Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Karlijn schreef:Ik kom ook even binnenvallen met 2 vragen.
Ik heb 1x iets gekocht een paar maanden geleden, en een paar dagen terug voor de 2e x. Nu staat me er iets van bij dat de verkoper aan moest geven dat ze het pakket verzonden had en ik dan aan moet geven wanneer ik het ontvangen heb? (Het ligt nog op her DHL punt, ik ga het maandag ophalen). Maar in de app staat niks anders dan haar laatste reactie dat ze het *morgen* (paar dagen geleden dus) zou gaan verzenden. Heeft zij dan nog niet aangegeven dat ze het pakket verstuurd heeft en moet ik haar daar misschien op wijzen?
Tweede vraag is (ik heb niet heel het topic door gelezen dus excuus als dit al voorbij is gekomen): kun je ook ergens instellen dat je alleen Nederlandse verkopers in je overzicht wilt?
upendo schreef:Hoi, ik val even binnen hoor! Weinig ervaring, ik zit sinds kort op Vinted.
Nu heeft iemand 3 weken geleden een bod gedaan op een item van mij, daar heb ik akkoord op gegeven en nu wordt er niet betaald. Hoe lang duurt deze situatie? Tot de koper besluit om wel een keer te betalen?
postNL ook, dit was wel thuisbezorgd hoor trouwens
Lotus83 schreef:Hoe doen jullie dat met bundelkorting?
Ik geef bij 5 producten een korting van 20% op de totaalprijs.. dat vind ik best behoorlijk, soms zet ik hem nog wat hoger..
Nu heb ik er (alweer) 1 die nu een bundel samenstelt, er blijft een bedrag over van iets meer dan 10 euro en dan nog bijna 3 euro daaronder gaan bieden..
Ik zit erover te denken om de hele bundelkorting maar uit te zetten