Ik ben niet meer zo heel actief. Heb er door werk en school geen tijd meer voor.
Ik moet nu standaard elk weekend het hele weekend werken, dus geen foto’s. En ik heb project van 40 uur per week dus ik heb werkwekennvan 60/70 uur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ballard_L schreef:Ik zag dit topic een paar maanden geleden, maar toen niet gereageerd...
Ik heb mijn fotografieaccount @lydiahiemstrafotografie . Daar is mijn doel nu om de 1000 volgers te halen. Ik ben vooral bezig om de goede hashtags te gaan gebruiken. Dat is nog knap lastig! Op dit moment plaats is veel natuurfoto’s van mijn reizen. 1 jan 2019 ga ik een jaar reizen met een oude brandweerauto, dus dan wil ik daar een combi van maken: reizen en vanlife.
[ [url=m/lyCudc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn persoonlijke account is niet heel boeiendmaar daar heb ik wel meer volgers (?). @lydiaahiemstraa
xTitanic schreef:SNap dat bereik toch niet hoor. Vrijdag heb ik iets helemaal nieuws gepost.. weer weinig likes en weinig bereik
[ [url=m/Hwxc67.png]Afbeelding[/url] ]
Gisteren doe ik een repost met uitleg hoe een inverted drawing in elkaar zit en ineens dubbel zoveel bereik!
[ [url=m/9H2Jo0.png]Afbeelding[/url] ][ [url=m/pYJ7rN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan er soms echt niet meer aan uit
Is het de dag / tijd waarop ik post? Of zou het dan echt om de inhoud gaan?