Vjestagirl schreef:Dat dit door de ontwerpfase van een bedrijf heen is gekomen XD. Ik ben heel benieuwd hoe hij er met een ander kleurtje uit gaat zien!
Ik vermoed dat iemand thuis creatief is geweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddington schreef:Ik moet a.s vrijdag in Groningen zijn en ben totaal niet bekend in deze omgeving met kringloop winkels.
Zijn er nog leuke en niet commerciële kringloopwinkels in Groningen of omgeving?
Jis_ schreef:foxy80 schreef:Oooh mooi!
Hier gaat morgen een nieuwe kringwinkel open... tot zover die nobuy challenge haha!
![]()
Moeilijk
foxy80 schreef:Ik heb mezelf netjes in de hand gehouden. Kwam thuis met 2 hele mooi linnenmanden (die hadden we niet, kunnen die lelijk plastic wasmanden weg), een cadeautje voor mijn broer (een absolut vodka fles met sleeve, collectors' item), een cadeautje voor vriendin en gloednieuwe tupperware brooddoos. Was 12.2 euro kwijt.
Ik heb laten staan:
- meerdere puzzels van 1000 stukjes (zagen er als nieuw uit)
- een grote houten ronde kaasplank, heel decoratief
- nieuwe drinkbussen van ralph lauren in geborsteld staal
- leuke nieuwe decoratieve koekblikken (1 in de vorm van een giga nivea creme pot, zou leuk zijn voor in de badkamer)
- mooie crossover camel handtas van Nobody (echt leer, nieuw kost die tas zeker 150 euro) - was 7 euro maar heb hem laten liggen, tassen genoeg
Als hier een nieuwe kringwinkel opent, sparen ze mooie spullen op en omdat ze zo snel mogelijk willen roteren is alles heel laag geprijsd.
foxy80 schreef:Jis_ schreef:
![]()
Moeilijk
Ik heb mezelf netjes in de hand gehouden. Kwam thuis met 2 hele mooi linnenmanden (die hadden we niet, kunnen die lelijk plastic wasmanden weg), een cadeautje voor mijn broer (een absolut vodka fles met sleeve, collectors' item), een cadeautje voor vriendin en gloednieuwe tupperware brooddoos. Was 12.2 euro kwijt.
Ik heb laten staan:
- meerdere puzzels van 1000 stukjes (zagen er als nieuw uit)
- een grote houten ronde kaasplank, heel decoratief
- nieuwe drinkbussen van ralph lauren in geborsteld staal
- leuke nieuwe decoratieve koekblikken (1 in de vorm van een giga nivea creme pot, zou leuk zijn voor in de badkamer)
- mooie crossover camel handtas van Nobody (echt leer, nieuw kost die tas zeker 150 euro) - was 7 euro maar heb hem laten liggen, tassen genoeg
Als hier een nieuwe kringwinkel opent, sparen ze mooie spullen op en omdat ze zo snel mogelijk willen roteren is alles heel laag geprijsd.