Dus ja... Gisteren werk ik opgebeld door een recruitmentbureau en die gaan me voorstellen bij een ander bedrijf. Kijken of tie t dan snapt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Vandaag laatste dag op vakantiewerk waar ik vanaf eind januari stage heb gelopen. Iedereen krijgt altijd vlaggetjes op hun laatste dag, en bij mij hing er gewoon niks![]()
Eergister taart gemaakt en die gister meegenomen. Nu waren er al niet zo veel mensen vanwege de vakantie maar dan nog. Een iemand die erbij zat ging na 3 minuten weg samen met de drie die er digitaal bij waren, en toen bleven er drie collega's over waarvan er twee geen taart wilden eten. Niemand die iets van een leuk praatje had voorbereid wat normaal bij een afscheid wel gedaan wordt..
Ik voel me soms zo ontiegelijk ondergewaardeerd door iedereen om mij heen. Mijn moeder, mijn broer, mijn vriend, werk en stage. Volgens mij wil niemand mij als persoon maar vinden ze de dingen die ik goed kan wel handig.
Ga wel in een hutje in Finland wonen dan heb ik tenminste geen last van mensen en zij niet van mij.
xPabloBokt schreef:Vandaag laatste dag op vakantiewerk waar ik vanaf eind januari stage heb gelopen. Iedereen krijgt altijd vlaggetjes op hun laatste dag, en bij mij hing er gewoon niks![]()
Eergister taart gemaakt en die gister meegenomen. Nu waren er al niet zo veel mensen vanwege de vakantie maar dan nog. Een iemand die erbij zat ging na 3 minuten weg samen met de drie die er digitaal bij waren, en toen bleven er drie collega's over waarvan er twee geen taart wilden eten. Niemand die iets van een leuk praatje had voorbereid wat normaal bij een afscheid wel gedaan wordt..
Ik voel me soms zo ontiegelijk ondergewaardeerd door iedereen om mij heen. Mijn moeder, mijn broer, mijn vriend, werk en stage. Volgens mij wil niemand mij als persoon maar vinden ze de dingen die ik goed kan wel handig.
Ga wel in een hutje in Finland wonen dan heb ik tenminste geen last van mensen en zij niet van mij.
wyoming schreef:Nieuw schooljaar komt eraan, dus ook weer alles regelen voor de bus. Vorig jaar 6 weken bezig geweest om het goed te krijgen. Ook nu staat het nog niet goed, maar ze hadden nog een week nodig zeiden ze. Ben benieuwd.
MarlindeRooz schreef:[***] schreef:Hbo weer open zonder afstand, met zelftesten en mondkapjes. Testen en mondkapjes gaan niet goed vanwege ptss, dan raak ik zo overstuur dat ik alsnog niet naar school kan.
Dat wordt weer iedere dag tientallen keren me verantwoorden
Echt achterlijk want die dingen helpen niks.
nicole_floor schreef:LiannePuthzy schreef:Er is net veel politie met sirene (zeker minimaal 8 wagens vlak na elkaar ) langs gereden, maar er staat nergens wat er is. Ben gewoon heel nieuwsgierig
Zo herkenbaar.