Ik zou het geld terugstorten en het haar lekker zelf uit laten zoeken.
Saul
Geplaatst: 27-01-17 18:45
het jammere is, is dat ik echt net een kwartier voordat ze me bestookte met appjes het pakket aangemeld had.. . Want daar heb ik idd over gedacht om het gewoon terug te storten.
Maar van de andere kant als ik dat gedaan had was het wellicht geweest van "zie je wel, je wilde me bedonderen".
Rotte vind ik wel dat je zoveel kan op internet tegenwoordig. Dadelijk is ze dus echt niet tevreden en God weet wat ze over mij uit gaan spoken op internet .... En dan d'r bij heeft ze het adres van mijn moeder.
Zucht soms .. soms vind ik dat wij mensen maar een vervelend volkje zijn ..
xZiva_
Geplaatst: 27-01-17 18:48
ik vind dat je haar toch prima hebt geholpen! je had haar ook gewoon de deken kunnen verkopen zonder iets te zeggen. + dat je helemaal naar ehv bent gereden met de dekens en zij! degene is die afzegt!
Dat laatste is niet helemaal fair want heb natuurlijk zelf aangegeven dat het mogelijk is in Eindhoven. Dat is ook geen probleem want ik kom er regelmatig. Toevallig ook toen ik de deken bracht. Maar het ophalen daar moest ik wel speciaal voor op en neer.
Voelt wel echt naar nu. Ben denk ik ook iets de boos geweest aan de telefoon daar nu natuurlijk ook spijt van haha. Heb overigens niet gevloekt of haar voor iets uitgemaakt hoor maar was wel echt heel boos.
Zo pakketje is opgestuurd mevrouw nog even geappt dat ik wellicht niet zo uit mijn slof had moeten schieten via de telefoon maar dat ik het van de zotte vind dat ze denkt dat ik haar voor €15 op wil lichten terwijl ze mijn volledige naam heeft, mijn telefoon nummer en een adres!
Al zie ik dat er maar een vinkje blijft staan dus wellicht heeft ze mij geblokt
als de foto is verdwenen (en ik dacht status ook) en indien jij of zij 'laatst gezien' niet hebt uitgeschakeld ook dat is verdwenen kun je er wel vanuit gaan dat ze je heeft geblokkeerd.
foto staat er nog! Maar status en laatst gezien op is weg.
Ach ze meld zich vanzelf wel weer toch? Ze verwacht het pakket morgen nou dat gaat 'm niet worden
GamblersCup
Geplaatst: 28-01-17 11:26
Ik ben nu ook vervelend... over een uur zou ik in Enschede staan om een tafel op te halen. Wekker stond om 8 uur, ik moet eerst mijn trailer nog op stal halen en het is een uur rijden. Maar ik heb een lange week achter de rug met overuren tot s nachts, gisteren de deadline dus ook tot laat gewerkt. En nu dus flink verslapen. Wekker ging, heb me omgedraaid en gewoon verder geslapen. Oeps... dat ga ik nooit meer redden. Gelijk berichtje gestuurd (gewoon eerlijk, verslapen, sorry, of het ook later in de middag kan). Hoop dat dat lukt, heel vervelend voor haar.. maar ik wil me nu ook niet gaan haasten om een uur te laat te komen.
Pff, ergernis hier. Ik heb mijn dressuurzadel te koop staan. Er was een geinteresseerde, alleen twijfelde zij of het zadel op haar paard zou passen. Dus ik had aangeboden dat zij hem mag meenemen naar huis om te passen, dan een week lang de tijd heeft om nog te beslissen, en anders het zadel nog terug mag komen brengen. Ze zei dat ze zaterdag (vandaag dus) langs wilde komen, ik mee akkoord gegaan en haar een tijd voorgesteld + mijn adres gestuurd. (Dit was begin deze week ergens). Vervolgens niks meer terug gehoord.. ik dacht, misschien komt ze misschien toch nog, dus heb het zadel vanmorgen nog van zolder gehaald. Maar nee.. niemand
Het zadel is ook nog eens enorm goedkoop, dus ik snap niet dat mensen zo vaag doen. Laatst kreeg ik een bod van 20 euro, het zadel moet weg en hoef er absoluut niet veel voor, maar dat wordt me toch echt te gek
Ik heb petries te koop staan helemaal nieuw nog maar door omstabdigheden niet op tijd terug kunnen brengen zijn 270 euro nieuw krijg ik een bod van 20 euro
GamblersCup
Geplaatst: 28-01-17 23:50
Lente schreef:
Oei dat is vervelend GC!
Gelukkig vond ze het helemaal niet erg, moest er om lachen Voelde me zo stom. Vanmiddag laat toch nog op kunnen halen!
GamblersCup
Geplaatst: 29-01-17 00:31
En hier weer iemand die gaat zitten afdingen op een eettafel die maar 15 euro kost. "Als we hem voor 10 euro krijgen halen we de poten er zelf onderuit"... ja dag. 15 euro vind ik al een lage prijs voor een prima eettafel en je moet zelf weten hoe je het ding vervoerd als je m wil hebben. Ik heb m ook heel op de aanhanger gehaald, vindt ik geen reden om er nóg eens 5 euro af te halen...
Faline
Geplaatst: 29-01-17 01:41
Heb een zadel te koop staan, al een aantal mensen die naar eigen zeggen serieus zijn.. Zijn een paar heb ik nooit meer iets van gehoord en Heb d'r 1 tussen die al geld over wilde maken, kon ik het opsturen dus prima! Hoor ik niks meer van en 2 die met een rits vragen kwamen en meer foto's wilden tot 2 keer toe.. allemaal netjes gedaan. Hebben inmiddels 30 fotos van het zadel uit alle hoeken zo ongeveer... Krijg je Ja bla bla maar ik moet eerst m'n eigen zadel nog wel verkopen. Ga een ander z'n tijd verdoen zeg! Pfff
Urona447
Geplaatst: 29-01-17 10:00
Hier ook kijkers voor de auto maar die hadden het geld er nog niet voor. Daar spendeer je dus 45 minuten tijd en geld voor de proefrit aan.
Hier gaat het op zich best lekker. Uiteindelijk mijn Petrie laarzen verkocht, 3 zadels, waarvan eentje naar Spanje en een hoofdstel. Zelf gisteren een prachtig Döbert hoofdstel gekocht voor een prima prijs en als het goed is de perfecte maat voor 1 van onze paarden met een heel moeilijke maat.
Ik merk wel dat waar je eerst echt goede merkproducten nog vrij snel kwijt raakte, dat nu een stuk minder is. Sowieso dat je in de winter minder verkoopt dan in de zomer. Nu een Passier Taurus te koop met een nieuwprijs van 239 euro en enkel gepast, maar geen enkele reactie. Ik denk dat ik hem er in de zomer gewoon weer op ga zetten met nog wat andere spullen.
GamblersCup
Geplaatst: 29-01-17 14:02
Soms maakt het seizoen echt verschil. Het vreet geen brood, inderdaad later nog eens proberen!
maakt altijd verschil Winter en zweetdekens doen het logischer wijze beter in de winter.
Dekjes en ander gerief doet het dan wat minder. Naarmate het lente wordt en de dagen weer wat langer zijn heeft men weer meer zin om naar buiten te gaan en dan denken ze van zal eens neuzen op MP
Precies het vreet geen brood. Vind het altijd zo grappig als men zegt ja het staat al 3 maanden op MP dus ik bied dit. Jammer helaas daar gaat het niet voor weg het eet idd geen brood .
Ja klopt, dat merk je echt. En inderdaad, het ligt niet in de weg!
Flowerbomb
Geplaatst: 29-01-17 18:58
Esprit4 schreef:
Ik heb petries te koop staan helemaal nieuw nog maar door omstabdigheden niet op tijd terug kunnen brengen zijn 270 euro nieuw krijg ik een bod van 20 euro
Ik ook, nieuwe petrie ankys van over de 300 euro. Hoger dan 35 euro bieden ze niet..
Lienek
Geplaatst: 29-01-17 19:04
Zo hee wat ik net toch had. Ik zit midden in een verhuizing en heb zo'n hoge ikea pax kleding kast te koop. Moest dit weekend weg zijn. Is nu ook het enige dat er nog staat. Zou een man komen, die had als eerste gereageerd. Die man staat hier voor de deur en geeft gelijk aan alleen de kastdeuren te willen. Maar wij willen die hele kast kwijt. De kastdeuren alleen al zijn 80,- ps nieuw zei hij. Vervolgens gaat hij die hele kast afkraken; horen die gaatjes daar? Euhh daar zitten de schroeven in haha. En overal beschadigingen volgens hem waren uiteindelijk gewoon wat vliegenpoepjes want hij krabte ze er zo af Dus hij moeilijk doen want was niet wat hij verwacht had. Blabla. Dus ik heb mijn telefoom gepakt en zei; dan ga ik nu de andere geinteresseerden berichten dat ze mogen komen. U was niet de enige gelukkig. Dus heb hem de deur uit gezet en een uurtje later heeft iemand anders de kast opgehaald.
Ik had aangegevem dat de kast normale gebruikerssporen heeft. Maar de kastjes die hij nodig had die waren nog nieuw zonder krassen en beschadigingen. Waren alleen niet gepoetst en hij moest de hele kast meenemen. Denk dat hij hoopte op of alleen de deuren of helemaal afdingen. Ja doei.