Maar ruim voldoende inspiratie hier al om te gaan shoppen.
En meer tijd over voor het maken van een hint

Ik hoef ook geen mondkapje(s). Ik heb nog meer dan genoeg wegwerp (zijn ook handig bij het scheren van je paard trouwens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meliaforever schreef:Een leuke sleutelhanger zoek ik ook nog. Niet te groot zoals een knuffeltje en moet tegen een beetje regen kunnen.
Daan13 schreef:Raadsels maken,hints op of in de vorm van een cadeautje oid.
Kan heel divers zijn.
Voor vandaag was ik er klaar mee qua werk![]()
Eerst een nat pak gekregen en toen ik naar binnen liep struikelde ik over de lepels / vorken van de heftruck omdat m'n leidinggevende die nog omhoog had staan![]()
Lig je gestrekt op een vloer die niet zo schoon is in je natte kleding...jegh.
Dus ik ben eerder naar huis gegaan, had geen zin meer om te werken,ik ga ff informatie zoeken over m'nslachtoffereuhm lootje.
Roodvos schreef:Ik ben denk ik wel klaar met stalken. Ik heb na een kwartiertje een lijst met 30+ tops. Sorry lootje, die ga je niet allemaal krijgen.
En meer tijd over voor het maken van een hint![]()
Ik hoef ook geen mondkapje(s). Ik heb nog meer dan genoeg wegwerp (zijn ook handig bij het scheren van je paard trouwens) en nog een heleboel wasbare.
fohadie schreef:Roodvos schreef:Ik ben denk ik wel klaar met stalken. Ik heb na een kwartiertje een lijst met 30+ tops. Sorry lootje, die ga je niet allemaal krijgen.
En meer tijd over voor het maken van een hint![]()
Ik hoef ook geen mondkapje(s). Ik heb nog meer dan genoeg wegwerp (zijn ook handig bij het scheren van je paard trouwens) en nog een heleboel wasbare.
Heb jij mij?