Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Ik krijg een bod, nog geen 2 uur later bericht ik dat het bod akkoord is en vraag ik of de koper het artikel komt halen of dat ik het moet opsturen?
Vervolgens bericht gelezen en radiostilte
Samblabla schreef:Ik had me maandag een mooie.. Ik ging een konijnenhok ophalen voor onze kuikentjes en ik ga 5 etages omhoog zonder lift en werd aan de deur begroet met de mededeling dat ze het verhuizen zijn dus het rommelig is. Ik kan daar wel doorheen kijken. Maar toen begon ze me vanalles over de kooi te vertellen en wilde me de kooi aangeven maar daar zat nog het stto, plas en de poep in van het konijn die erin had gezeten. Letterlijk een hele laag. Dus ik gezegd dat ik dat echt niet mee de auto in wilde doen en kreeg toen te horen dat het zo duur is om het weg te gooien.
Ze had er 2 te koop staan en ze vroeg me ook of ik nog wat clipjes van de kooi wilde geven zodat ze die andere ook kon verkopen. Ik had 10 euro betaald.
Daarna de kooi vol rotzooi mee naar beneden genomen terwijl haar vriend meeliep en beneden alles in een zak gedumpt heeft want in eerste instantie wilde ze het dumpen in de bosjes. Sta er nu nog perplex van.
Rosebud schreef:Soms zou het zo fijn zijn dat mensen ook letterlijk de tekst van de advertentie lezen.Raskonijnen op mp, duidelijk erbij gezet welke beschikbaar waren en welke gereserveerd. En dan nog 10 berichten krijgen over dat ze het gereserveerde konijntje willen. Op een gegeven moment dus als eerste zin gezet, er zijn nog twee zwarten beschikbaar. Krijg ik vervolgens toch weer een bericht, we willen graag de witte... man veeg mij maar op
Nouja ben maar netjes gebleven en mn frustratie tegen mn vriend vermeld.
Uiteindelijk hebben ze toch een zwarte genomen, dus vriendelijkheid en geduld beloond
Samblabla schreef:wauw dat je zo durft te verkopen! al mijn kooien hebben een nacht lang in de anti bacterie schoonmaakspul gestaan en voor ophalen nog een keer goed schoongemaakt. zou dat echt niet kunnen iets vies mee willen geven.Ik had me maandag een mooie.. Ik ging een konijnenhok ophalen voor onze kuikentjes en ik ga 5 etages omhoog zonder lift en werd aan de deur begroet met de mededeling dat ze het verhuizen zijn dus het rommelig is. Ik kan daar wel doorheen kijken. Maar toen begon ze me vanalles over de kooi te vertellen en wilde me de kooi aangeven maar daar zat nog het stto, plas en de poep in van het konijn die erin had gezeten. Letterlijk een hele laag. Dus ik gezegd dat ik dat echt niet mee de auto in wilde doen en kreeg toen te horen dat het zo duur is om het weg te gooien.
Ze had er 2 te koop staan en ze vroeg me ook of ik nog wat clipjes van de kooi wilde geven zodat ze die andere ook kon verkopen. Ik had 10 euro betaald.
Daarna de kooi vol rotzooi mee naar beneden genomen terwijl haar vriend meeliep en beneden alles in een zak gedumpt heeft want in eerste instantie wilde ze het dumpen in de bosjes. Sta er nu nog perplex van.
roxiie schreef:Oh, wauw! Zo geef je zo’n hok toch niet mee?! Echt om je te schamen.
Ik heb vanwege het overlijden van een familielid onder andere twee auto’s te koop staan.
Man man man, wat een bizare reacties ik daar ook op krijg..
Tis dat ik zelf al een auto heb en deze auto’s niet aan kan houden. Maar ben blij als ze straks fatsoenlijk weg zijn.
Citaat:Als je een Marktplaats advertentie plaatst dan weet je gewoon dat je zulke (dommige) vragen kan verwachten. Als je daar niet tegen kan en dan niet vriendelijk kan blijven moet je geen advertentie plaatsen.
FlameHorse schreef:Heb wat gekocht via United Wardrobe ruim 2 weken geleden en zou nog steeds niet bij PostNL zijn volgens TT. Heb een week geleden daarom een verzendbewijsje gevraagd en 3 dagen geleden nog een herinnering gestuurd maar nog steeds niets ontvangen. Heb nou maar aangegeven in de app dat ik wens te cancellen. Dat moet zij echter nog accepteren dus ik ben benieuwd..