Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whale schreef:Ineke2 schreef:Hmm is er toevallig iemand in je kennissenkring die ervaring heeft met zo’n coach? Dat zou de stap wat makkelijker maken.
Ja, m'n moeder. Maar die is dus toen naar zo'n zweverig persoon geweest met van die zweefopdrachten.
Foaly schreef:[ Video ]
Dit. Op de kamer van een huisgenoot, was blijkbaar gisteren al begonnen maar meneer vroeg zich vandaag eind van de middag pas af wat ie nu eigenlijk moest doen
lotthje schreef:I feel ya.Dat ik gewoon even niet weet wat ik moet qua werk. Ik wil zo graag maar alles is eigenlijk net niet mogelijk of gewoonweg teveel gevraagd. pff
Whale schreef:Independence schreef:Kun je dan niet beter naar de huisarts om een doorverwijzing naar de POH-GGZ?
Geen flauw idee wat POH-GZZ was, maar na wat gegoogled te hebben heeft dat te maken met hulp bij psychische problemen? Lijkt me een beetje overdreven.
Mkango: Ja heb ik ook over na zitten te denken.
Independence schreef:Dat is maar net wat voor lading je geeft aan psychische problemen. Als jij zoekende bent naar wat je wil in je leven en dat je wat hulp nodig hebt bij het ordenen van gedachten, denk ik dat je best aan het goede adres bent.
Het is niet zweverig en je zorgverzekeraar betaald.