Ik heb zo'n gaaf cadeau binnen als mijn lootje daar niet blij van wordt dan weet ik het ook niet meer
Anoniem
Geplaatst: 30-11-17 00:26
De boet?
Is al goed vol onder de boom , nog 2 pakketen van dit topic nog 3 weken cadeautjes van mijn moeder en van ander topic nog 2 secret santa pakketen . (Bubblewrap krijgt haar pakketen van beide topics ook )
Volgende week barst de pakket koorts alweer uit , 8 december mag iedereen beginnen met versturen namelijk
Daar ben ik bijna elk weekend te vinden alhoewel dit jaar iets minder
Rena100
Geplaatst: 30-11-17 09:05
Ik vind inpakpapier van Primark echt leuk, ze hebben vaak leuke motiefjes en het is ook fijn en groot papier. Dus ook handig voor de grotere cadeaus!
Boet ken ik ook niet, waar ligt dat ergens
Blinnii
Geplaatst: 30-11-17 09:38
Goldie schreef:
http://www.deboet.nl/ Met kerst is het zooo leuk, ze trekken echt van alles uit de kast
Voor mensen die meer richting het westen/midden van het land wonen: In Aalsmeer heb je Tuincentrum Het Oosten ; daar is elk jaar een mega kerstafdeling Zullen ze ook mooi inpakpapier hebben. Verder inderdaad Action, Primera, So Low, HEMA, IKEA, Primark, Zeeman, Wibra, Big Bazar.. ehmmm.. Flying Tiger, Bruna, sommige supermarkten hebben het ook (AH, Dirk etc).
Ik moet vanmiddag maar eens aan de knutsel met mijn hint. Heb een leuk idee opgedaan, maar de uitvoering vraagt nog wat aandacht.
Er zullen er (vermoed ik) wel meerderen zijn met een uitgebreide hint.. t zou mij in ieder geval niets verbazen van een aantal die al een paar jaar mee doen en inmiddels leuke ideeën hebben opgedaan. Dus om nou gelijk te zeggen dat die van Blinnii moet zijn..
Blinnii
Geplaatst: 30-11-17 10:14
ynskek schreef:
Dus... wie dr een uitgebreid gemaakte hint vindt in haar pakket weet genoeg Blinnii
Nee hoor.. want misschien is het niet persé uitgebreid
Goldie
Geplaatst: 30-11-17 11:17
love_mandy schreef:
Daar ben ik bijna elk weekend te vinden alhoewel dit jaar iets minder
Ik kom ook weer even binnenvallen. nog druk opzoek naar alle cadeautjes. Is niet heel moeilijk en een leuk lootje maakt veel goed! Nu nog even een hint verzinnen...
Ik heb zaterdag alle tijd om de cadeautjes in te pakken (en de laatste nog even te scoren), doos in te pakken en de hints af te maken...En dan maar hopen dat de katten de doos met rust laten.