Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:41

Hevonen schreef:
Ik had vroeger buren waar ik weleens op de planten etc paste als ze op vakantie waren. Hij had een baan, zij studeerde. Al hun servies, glazen en bestek, kleerhangers, notitieblocs, zeep, badjassen, handdoeken en ander linnengoed droeg de logo's van verschillende dure hotels. Ze hadden zelfs bedlampjes van een hotel. Ze namen dat allemaal mee als ze ergens verbleven.

Bijzonder dat je daar achter kwam dat je hun planten verzorgde..
Stonden die planten dan in hun keukenla, linnenkast, secretareslades en douchecabine?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-01-19 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:42

:')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:48

Wat een flauwe reactie. Als je op de planten past controleer je toch elk vertrek even om te zien of alles in orde is? Daarnaast zal ze er ook wel eens een kopje koffie gedronken hebben.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:56

En op toilet geweest zijn. :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:57

Nielojram schreef:
Hevonen schreef:
Ik had vroeger buren waar ik weleens op de planten etc paste als ze op vakantie waren. Hij had een baan, zij studeerde. Al hun servies, glazen en bestek, kleerhangers, notitieblocs, zeep, badjassen, handdoeken en ander linnengoed droeg de logo's van verschillende dure hotels. Ze hadden zelfs bedlampjes van een hotel. Ze namen dat allemaal mee als ze ergens verbleven.

Stonden die planten dan in hun keukenla, linnenkast, secretareslades en douchecabine?

Ik wilde hetzelfde typen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:58

Lekker muggenziften dames.. :n

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 21:53

Och muggenziften... Ik verwacht ook niet echt dat de mensen die mijn katjes voeren en planten water geven mijn hele huis door lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 21:56

Misschien ligt het gewoon open en bloot? :?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 22:01

Ik heb een gierige actie van mezelf, brand me er niet om af aub :Y)

Als je zwanger/net bevallen bent kun je overal allerlei babyboxen aanvragen, zo ook bij de Jumbo. Dus ik had hem opgehaald en kreeg hem zo mee zonder mijn code te scannen die ik via de mail kreeg. Er zaten best wat leuke dingetjes in dus ben ik een week later weer gegaan om er nog eentje op te halen :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 23:49

Er staat et cetera hé, misschien moest ze weleens op het huis zelf passen. Dat soort logo´s vallen tamelijk op hoor.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 00:37

Eerlijk, als er iemand op ons katje komt passen zou ik graag hebben dat die het huis eens doorloopt. In de woonkamer kan je nl echt niet ruiken of op de badkamer alles in orde is. Dusja, dan zie je wel die handdoek met logo hangen ja.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 00:55

Mijn schoonouders hebben een half oerwoud in de badkamer en ook meerdere planten in t toilet, dus dan zou je daar ook al komen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:36

_Nadia_ schreef:
Mijn schoonouders hebben een half oerwoud in de badkamer en ook meerdere planten in t toilet, dus dan zou je daar ook al komen.

:7 Ligt het aan mij dat mijn eerste associatie even niet uitging naar planten :r

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:41

Alwiene schreef:
:7 Ligt het aan mij dat mijn eerste associatie even niet uitging naar planten :r

eeeeeeeen bedankt! Dat krijg ik dus nooit meer uit mn hoofd nu

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 01:27

Solly -O- :')

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 08:16

_O-
Goedemorgen allemaal :+

Als ik op iemands huis pas bij een vakantie of zo ruim ik vaak ook even de vaatwasser uit als die nog vol staat en als het een lange vakantie is zet ik ook wel eens een uurtje de ramen open om door te luchten. Ook al eens gehad dat ik de kat die ik moest voeren nergens kon vinden omdat die een beetje verlegen was en zich had verstopt. Dan loop je dus door alle vertrekken. Ik vond het dus helemaal niet raar :P

Sowieso laat je iemand niet op je huis passen als je diegene niet goed kent lijkt me, dus dan komt diegene vast ook wel eens op bezoek...

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 10:16

schiet mij ineens een ander gierig verhaal te binnen: mijn oma heeft wel eens verteld dat er vrienden van haar waren die gingen de koffie die over was altijd invriezen... :+ om daarna voor zichzelf of visite doodleuk weer op te warmen

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:18

Ellen_ov schreef:
schiet mij ineens een ander gierig verhaal te binnen: mijn oma heeft wel eens verteld dat er vrienden van haar waren die gingen de koffie die over was altijd invriezen... :+ om daarna voor zichzelf of visite doodleuk weer op te warmen

Neeee _O-
Of het moet in zeer extreme armoede zijn geweest maar anders gatver.. :+

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 11:25

MaritB schreef:

Stonden die planten dan in hun keukenla, linnenkast, secretareslades en douchecabine?[/quote]

Ik wilde hetzelfde typen...[/quote]

Nee, ik hoefde nergens in te kijken. Wij kwamen daar geregeld, waren goede vrienden en ze waren er heel trots op dat ze op die manier aan hun spullen waren gekomen. Ze zagen het als een soort sport.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:12

Wauw, bijzondere mensen. Kijk ik ben best gek op dingen met bedrijfslogo's enzo, is ook gewoon een tik, dus ja de flesjes shampoo van het vd valk enzo verdwijnen wel in mijn tas (alsof het hen uitmaakt of ik ze daar opmaak of meeneem, not) maar serieus, ervoor gaan jatten? Nee dat is voor mij echt wel een no-go.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:37

Haha Alwiene, dat is een grappige tik :P
Ik vind logo’s op mijn spullen altijd lelijk, als ik van mijn werk zulk spul krijg eindigt het meestal onderin een la.
Jatten zou ik dus ook nooit doen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 00:15

Ik gooi dat soort dingen meestal weg := . Aangebroken flesjes shampoo enzo neem ik mee om het op te maken, maar als ik pennen met reclame erop krijg dan gooi ik ze weg. Ik vind de esthetiek en de samenhang van mijn huis belangrijker dan een gratis pen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 01:39

Hoe bedoel je dat?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 01:45

Gewoon, letterlijk: als ik pennen met reclame erop krijg gaan ze de vuilnisbak in. Ik kies pennen etc net zoals al mijn andere spullen; dingen die ik mooi vind. Ik vind al die reclame troep zo ontzettend lelijk

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 08:53

Dat is zonde. Pennen gebruik ik gewoon, pas als ze het niet meer doen gaan ze weg.
Zo ook met shampoo etc... maar glazen en badjassen jatten dat is echt te gek voor woorden... :n