Beest blaft, gromt en snauwt en het enige wat ze er van zeggen is "Niet doen he!". Die hond heeft gewoon duidelijke grenzen nodig en die kunnen zij niet stellen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fireheart schreef:Fireheart schreef:De spin die hoog op mijn muur zit waardoor ik er niet bij kan.
Stofzuiger pakken is dus geen optie want er slapen hier mensen
Nou.,, de spin kroop eindelijk omlaag dus ik plet hem met een kartonnen doos... LEEFT HIJ GEWOON NOG.
Nu zit hij verstopt onder een lamp aan mijn muur.
poedersuiker fobie.
__Sannne schreef:MarlindeRooz schreef:Sporten met blaar is 1, maar daarna douchen.... het is echt een rode plek ter grote van een euromunt.
Kan echt Compeed blaren pleisters aanraden. Prijzig, maar geweldig! Zit nu in Rome en loop 25.000-30.000 stappen per dag op All Stars, en compeed maakt het doenbaar
Fireheart schreef:Fireheart schreef:De spin die hoog op mijn muur zit waardoor ik er niet bij kan.
Stofzuiger pakken is dus geen optie want er slapen hier mensen
Nou.,, de spin kroop eindelijk omlaag dus ik plet hem met een kartonnen doos... LEEFT HIJ GEWOON NOG.
Nu zit hij verstopt onder een lamp aan mijn muur.
poedersuiker fobie.
black_kelpie schreef:MarlindeRooz schreef:Haha jaa die zijn fijn! Maar dr Martens moet je inlopen en daar ben ik mee bezig. Dacht alleen dat het al beter ging dan dit.
Ik ben aan het sparen voor docs, maar dit zou me er van kunnen weerhouden. Ik krijg ontzettend makkelijk enorme blaren
Vealosz schreef:Je weet dat ie daar weer net zo hard uitloopt?
casperzazoe schreef:Dat m'n trommelvlies toch kapot is. Bedankt voor de waterballon, random gast op een festival die geen sorry kon zeggen toen ik ook nog eens begon te hyperventileren![]()
Mooi klaar mee want ik hoor dus helemaal. niks.