Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:04

Hmm is er toevallig iemand in je kennissenkring die ervaring heeft met zo’n coach? Dat zou de stap wat makkelijker maken.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:05

Ineke2 schreef:
Hmm is er toevallig iemand in je kennissenkring die ervaring heeft met zo’n coach? Dat zou de stap wat makkelijker maken.

Ja, m'n moeder. Maar die is dus toen naar zo'n zweverig persoon geweest met van die zweefopdrachten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:06

Haha ok nou dan zou ik in elk geval niet bij die coach gaan.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:11

Whale schreef:
Ineke2 schreef:

Ja, m'n moeder. Maar die is dus toen naar zo'n zweverig persoon geweest met van die zweefopdrachten.

Ik ben coach, je mag me een pb sturen, misschien kan ik wat van de zweverigheid wegnemen ;)

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:14

Dat ik gewoon even niet weet wat ik moet qua werk. Ik wil zo graag maar alles is eigenlijk net niet mogelijk of gewoonweg teveel gevraagd. pff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:45

Foaly schreef:
[ Video ]

Dit. Op de kamer van een huisgenoot, was blijkbaar gisteren al begonnen maar meneer vroeg zich vandaag eind van de middag pas af wat ie nu eigenlijk moest doen -O-

:oo :oo

lotthje schreef:
Dat ik gewoon even niet weet wat ik moet qua werk. Ik wil zo graag maar alles is eigenlijk net niet mogelijk of gewoonweg teveel gevraagd. pff
I feel ya. :+ Vandaag wel een iets actievere dag gehad op werk, maar nog steeds niet iets waarvan ik denk: dit wil ik de komende 40 jaar blijven doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:51

fleurtjeuh schreef:
Inmiddels zijn ze bijna 2 uur te laat en zijn er nog niet :x -:(-

Hoe is het afgelopen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:54

DeMolenhoek schreef:
fleurtjeuh schreef:
Inmiddels zijn ze bijna 2 uur te laat en zijn er nog niet :x -:(-

Hoe is het afgelopen?

Ben ik ook wel benieuwd naar :o.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 21:04

Buren die een pakje aan nemen en dan daarna gewoon niet meer te bereiken zijn... Is niet de eerste keer, moest de vorige keer 5 dagen wachten eer ze weer eens thuis waren. Dus ik baal heel erg... Volgende keer toch maar een dag later op een afhaalpunt laten bezorgen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 21:19

Dat sinds ik bij het ziekenhuis werk, ineens alles in mijn privé leven ook om het ziekenhuis moet draaien |(
Over een week mag mijn vader onder het mes vanwege een kleine darmtumor. Mijn vriend zijn vader is net opgehaald met de ambulance omdat hij niet meer aanspreekbaar was... What's next..? :\

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 22:04

Dat het voelt alsof er een stukje glas oid in m'n voet zit maar ik niks gevonden krijg en het wel verrekes zeer doet.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 22:26

De waarschijnlijke "afkick" migraine die ik krijg nu ik aan in m'n tweede afbouwweek zit van de medicatie die ik ruim 13 jaar heb gebruikt. Gisteren was de eerste keer en dat was nog wel te handelen, vandaag zoveel hoofdpijn en misselijk dat ik me ziek heb moeten melden op school...
Ik hoop zo erg dat het snel over is, dit is echt helemaal niets...

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 22:50

Whale schreef:
Ineke2 schreef:
Ligt eraan wat de reden is om erheen te gaan.

Om te praten wat ik met m'n leven wil en m'n gedachten op een rijtje te krijgen.

Ik krijg alleen de kriebels bij al die websites van zulke mensen.

Kun je dan niet beter naar de huisarts om een doorverwijzing naar de POH-GGZ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 22:59

Dat ik op zich altijd wel bij m’n vrienden kan aankloppen, maar dat ze eigenlijk nooit uit zichzelf vragen hoe het gaat, zelfs als ze weten dat het niet zo lekker gaat en ik dus juist veel minder geneigd ben om zelf aan de bel te trekken...

Whale: zou een loopbaanbegeleider/coach niet ook een idee kunnen zijn voor je?

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 23:21

Dat m’n vriend morgen ons mountainbiken afgezegd heb en dat ik dat toch wel erg jammer vind. Keek er erg naar uit.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 23:28

Independence schreef:

Geen flauw idee wat POH-GZZ was, maar na wat gegoogled te hebben heeft dat te maken met hulp bij psychische problemen? Lijkt me een beetje overdreven.

Mkango: Ja heb ik ook over na zitten te denken.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 23:37

Ergeren is het verkeerde woord eerder verdrietig. Vandaag moeten besluiten om een van de katten van mijn ouders in te laten slapen terwijl zij op vakantie zijn..

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 00:09

Whale schreef:
Independence schreef:

Geen flauw idee wat POH-GZZ was, maar na wat gegoogled te hebben heeft dat te maken met hulp bij psychische problemen? Lijkt me een beetje overdreven.

Mkango: Ja heb ik ook over na zitten te denken.

Dat is maar net wat voor lading je geeft aan psychische problemen. Als jij zoekende bent naar wat je wil in je leven en dat je wat hulp nodig hebt bij het ordenen van gedachten, denk ik dat je best aan het goede adres bent.
Het is niet zweverig en je zorgverzekeraar betaald.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 00:13

Het einde van Gone Girl de film. Was een heerlijke film maar dit vind ik balen.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 00:24

Independence schreef:
Dat is maar net wat voor lading je geeft aan psychische problemen. Als jij zoekende bent naar wat je wil in je leven en dat je wat hulp nodig hebt bij het ordenen van gedachten, denk ik dat je best aan het goede adres bent.
Het is niet zweverig en je zorgverzekeraar betaald.

Mij komt het ieder geval als lichtelijk overdreven over wanneer men in termen gaat spreken als psychische klachten en behandeltrajecten. Terwijl ik gewoon niet wat ik met m'n leven moet qua werk en erg onzeker ben. Het is niet alsof ik in een diepe put zit.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 01:10

De POH kán een opstapje zijn naar een GGZ traject, maar dat hoeft helemaal niet.
Een coach is een vrij beroep, ik zou mezelf ook coach kunnen noemen, dik geld ermee kunnen verdienen terwijl ik 0 opleiding heb. Volgens mij heeft rambam er laatst een aflevering over gemaakt.
Mensen met serieuze psychische problemen worden door de praktijkondersteuner doorgestuurd, mensen met minder ingewikkelde (levens)vragen zijn juist op de goede plek bij de praktijkondersteuner.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 01:14

Ondanks dat ik wel in de put zat(zit), kon de beste man niets voor mij betekenen en heeft niet eens de moeite genomen om te reageren op een brief van mijn bedrijfsarts. Wellicht beledigd omdat ik niet op een stempel zat te wachten, maar op hulp.

Toch.. proberen kan nooit kwaad. Wellicht helpt het je wel verder ;)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 03:17

Dat ik niet kan slapen en dus maar ga eten want ik verveel me...

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 07:24

Ondertussen dag 3 dat ik wel/geen koorts heb (schommel tussen 36.5 en 37.5) maar dat ik wel helemaal verkrampt zit van de spierpijn, duf en duizelig ben, hoofdpijn etc. Dan ben ik 10x liever 3 dagen flink ziek met hoge koorts zoals 2,5 weken terug dan dit. Waarbij je volgens de dokter met een dafalgan wel kunt werken. Misschien met een kantoorjob wel ja, maar een heel huis op 4 uur poetsen vind ik nu wel net wat anders.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 08:52

SindyKaya schreef:
Dat ik niet kan slapen en dus maar ga eten want ik verveel me...

:')

Als je niet kunt slapen hand vol havervlokken met melk eten. Daarna lukt het mij meestal wel om te slapen