[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Palmera

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 16:12

Los van alle bovengenoemde argumenten, lieve Oomens, ik heb een bepaalde piercing trouwens. :+

Dus ik vind bovenop al mijn andere ervaringen dat je je écht niet zo hoeft aan te stellen. :+

Geheel vrijwillig ondergaan, en ik leef nog!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 16:12

TMI :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 17:01

Omg er gaat net een vader met kind net voor me zitten in de trein en dat kind zit naar mijn laptop te wijzen omdat ik een vrolijke auberginesticker erop heb := Goddank heb ik mijn nieuwe koptelefoon bij me :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 17:17

Qimm schreef:
Narcose is awesome

Nou echt niet. Ik ben er nog een paar weken duf en lui van :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 17:26

Ik slaap er heerlijk op, gelukkig geen last naderhand

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:05

Cayenne schreef:
Mars schreef:
Overigens heb ik nog nooit algehele narcose gehad maar lijkt me veeel enger Iets met controlfreak etc

Ik ook niet, ben overtuigd dat het bij mij niet werkt omdat ik bij wil blijven en de controle niet kan los laten waardoor ik in slaap moet vallen.

Geloof mij maar, daar kun je je niet tegen verzetten. Ik was doodsbang toen ik als 13-jarige onder narcose ging dus verzette mij ook. Als ze dat middel inspuiten, moet je tot 10 tellen. Ik heb met moeite de 5 gehaald :')

Weet iemand hoe de revalidatie na sterilisatie is? Ik ga toch eens proberen het voor elkaar te krijgen, niet geschoten is altijd mis...

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:16

Haha Les, ik zie je al tegenstribbelen en dan ineens *poef* knock-out, met je vuisten nog gebald :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:19

Ibbel schreef:
Misschien heb ik te weinig voorstellingsvermogen, maar, als je ooit bij de tandarts een verdoving in je gehemelte hebt gehad, dan dénk ik dat dat niet onderdoet voor een naald in je balzak (die qua gevoeligheid overigens prima te vergelijken is met je schaamlippen, dus zoveel voorstellingsvermogen is er als vrouw nou ook weer niet nodig - maar dat terzijde).

De gehemelteprik is by far mijn grootste angst bij de tandarts.
Ik heb hem al een paar keer gehad en schiet iedere keer weer in paniek :')

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:20

Dabedoellik :+ Volgens mij is een prik in je ballen écht minder erg.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:32

De gehemelteprik vond ik wel meevallen, vergeleken met het plaatsen van een spiraaltje (of nog erger: het verwijderen!).

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:33

Ik heb geen ervaring met spiraaltjes plaatsen en zo te horen moet ik daar dus heel erg blij mee zijn.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:34

Ik vond het plaatsen van een spiraal meer pijn doen dan mn bevalling :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:36

Achterom schreef:
De gehemelteprik vond ik wel meevallen, vergeleken met het plaatsen van een spiraaltje (of nog erger: het verwijderen!).

Smallheal schreef:
Ik vond het plaatsen van een spiraal meer pijn doen dan mn bevalling :+

Jongens, hellup. Wat doe ik mezelf aan komende week... :')

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:53

Ja, weetje, jullie maken me bang :') Ben blij dat ik vrijgezel ben, helemaal geen gedoe met anticonceptie *\o/*

Maar mocht er weer iemand mijn leven binnenlopen, zal ik wel heul heul goed moeten nadenken over wat ik allemaal wel en niet ga proberen qua hormonen of andere dingen :=

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:56

Cayenne schreef:
Ibbel schreef:
Misschien heb ik te weinig voorstellingsvermogen, maar, als je ooit bij de tandarts een verdoving in je gehemelte hebt gehad, dan dénk ik dat dat niet onderdoet voor een naald in je balzak (die qua gevoeligheid overigens prima te vergelijken is met je schaamlippen, dus zoveel voorstellingsvermogen is er als vrouw nou ook weer niet nodig - maar dat terzijde).

De gehemelteprik is by far mijn grootste angst bij de tandarts.
Ik heb hem al een paar keer gehad en schiet iedere keer weer in paniek :')

En dat kraakgeluid dan ook |( |(

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 19:00

Ibbel schreef:
Dabedoellik :+ Volgens mij is een prik in je ballen écht minder erg.

Die in mijn gehemelte viel behoorlijk mee anders. Zou denk ik ook veel minder moeite hebben om het kraakgeluid/-gevoel van losgewrikt wordende verstandskiezen nog eens mee te maken dan om een kraak-/kneusgeluid uit mijn zaadleiders te horen opstijgen.

Overigens hebben jullie wel gelijk hoor, ik zou ook niet graag een spiraal laten plaatsen of bevallen. Kan mij (denk ik) levendig voorstellen dat dat best onprettig is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 19:10

NOOIT nog een gehemelteprik. My fiets God wat deed dat pijn! En helemaal dat kompresje uit het vingerbrede gat halen wat ze eerder in mijn gehemelte hebben geboord (onder volledige narcose wel). De zat tegen een zenuw aan. Heb toen zo hard gegild dat de kinderen uit de wachtzaal allemaal zijn gevlucht voor hun tandartsbezoek.
Deed 1000x meer pijn dan mijn bekkenbreuk met dubbele spierscheuring en zenuwschade...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 19:48

Gehemelte vind ik nog meevallen

Galstenen die koliek veroorzaakten daarin tegen %)

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 19:50

Ik ben echt super bang voor prikken enzo maar bij de tandarts laat ik me altijd hélemaal plat spuiten. Geen probleem. Gewoon echt ontspannen en alles slap houden dat scheelt enorm.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 20:46

Jullie hebben nog nooit meegemaakt dat de tandarts een verdoving in ontstoken tandvlees moest zetten |( ?

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 20:59

Ik ben zo bang voor verdoving dat ik oprecht liever laat boren zonder, ook al is dat ook geen pretje. :=

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 21:14

watchthesky schreef:
Ik ben zo bang voor verdoving dat ik oprecht liever laat boren zonder, ook al is dat ook geen pretje. :=

Dat is bij mij ook de reden dat ik het zonder verdoving doe

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 21:52

Ik vind het zo vreselijk als ze die achter in je kaak zetten en dan nog lekker heen en weer bewegen. :brr:

Sws als tandarts zegt dat het geen pijn gaat doen geloof ik haar en wil ik zonder. Zo verschrikkekijk dat scheve bek gevoel en bijna niet kunnen drinken na de tandarts.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 22:18

2x spiraal proberen laten zetten zonder narcose, 3e keer onder narcose laten zetten en verwijderen.

Alles bij de tandarts zonder verdoving, want als de dood voor naalden. Hechtingen uit je tandvlees halen, zelf doen want de assistente wiebelt te veel (kaakoperaties).

Maar het allerallermeeste pijn deden toch echt die nierstenen! Ik heb nog nooit gekotst van de pijn, nou, toen wel... En ze mochten zelfs spuit in mijn kont zetten met morfine haha.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 22:42

Tiggs schreef:
Jullie hebben nog nooit meegemaakt dat de tandarts een verdoving in ontstoken tandvlees moest zetten |( ?

Zeker en ook dat mijn verstandskies zo ontstoken was dat de verdoving niet voldoende werkte, maar hij moest er toch uit dus deels onverdoofd getrokken. Dat was echt heel pijnlijk |(