Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Wanneer wordt het lesgeld van HBO afgeschreven, ik betaal het in een keer en wil wel genoeg geld op mijn rekening dan hebben.
Citaat:Als je lesgeld moet betalen, krijg je hierover automatisch bericht. Daarna kun je het lesgeld in 1 keer overmaken. [...] We versturen het betalingsverzoek voor het lesgeld van 2017-2018 eind september.
_Karlijn schreef:Word er de laatste tijd vaker een traumahelikopter naar de plaats van een ongeval gestuurd? In bijna elk nieuwsbericht dat ik tegenkom (op omroepgelderland.nl iig) staat wel iets over een opgeroepen traumaheli (die achteraf gelukkig vaak niet nodig blijkt).
_Nynke schreef:Ik vraag me af waarom ik nergens trainingsbroeken kan vinden van 85% polyester en 15% katoen. Ik kan alleen maar die percentages andersom vinden of er zit nog weer andere stof bijis dat achterhaald ofzo?
Mijn vriend heeft een super fijne trainingsbroek maar die is kapot aan het gaan en hij wil weer precies zo eentje. We kunnen het alleen nergens op een betrouwbare website vinden.
Alleen op websites waarbij je uit China bestelt oid.
_Nynke schreef:Ik vraag me af waarom ik nergens trainingsbroeken kan vinden van 85% polyester en 15% katoen. Ik kan alleen maar die percentages andersom vinden of er zit nog weer andere stof bijis dat achterhaald ofzo?
Mijn vriend heeft een super fijne trainingsbroek maar die is kapot aan het gaan en hij wil weer precies zo eentje. We kunnen het alleen nergens op een betrouwbare website vinden.
Alleen op websites waarbij je uit China bestelt oid.
Amy schreef:Hoe kun je iemand duidelijk maken dat hooi altijd belangrijk is voor paarden? Ik voer onbeperkt maar krijg net een reactie (omdat paard lief nu de slobber laat staan)... Let op komt ie....
Hooi is ook meer voor de winter....
Oké, weer wat geleerd! Wie helpt mee een antwoord verzinnen
Trui schreef:Hoe je je neus weer opent zodat je een normaal leven kan leiden?
Trui schreef:Ik denk verkouden. Maar heb het alleen in bed en overdag geen last van. Ik spray zout oplossing