Vjestagirl schreef:Heel soms zet ik mijn tinder leeftijd naar 18 tot 25. Gewoon, voor mijn eigen ego...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Zonnebloem heeft toch echt gezegd dat ze haar leeftijd ook wel eens omlaag heeft gedaan.![]()
Maar ik denk niet dat ze dat als serieus bedoeld Germie, beetje lol maken in het leven mag toch wel![]()
Nieuwe jaar, nieuwe tinderkansen, eens zien of ik dit jaar meer succes ga hebben
Winged schreef:Van een 31 jarige mag je toch wel eens verwachten dat er iets meer IQ in zit?
Hoewel... Ik ben ook wel eens 38 jarigen tegengekomen met een gespreksvermogen van likmevestje (nja, ze wilden wat anders likken zeg maar)
xU_Blinghx schreef:Ik merk dat ik betere gesprekken voer met mannen die iets jonger zijn dan ik. Maar verschil is max 4 jaar.
Tijdens het uitgaan merk ik wel dat ik vaak aanspraak heb op de jongere mannen. Vaak 21 - 25 jarige.
Ik ben zelf 30. Maar dan denken ze vaak dat ik 22-25 ben![]()
![]()
Gelukkig voel je er niks van
BaileyMix schreef:Ik heb een Bumble-date afgesproken voor de 6eTijd geleden al dat ik echt heb gedate.
En bezette man heeft ook weer geappt. Nee, het was geen dronken foutje. Hij wil me toch weer zien. Jullie kunnen wel raden wat er gaat gebeuren2023 start weer met behoorlijke clownerij!
BaileyMix schreef:Ja, head first in de ellende die ongetwijfeld weer gaat komen.
fleurtjeuh schreef:BaileyMix schreef:Ja, head first in de ellende die ongetwijfeld weer gaat komen.
Oh bailey doe nou niet..
Ik heb in de afgelopen dagen het hele topic doorgelezen.
Die man gaat je veel pijn bezorgen, je bent alleen maar een optie, puur om zichzelf even beter te laten voelen.
Dit gaat echt weer ellende en pijn geven