Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Of poppetjes bij je orka's in de tank gooien en kijken hoe ermee gespeeld wordt.In het verlengde van poppetjes lanceren in Rollercoaster Tycoon: dierenverblijven maken in Zoo Tycoon, carnivoren zoals leeuwen en tijgers er in, en dan de hekken deleten en kijken hoe ze achter de bezoekers aan gaan
Telpeva schreef:Oh... de teleurstelling, toen ik eindelijk dat hartjes bed had voor mijn sims, en dat je vervolgens niks zag
Roodvos schreef:Cayenne schreef:We liepen vorige week op een beurs en eenmaal buiten kwam er zo'n vliegtuigje met tekst erachter voorbij gevlogen waarop iemand vroeg of de ander wilde trouwen.
Dat was blijkbaar voor één van de toeschouwers, want even verderop ging een man op zijn knieën voor zijn vriendin en je kon aan alles zien dat ze zich enorm geneerde![]()
Geen idee of ze nou wel of niet ja heeft gezegd, maar zeker niet op dat moment! Ze probeerde hem maar overeind te trekken en het doosje met de ring dicht te doen.
Ik weet niet of ik het nou sneu voor haar of voor hem moest vinden
Mijn biecht is dat dit vast niet in dit topic hoort, maar ik dat gewoon even negeer
Damn, dit lees ik nu pas. Was dat Diana?
Cayenne schreef:Sorry, ben echt spuit elf, maar ik weet niet of het Diana was.
Denk je dat het om een bekende van je gaat?
fleurtjeuh schreef:Voor de mensen die de flamingo's in de tuin willen.
De flamingo en de ananas zijn schijnbaar 'de tekens' van swingers, dus pas op wat voor volk je dan aantrekt als je daar niet oo zit te wachten
Telpeva schreef:Oke, hèt verhaal achter de plastic flamingo's:
Deel 1
In the Sims 1 begin je met een huis wat al ingericht is, met 2 bewoners (lees, als je de tutorial volgt enzo). In de voortaan van dat starter huisje, staan 2 flamingo's. Die dingen kan je zien als suffe decoratie, maar wacht... als je met je sim erheen gaat, dan blijkt dat je die dingen kunt schoppen. Wtf, WAAROM.
Deel 2
De reden daar kom je achter als je zeg maar een tikje verslaafd was aan het spel, en minstens 100+ dagen met dezelfde bewoners in hetzelfde huis speelde. Vanaf 100 actieve dagen in het spel, krijg je namelijk elke dag leuke, interessante, weetjes over het spel in je scherm te zien. Een van die berichten... daarin staat het verhaal van de flamingo's. Vergeef mij als ik het niet 100% correct navertel want het is al even geleden, maar: ze zochten in het team nog wat random decoratie voorwerpen om na te maken voor in het spel. Iemand van het team had random plastic flamingo's gevonden, en die werden digitaal nagemaakt voor in het spel. Echter, collega's vinden die flamingo's zo suf en afgrijselijk, dat ze er voor de lol tegenaan gingen trappen. Dit vond het team zo grappig, dat ze ook die schop en sloop bewegingen van het team hebben nagemaakt in het spel.
De flamingo's zijn een inside joke van het sims team
Roodvos schreef:Ik zat zaterdag de 18e met familie en vrienden in de tuin toen er een vliegtuigje met sleep zo ongeveer recht over mijn huis kwam met de tekst "Diana wil je met me trouwen, JL".
Mijn broer gelijk JeLül
Daarna hebben we er nog wat (platvloerse) grappen over gemaakt als "nee, ik ga met de buurman".
Dus je snapt dat het echt heel maf is om dan in dit topic jouw verhaal te lezen.
Ondertussen ben ik heel nieuwsgierig waar die beurs was, want wij wonen zo ongeveer elk aan een andere kant van het land.