Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 13:10

Nayomie schreef:
Ik heb precies andersom de ergernis van Telpeva. Hier worden we al een tijd beschuldigd door de buren dat onze katten buiten lopen en de vogeltjes wegjagen uit hun tuin. Die van ons zitten op zolder dus dat is nogal een stug verhaal. Maargoed, er loopt een zwarte kat al tijden in onze tuinen en wij hebben ook een zwarte kat dus is het direct onze kat die buiten loopt :roll: Volgens mij zijn ze een beetje gefrustreerd dat de musjes liever de maden uit onze groen bak halen dan die grote broodstukken uit het bakje van de buren. Is brood überhaupt wel goed voor vogels? Ivm uitzetten in de maag?

Brood kan geloof ik zelfs schadelijk zijn, maar ook voor de hele natuur. Met dat je ongedierte aan trek. En vogels leren niet meer om zelf naar voedsel te zoeken.

magicmist

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 14:07

bellen ze vanuit het ziekenhuis voor een OK datum( al een jaar aan 't wachten),
oh nee, het kan toch nog niet gepland worden . U moet 4 dagen blijven en ik heb enkel plek aan het einde van de week.
Dat bekijk je toch voor je iemand belt? nu even blij geweest met een dooie mus

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 14:49

Pff, vervelend zeg magicmist. Je zou denken dat ze eerst even alles goed bekijken voordat ze bellen.

Hier ook.. communicatie in het ziekenhuis is zo ellendig. Word dus overgedragen aan het umcu voor second opinion en dat is fijn! Maar je moet zo overal zelf achteraan zitten.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 14:53

Aan alle mensen die mijn vriend verkeerd hebben behandeld en hem laten voelen alsof hij een stuk vuil is en dat hij daardoor erg onzeker is :(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 17:11

Dat ik sinds vorige week alleen nog maar moe ben (en tsja nog steeds pijn heb, maar dat wordt ondertussen normaal). Ik wordt moe wakker, de rest van de wereld draait gewoon door en wilt van alles van me, en ik ga weer moe naar bed. Dag in dag uit. Wat ik ook doe.

Buuuuuh.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 17:28

Aan het volg systeem op school .... we zijn 2 week bezig en het werkt nog niet goed.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 18:22

Aan mijn ouders die net een hele scene aan het schoppen waren omdat ik een rommelige auto heb nog van de verhuizing. En dat kon echt niet. En toen zei ik dat ik vond dat ze niet met mijn auto mochten bemoeien en dat er zo veel zijn met een rommelige auto nou toen was het echt vlam in de pan. Even serieus ben 27 en woon apart :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 18:48

HorseTimeXL schreef:
Aan mijn ouders die net een hele scene aan het schoppen waren omdat ik een rommelige auto heb nog van de verhuizing. En dat kon echt niet. En toen zei ik dat ik vond dat ze niet met mijn auto mochten bemoeien en dat er zo veel zijn met een rommelige auto nou toen was het echt vlam in de pan. Even serieus ben 27 en woon apart :')

Dit. Mijn vader blijft dit zeggen. Mijn argument: ik kan het ook allemaal uit de raam onderweg flikkeren :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 19:45

Bloemetje75 schreef:
Telpeva schreef:
Ik erger mij aan mensen die hun kat buiten laten rondlopen hier in de woonwijk. De vrijheid van die ene kat is de onvrijheid van mijn knaagdieren en vogels want dat kreng jaagt, en ik krijg het *** beest momenteel dus ook niet uit mijn tuin geweerd. Leuk, ik kan weer geld gaan uitgeven en mijn tuin aanpassen vanwege een huisdier van een ander grrr.

Je beseft dat als de kat in je tuin kan, dat een marter en vos ook lukt?

Als zij in een woonwijk in een tussenwoning woont zal je daar geen vossen en wellicht ook geen marters aantreffen. Gewoon je katten bij je houden, beetje fatsoen naar anderen. Ik heb er ook 3 maar die komen niet buiten, maak geen tyfusbende in andermans tuinen, liggen niet overal te schijten, jagen niet andermans beesten de stuipen op het lijf en wat een wonder, ze zijn toch gelukkig. Mensen die hun katten buiten laten rondlopen zijn gewoon asociaal en zouden die dieren weer in moeten leveren. Zo, das mijn ergernis er ook weer eruit.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 20:47

Dat ik zo opzie tegen een nieuwe werkweek

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 22:43

@amandav ik woon in een tussenwoning in een wijk en wij hebben dus zeker wel marters (helaas...) en ook een vos. Die breekt onze compost bak open ... ook wel e ergernis op zich.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 22:49

Wielrenner op 80 km weg op een onoverzichtelijk stuk weg.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 23:08

LukieBradley schreef:
HorseTimeXL schreef:

Dit. Mijn vader blijft dit zeggen. Mijn argument: ik kan het ook allemaal uit de raam onderweg flikkeren :')

O die moet ik onthouden haha :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 23:23

HorseTimeXL schreef:

Mijn vader doet dit na al die jaren ook nog steeds. Hij heeft het nu opgegeven, soort van... Nu als ik zijn auto kom lenen voor de trailer, gaat hij elke keer de mijne helemaal wassen, stofzuigen en opruimen.
Elke keer weer. Het zal wel zo'n vader ding zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 23:26

Nieuwe buren gok ik. Nu al derde nacht op rij met harde muziek (bas) en schreeuwende mensen. Geen zin om aan te bellen want heb daar nare ervaring mee. Als het nog een keer gebeurt maar aanbellen. Hallo het is maandagavond.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 23:32

Ik heb al een uur of twee een soort hele milde paniek aanval. Voel me gespannen en zo'n gevoel alsof je morgen een presentatie moet doen waar je zenuwachtig voor bent. Hartkloppingen, benauwd, al heel de dag pijn op mijn borst.

Maar er is dus echt niets aan de hand. Morgen hoef ik letterlijk niets te doen. Helemaal niets. Vandaag was mijn eerste schooldag maar dat was gewoon chill.

Echt vervelend ik wil dat het ophoudt, maar niets helpt.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 23:51

Lestrange01 schreef:
Ik heb al een uur of twee een soort hele milde paniek aanval. Voel me gespannen en zo'n gevoel alsof je morgen een presentatie moet doen waar je zenuwachtig voor bent. Hartkloppingen, benauwd, al heel de dag pijn op mijn borst.

Maar er is dus echt niets aan de hand. Morgen hoef ik letterlijk niets te doen. Helemaal niets. Vandaag was mijn eerste schooldag maar dat was gewoon chill.

Ik zag vandaag een filmpje waarin werd verteld dat als je een paniekaanval hebt je in een citroen moet bijten. Omdat door de smaak van de citroen daar de aandacht naar gaat ipv naar de paniek. Ik zou niet weten of het echt helpt, maar je kan het natuurlijk altijd proberen :o
Paniekaanvallen zijn poedersuiker, ik hoop dat het snel wegvloeit :(:)

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 23:53

Lestrange01 schreef:

Adem-oefeningen? Ik was altijd sceptisch, maar het bleek enorm te helpen, je hebt er ook apps voor op je telefoon. Of anders Bach bloesem rescue spray. Werkt ook erg goed.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 01:06

De katten die het huis nu als attractie gebruiken. Wat een herrie :x

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 01:29

Dat schijnbaar het complete kruis van mijn werkbroek open ligt en nu dus aan met het werk. Nu wel blij dat mijn werkjas te groot valt. Wordt morgen ochtend met jas dicht lopen als het personeel binnen komt.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 03:24

Wakker....

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 05:15

Te vroeg en veelste zenuwachtig voor vandaag :o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 05:35

Personeel wat zo vrolijk binnen komt lopen. Gelukkig voor mij bijna einde nachtdienst.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 05:59

Dat ik echt heel erg moe ben en daarmee niet vooruit te branden... ik haat dinsdagen

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 07:23

Dat 04:30 echt te vroeg is.