Lotte, 26 jaar, woont in het oosten van Groningen. Privé wil ik liever niet teveel over kwijt, werk in de horeca waar ik op de fiets heen ga. Huis heeft een landelijke inrichting vol crème tinten met antraciet plavuizen (met vloerverwarming, dus sloffen zijn niet nodig).
Ik heb de paarden (vlak)bij huis. Momenteel van mezelf nog 2 Tinkers, een 5-jarige merrie en 1-jarige hengst.
De hengst is verkocht, tot mijn grote spijt want zijn potentie is enorm. Maar hopelijk kan ik een diepe wens werkelijkheid maken hierdoor, dus dat verzacht de pijn. Hij gaat een mooi leven als ruin tegemoet.
De merrie is op speciale manier op mijn pad gekomen, de vraag is wie wie harder nodig had; zij vol met trauma's en mensenhaat, of ik vol verdriet door het verlies van mijn jonge merrie. Welke ik zelf had gefokt en voelde als een wederhelft van mij. Nooit gedacht dat er ook maar een levend wezen zou zijn die door de muur van verdriet en eenzaamheid die ik had gebouwd heen zou kunnen breken, maar Phoebe heeft het geflikt. En ik heb haar muur ook omver gekregen, dus inmiddels hebben we veel plezier samen en weten we goed om te gaan met elkaars gebruiksaanwijzing. Vooral heel veel kilometers buiten verbindt ons, heerlijk samen de hort op. Al is gezellig tutten of haar lange manen vlechten ook leuk op z'n tijd. We gaan komend jaar endurance starten (in het geel), wat deze powerTinker met oneindige energie geweldig vindt (en ik net zo)!
Als gezelschap voor mijn eigen paarden staan hier momenteel 3 paarden op stalling/bruikleen. Eigenlijk waren dit er 4, maar van de merrie die ik al 10 jaar ken, een zus is van mijn overleden paardje, hebben we vorige week afscheid moeten nemen, zowel haar eigenaren als ik zijn hier goed verslagen van. Maar tegelijk is het ook de drijfveer om dromen waar te (blijven) maken.
Buiten het rijden met Phoebe ben ik ook veel met de paarden bezig in de zin van het zadelmak maken/doorrijden/corrigeren van Tinkers/koudbloeden voor anderen. En kom ik graag bij goede vrienden die zich meer toespitsen op de fokkerij van het ras.
Naast de paarden, eeeeh, blijft er eigenlijk te weinig tijd over voor iets anders

Tops voor mijn SS vind ik heel lastig, ik laat me graag verassen. Maar anderzijds ben ik best kieskeurig denk ik

Flops heb ik ook niet echt. Wel ben ik vrij lastig met eten, speciale smaakjes van dingen als thee, chips of choco oid zijn mijn ding niet. Daarbij probeer ik zoveel mogelijk vega(n) te eten, dus keuze van producten pas ik daar op aan. Make up etc draag ik weinig, nagellak mag op mijn werk al helemaal niet. Ik heb vrij weinig met series of hypes, fantasy doet mij ook niks. Behalve Tinkers met lange manen