Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 16:59

Ik snap je helemaal xPabloBokt. Dinsdag toen ik niet eens felicitaties vanuit mn manager kreeg had ik exact het zelfde gevoel. Dag erna had iemand t op kantoor geroepen schijnbaar want kwamen er nog wat felicitaties binnen, maar niet van hem hor!
Dus ja... Gisteren werk ik opgebeld door een recruitmentbureau en die gaan me voorstellen bij een ander bedrijf. Kijken of tie t dan snapt :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 17:40

xPabloBokt schreef:
Vandaag laatste dag op vakantiewerk waar ik vanaf eind januari stage heb gelopen. Iedereen krijgt altijd vlaggetjes op hun laatste dag, en bij mij hing er gewoon niks -O-

Eergister taart gemaakt en die gister meegenomen. Nu waren er al niet zo veel mensen vanwege de vakantie maar dan nog. Een iemand die erbij zat ging na 3 minuten weg samen met de drie die er digitaal bij waren, en toen bleven er drie collega's over waarvan er twee geen taart wilden eten. Niemand die iets van een leuk praatje had voorbereid wat normaal bij een afscheid wel gedaan wordt..

Ik voel me soms zo ontiegelijk ondergewaardeerd door iedereen om mij heen. Mijn moeder, mijn broer, mijn vriend, werk en stage. Volgens mij wil niemand mij als persoon maar vinden ze de dingen die ik goed kan wel handig.

Ga wel in een hutje in Finland wonen dan heb ik tenminste geen last van mensen en zij niet van mij. -O-

Mag mee, maar wel eigen hutje enkele kilometers verderop.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 17:47

xPabloBokt schreef:
Vandaag laatste dag op vakantiewerk waar ik vanaf eind januari stage heb gelopen. Iedereen krijgt altijd vlaggetjes op hun laatste dag, en bij mij hing er gewoon niks -O-

Eergister taart gemaakt en die gister meegenomen. Nu waren er al niet zo veel mensen vanwege de vakantie maar dan nog. Een iemand die erbij zat ging na 3 minuten weg samen met de drie die er digitaal bij waren, en toen bleven er drie collega's over waarvan er twee geen taart wilden eten. Niemand die iets van een leuk praatje had voorbereid wat normaal bij een afscheid wel gedaan wordt..

Ik voel me soms zo ontiegelijk ondergewaardeerd door iedereen om mij heen. Mijn moeder, mijn broer, mijn vriend, werk en stage. Volgens mij wil niemand mij als persoon maar vinden ze de dingen die ik goed kan wel handig.

Ga wel in een hutje in Finland wonen dan heb ik tenminste geen last van mensen en zij niet van mij. -O-

Pff wat banketstaaf van je collega's :(

Jammer dat wij geen collega's zijn. Ik ben altijd in voor taart en een praatje

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 17:51

wyoming schreef:
Nieuw schooljaar komt eraan, dus ook weer alles regelen voor de bus. Vorig jaar 6 weken bezig geweest om het goed te krijgen. Ook nu staat het nog niet goed, maar ze hadden nog een week nodig zeiden ze. Ben benieuwd.

O die deel ik met vroeger. Ik werd tijdens mijn basisschool tijd altijd met een taxi opgehaald naar school. Dan reed de taxi een route om mij en een paar andere kinderen op te halen en dan naar school en s’middags hetzelfde maar dan naar huis.

Na de grote schoolvakantie ging dit standaard mis dat ik niet werd opgehaald. Zit je dan gepakt en al thuis te wachten meestal met jas al aan etc want ik moest 2 trappen af naar beneden… -O-

Ik duim dat het goed gaat voor jullie deze keer.

Pablo wat enorm vervelend zo en ( helaas) wel herkenbaar. Van mij een dikke knuffel en :)F
Ik had graag een lekker stukje taart gehad, echt waar :j

Britta wat een lieverd <3
Onze oudste hond is 18 jaar geworden, ik heb een zwak voor die lieve oudjes.

marley93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 18:02

Jeetje Pablo, wat een naar gevoel. Van mij krijg je ook een vlaggetje hoor. En weet dat je absoluut meer waard bent dan dat al die mensen je laten voelen. :knuffel: :)F

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 18:50

Dat het zo een dag is dat alles fout gaat. Laatste nachtdienst gehad, helemaal gesloopt thuis komen, amper kunnen slapen, wakker worden met flinke pijn in mn gezicht, meteen allemaal dingen die ik voor andere moet doen want het moet altijd maar zo snel mogelijk gebeuren. Autosleutel onder auto laten vallen, sigaretten in het water laten vallen, een dooie duif van oprit opruimen wat echt een crime scene was, morfine moeten nemen vanwege pijn en dan zijn we nu tot het heden :+ Typische vrijdag de 13e :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 19:05

Peper snijden en daarna met je hand in je oog wrijven is geen goed idee :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 19:24

Uur op m’n pizza aan t wachten. Hangry

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 19:31

Pablo wat naar.
Klein beetje moeite hadden ze wel kunnen doen. :)F

Kookaburra, peper in je oog is ehh branderig. Sterkte.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 19:39

Ah Pablo wat rot om te lezen.. Ik ben zo'n persoon die nooit taart neemt omdat ik er simpelweg niet van hou, dus weet dat het waarschijnlijk niet persoonlijk bedoeld is van je collega's wat dat betreft :(:) Niet om je gevoel te bagatelliseren natuurlijk.. Het gevoel wat je beschrijft is heel naar. Dikke kus. :*

Hier een rot dag (lees: week) (lees: maand) omdat ik mijn diploma binnen heb na jaren ploeteren om überhaupt aangenomen te worden (opleiding met plek voor 19 man en 800 gegadigden), maar nu in het werkveld erachter kom dat alles mee telt behalve of je goed bent. Van huidskleur (ja echt, au) tot wie je vrienden zijn tot wat je levensverhaal is.. en ik haat het. En ik word er super verdrietig van omdat ik me door de hele inclusiviteitsbeweging alleen maar meer- en meer buitengesloten voel. Ik ben me bewust van wat ik zeg dus plop vooral mijn inbox in als je er een wenkbrauw bij optrekt, maar ik ben echt ff klaar :(

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 19:44

Dat ik de keuken nog moet opruimen en de afwas nog moet doen, maar ik lig zo lekker op de bank...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 19:49

Hbo weer open zonder afstand, met zelftesten en mondkapjes. Testen en mondkapjes gaan niet goed vanwege ptss, dan raak ik zo overstuur dat ik alsnog niet naar school kan.
Dat wordt weer iedere dag tientallen keren me verantwoorden :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 19:52

[***] schreef:
Hbo weer open zonder afstand, met zelftesten en mondkapjes. Testen en mondkapjes gaan niet goed vanwege ptss, dan raak ik zo overstuur dat ik alsnog niet naar school kan.

:(:)

Echt achterlijk want die dingen helpen niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 20:05

MarlindeRooz schreef:
[***] schreef:

:(:)

Echt achterlijk want die dingen helpen niks.

En als ze wel werken kan ik ze nog steeds niet op :+
Afstand ga ik alsnog vragen want ik ben mijn assistentiehond aan het opleiden. Kom je te dichtbij dan vermoorden de puppytandjes gewoon je broek }:)
Maar serieus: een pup leren omgaan met situaties is gewoon niet mogelijk als iedereen in je nek hijgt. Ik heb ruimte nodig om van een afstand samen te kijken als ze dat nodig heeft.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 20:11

Woensdagavond geopereerd voor de reconstructie van mijn rechteroor en nu nog steeds hevige keelpijn van het intuberen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 20:23

Zo'n gruwelijke rugpijn dat ik extra morfine moest nemen, weet nu al dat ik amper zal slapen vannacht. :roll:

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 20:34

2e X bloedprikken vandaag. Moest om 10.35 prikken maar moest formulier nog ophalen bij de huisarts, zit ook in het ziekenhuis. Kom ik daarboven hebben ze pauze tot 10.30...handig!

Dan bij het bloedprikken, ik ben links dus laat me het liefst rechts prikken, konden ze geen ader vinden. Dan maar links, kon in het midden geen ader vinden ben ik aan de buitenkant geprikt. Deed best zeer.

Toen dacht ik ga m'n hond even uitlaten, zit ik niet op te letten denk ik, zwik m'n voet om en voor ik het weet lig ik op de grond. 2 tellen daarvoor dacht ik nog, goh ik heb m'n telefoon niet bij me, wat nou als de hond wegloopt.. Had het niet moeten denken. Nu een pijnlijke enkel en een geschaafde elleboog. Gelukkig zag niemand me vallen behalve de hond.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 21:22

Ik heb de laatste tijd helemaal nergens écht zin in, mn emoties zijn afweziger dan ze eerder waren enzo... heb net gegoogled naar de kenmerken van depressie en nu denk ik dat ik nog wel eens een depressie zou kunnen hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 21:32

Bellen met mijn vriend en een andere vriend op discord, had mijn vriend per ongeluk gemute dus hem niet kunnen horen, hij kickt mij uit de call, en ik dan hem als grapje, bant die mij opeens en word die boos omdat ik niet terugkom???? _-:(

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 22:26

Er is net veel politie met sirene (zeker minimaal 8 wagens vlak na elkaar ) langs gereden, maar er staat nergens wat er is. Ben gewoon heel nieuwsgierig

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 22:49

LiannePuthzy schreef:
Er is net veel politie met sirene (zeker minimaal 8 wagens vlak na elkaar ) langs gereden, maar er staat nergens wat er is. Ben gewoon heel nieuwsgierig

Zo herkenbaar. :')

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 22:50

Grmbl soms wil ik geen instructeur meer zijn! helemaal niet als je expertise in twijfel getrokken wordt door een andere instructeur. Kreupel is kreupel; dit is echt geen raseigenschap... en doooooooor

Knuffel Pablo, dat is vet stom

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 23:09

nicole_floor schreef:
LiannePuthzy schreef:

Gelukkig niet de enige :') bij 1 sirene ben ik nooit zo nieuwsgierig, maar bij zeker 8 vlak achter elkaar ben ik gewoon zeer benieuwd wat er aan de hand is

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 23:14

Kun je niet op 112 meldingen kijken? Dat doe ik vaak als er veel heisa is. :o

Pff, tranen bij Brokeback Mountain net. Ik trek dat soort drama echt niet meer op de één of andere manier, ik zit steeds sneller te janken. Heel irritant.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 23:21

nicole_floor schreef:
LiannePuthzy schreef:

Ook niet op P2000. Anders geheime actie of een oefening.