spullen te beschadigen, maar sóms....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 08:13

Maar is het een gedeelde oprit? Dat heb ik nog nooit gezien. Kan er echt maar 1 auto staan? Hoe kan zo’n oprit nou van 2 huizen zijn?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 08:17

Ik denk dat de oprit niet gedeeld is maar zij hem gewoon delen omdat de buurvrouw geen auto heeft.

Ik snap dat je het vervelend vindt! Maar het is en blijft de parkeerplaats van je buurvrouw. :) Maar ik snap dat je je er aan irriteert.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 08:25

Ik denk dat je het gewoon moet bespreken met je buurvrouw toch? Begrijpt ze vast; jullie hebben voorrang op de plek als bewoners van dat huis lijkt me?