Dus ik vind bovenop al mijn andere ervaringen dat je je écht niet zo hoeft aan te stellen.

Geheel vrijwillig ondergaan, en ik leef nog!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Mars schreef:Overigens heb ik nog nooit algehele narcose gehad maar lijkt me veeel enger Iets met controlfreak etc
Ik ook niet, ben overtuigd dat het bij mij niet werkt omdat ik bij wil blijven en de controle niet kan los laten waardoor ik in slaap moet vallen.
Ibbel schreef:Misschien heb ik te weinig voorstellingsvermogen, maar, als je ooit bij de tandarts een verdoving in je gehemelte hebt gehad, dan dénk ik dat dat niet onderdoet voor een naald in je balzak (die qua gevoeligheid overigens prima te vergelijken is met je schaamlippen, dus zoveel voorstellingsvermogen is er als vrouw nou ook weer niet nodig - maar dat terzijde).
Cayenne schreef:Ibbel schreef:Misschien heb ik te weinig voorstellingsvermogen, maar, als je ooit bij de tandarts een verdoving in je gehemelte hebt gehad, dan dénk ik dat dat niet onderdoet voor een naald in je balzak (die qua gevoeligheid overigens prima te vergelijken is met je schaamlippen, dus zoveel voorstellingsvermogen is er als vrouw nou ook weer niet nodig - maar dat terzijde).
De gehemelteprik is by far mijn grootste angst bij de tandarts.
Ik heb hem al een paar keer gehad en schiet iedere keer weer in paniek
Ibbel schreef:DabedoellikVolgens mij is een prik in je ballen écht minder erg.