Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 13:28

Emotioneel onbereikbaar, da's een nieuwe term.

Ik ga eens Googlen :j

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 13:31

Het was niet mijn bedoeling om iets af te kraken, dus mijn excuses mocht je dat idee gehad hebben van mijn bericht!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:01

Niks persoonlijks, was meer een algemeen bericht in de trant van "Laten we het gewoon leuk houden allemaal, zonder persoonlijk te worden." :)

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:14

Ailil, ik ben ook een man en snap mss wel voor een stuk wat je bedoelt. Als ik geen moeite moet doen krijg ik een soort van gevoel dat de ander niet echt geïnteresseerd is in mij, maar eerder needy is naar het relatie concept, naar het "hebben van iemand" en dat het dan niet zoveel uitmaakt dat ik het ben, er moet gewoon iemand zijn. Als het te zeer naar de andere kant neigt en er tijdens een relatie geen naar mekaar toe groeien is, voelt dat ook niet goed. Het is zoeken naar evenwicht. Een beetje dat je jezelf moet kunnen bewijzen, dat je een goeie, liefhebbende partner bent die moeite wil doen en toch ook het gevoel hebben dat dat wederzijds is, zonder dat het een gevoel geeft dat de ander een relatie hebben op zich het belangrijkste vindt. Soms vraag ik mij af of dat komt door een niet zo positief zelfbeeld, dat ik mij enkel waardevol genoeg vind als ik zelf veel investeer, dat het niet kan dat iemand zomaar voor mij zou vallen. Niet dat mijn zelfbeeld extreem negatief is hoor, maar ik denk wel dat het er een beetje mee te maken kan hebben. Aan de andere kant is er ook het aspect spanning natuurlijk, dat is ook zo tijdens een relatie, als alles vanzelfsprekend wordt is het niet interessant, ik denk dat ook vreemdgaan daar soms een oorzaak in vindt. Als je alles als vanzelfsprekend begint te zien in en relatie en je niet meer kan jagen, verrassen is dat gewoon minder leuk en lijkt dat andere zoveel interessanter. Mysterie, onbekende dingen zijn voor een stuk beangstigend, maar ook heel aantrekkelijk.
Nu ja, ik heb mij wsl niet optimaal uitgedrukt. Ik heb trouwens niet de indruk dat je neergehaald wordt, alleen is het denk ik een gevoel, concept dat moeilijk is om te begrijpen, mee om te gaan omdat het iets iets dat op zich tegenstellingen in zich draagt.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:42

xDenies schreef:
Het was niet mijn bedoeling om iets af te kraken, dus mijn excuses mocht je dat idee gehad hebben van mijn bericht!

Idd.
Weet niet of je ook mij bedoelde aillil maar mijm reacties waren niet op jouw posts iig.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 15:13

Zinzi_jewel schreef:
De weg ergens naartoe is ook gewoon leuk .
Ik kan dat wel snappen
Het hoeft ook niet makkelijk te gaan .
Beetje aftasten voor het betasten :D

Aftasten voor het betasten :') Veeg me op hahaha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 17:46

Ailill schreef:
Niks persoonlijks, was meer een algemeen bericht in de trant van "Laten we het gewoon leuk houden allemaal, zonder persoonlijk te worden." :)

Sorry als het verkeerd overkwam! :*

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 17:54

:wave:

Topic weer gevonden heel lang niet op bokt geweest. Ga van de week even de 126 pagina's doorlezen op mijn gemak. Ik ben benieuwd wat iedereen heeft meegemaakt.

Hier ondertussen een half jaar verder met mijn vriend. We hebben alleen wel flinke hobbels gehad, maar uiteindelijk heeft ons dat alleen maar zekerder van gemaakt.

Ben een andere kant van mezelf tegen gekomen wat mij soms nog steeds verbaasd, maar ach zolang het goed voelt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 18:10

Thenexttry schreef:
:wave:

Topic weer gevonden heel lang niet op bokt geweest. Ga van de week even de 126 pagina's doorlezen op mijn gemak. Ik ben benieuwd wat iedereen heeft meegemaakt.

Hier ondertussen een half jaar verder met mijn vriend. We hebben alleen wel flinke hobbels gehad, maar uiteindelijk heeft ons dat alleen maar zekerder van gemaakt.

Ben een andere kant van mezelf tegen gekomen wat mij soms nog steeds verbaasd, maar ach zolang het goed voelt.

Wat super!!! En veel plezier met bijlezen! :P

Ik ben ook super veranderd de afgelopen 2 jaar en mijn vriend nog meer. Heerlijk he om samen te groeien! :+:

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 18:16

Cer schreef:
Aillil... je bent een man in een vnl vrouwentopig :')
k heb wel een beetje medelijden met je..

Maar op zich wat jij zegt is niet gek, ik hoor dat wel vaker hoor :)
Op zich toch prima om daarover te bomen?

Niet volledig vrouwen topic hoor :+

En wat moeite doen betreft, het is toch nooit goed.. zie hoe de meningen hier net niet op 1 lijn liggen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 18:22

Als het nooit goed was, was de mensheid al uitgestorven. Dan vond niemand elkaar meer leuk genoeg om voor kindertjes te zorgen :)) Maar... soms is goed wél goed genoeg. En hoe meer beperkingen je jezelf of een ander op legt (let op, in het algemeen gesproken :) ), hoe lastiger het wordt..

Collegaatje had laatst via Tinder een catfish :oo Zonder meer een Goed Verhaal tijdens de lunch maar het zal je maar overkomen... Niet fraai :n

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 21:18

Zo het is weer vrijdag avond }>

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 09:36

Er zit ook nogal een verschil tussen jagen en een 'spelletje spelen' of 'vaag gaan lopen doen', zoals sommigen het noemen. Je hoeft niet vaag te doen, te draaikonten of af te wachten met iemand te appen omdat een man/vrouw dan interesse verliest.
Wat ik al eerder zei, het is voor mij spannender als er wat mysterie of ongrijpbaars om iemand heen hangt. Daardoor blijft mijn interesse, maar wel juist door contact te houden en te flirten, dubbelzinnige grapjes te maken en soms wel en soms niet te happen op wat de ander zegt. Daarnee creeer je zo'n 'vibe'. En ik heb dat ook echt nodig, want als die spanning er niet is, dan weet ik al dat iemand niet meer gaat zijn/worden.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 10:35

Precies Jibbel. Als de ander nauwelijks reageert of je moet het zelf steeds opstarten, dan slaat het als het ware dood, zoals een biertje ook doet als je te lang wacht met het op te drinken ;)

Vaag doen vind ik een dooddoener. Mannen die geen keuze willen, kunnen of durven maken ook. Hoe frustrerend is dat.

Zo. Ik heb mijn huis weer aan kant :) Voelt zo heerlijk! Nu eerst een kopje koffie en straks naar mijn merrie. Ben zo blij dat de vorst uit de grond is. Gisteren lag ze heerlijk te chillen toen ik aan kwam. Ik kon er zo bij gaan zitten, how sweet :D

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 20:19

Het is stil hier .
Iedereen druk aan t daten ?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 23:05

Geen date, maar wel een girls night out :D

Woensdag wel een date :)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 10:53

Ik was eten bij een collega die ook sinds kort alleenstaande moeder is. Gezellig samen gegeten en gezeten :)

Vanmiddag de merrie weer voor de wagen :D En oh oh oh mijn pennygevoel komt gewoon weer terug nu ik weer meer ruimte heb. Dat was ik min of meer verloren door de enorme ballast die een slechte relatie met zich meebrengt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 11:05

Klinkt als een geslaagd weekend, ook zonder dates!

Ik zou vandaag eventueel een date hebben, maar ik kan alleen 's avonds en hij alleen overdag. Lekker praktisch :') Dus nou staat het gepland voor donderdagavond. Ook best :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 11:22

Ik ben super verliefd <3 <3
Dinsdag bevallen van een prachtige dochter...
Lekker veel dates met elkaar ;)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 11:34

Ahw, gefeliciteerd alja! *\o/*

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 11:55

Gefeliciteerd Alja !!

Bij mij geen dates maar een dagje wedstrijd gehad en vanmiddag verjaardag visite bij mijn ouders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 11:55

Hier gisteren een enerverende avond.. FWB en ik waren sinds een kleine 2 weken weer on speaking terms, we vinden elkaar gewoon te lief om boos te blijven. Dus gisteravond afgesproken, voor mij als doel om weer bij te kletsen en dingen uit te praten. Hij date nog steeds met Jehova, maar daar bleef hij heel vaag over op de app. Bij binnenkomst zoende hij me meteen op mijn mond waarop ik er al uit flapte of dat wel mocht. Veel gepraat, ik kreeg al het idee dat Jehova meer voor hem voelde dan hij voor haar.. Hij vond een FWB basis prima (waarbij ze allebei dus ook met anderen konden gaan), maar zij wil absoluut niet delen.. Het geloof van haar staat gewoon gigantisch in de weg voor een relatie want latten of ongetrouwd samenwonen mag ze niet en hij wil niet meer trouwen, helemaal niet als het 'moet' van een geloof waar hij niet achter staat.
Hij probeerde bij mij wel meer te doen dan alleen kletsen, maar ik heb dit afgehouden, ik vond dat hij eerst maar eens duidelijkheid moest krijgen met Jehova. Toen ik weg was is hij dus het gesprek met haar aangegaan en dat is misgegaan, zij had veel verwachtingen van hem, maar wou/kon zelf geen concessies doen. Hij heeft uiteindelijk aangegeven dat het voor hem niet kon werken, de verschillen te groot zijn en de stekker eruit getrokken (onder het mom, beter nu dan pas wanneer er echt gevoelens ontstaan). Als we dus wel s*x hadden gehad had hij haar enorm gekwetst, dus dat was niet echt netjes van hem.. Wat ik ook heb aangegeven.
Dus nou ja, ik geloof dat FWB weer 'beschikbaar' is :+

Alja, gefeliciteerd..

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 12:03

Gefeliciteerd Alja <3

Zo spannende avond Relaxed! Goed dat je het alleen bij kletsen gelaten hebt en dat hij nu het gesprek met zijn JG date is aangegaan. Lijkt me ook lastig als verwachtingen van elkaar zo uiteen liggen.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 12:07

Gefeliciteerd Alja!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 12:20

Darah3 schreef:
Zo spannende avond Relaxed! Goed dat je het alleen bij kletsen gelaten hebt en dat hij nu het gesprek met zijn JG date is aangegaan. Lijkt me ook lastig als verwachtingen van elkaar zo uiteen liggen.

Is het ook.. Jehova is wel even iets anders dan veel andere geloven.. Dat zei hij ook nog, waarom is ze niet gewoon Christen oid, daar mag toch een stuk meer en zijn de 'regels' minder streng..