Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar we zien volgende week wel, haha. Ik heb helemaal geen verwachtingen dus dat scheelt sowieso een hele hoop.
Was overigens niet via Tinder
Gisteren was ik lekker links aan het swipen, ja mijn duim gaat maar in 1 richting ondertussen... Tot ik ineens bijna eentje had links geswiped met paard
Op de eerste foto was hij zo wat 'moaah... niet speciaal' maar hij stond er ook niet echt duidelijk op. Paard wel 
3e foto
4e foto
Gelijk geliked. En ja hoor, we waren een match. Tot nu toe maar een mini conversatie gehad, maar dit was echt een kerel waar ik van dacht, yup huisje boompje beestje
zonder nog maar gepraat te hebben! Dus ik hoop echt dat hij ook nog een beetje leuk is 
Queelens schreef:Oh echt? Ik zou het eerlijk gezegt heel awkward vinden als iemand mij de hand zou schudden. Ben op date niet op een zakelijke afspraak
Dat zou voor mij echt overkomen alsof ik irl heel erg tegenval, m'n date al aan het terugkrabbelen is & het nooit meer iets kan worden 
UhNee schreef:En zoenen op de eerste date? Hoe denken jullie daar over?
Ook geen zoenen, gewoon 'HAI'
Hij is sowieso een enorme knuffelaar
Maar bij andere dates was het meer een 'BYE
'en dan was ik ook zo weer weg
Ondertussen al bijna twee maanden samen en die zoen nog heeeeel vaak over gedaan in die tijd
Daarvoor was het gewoon een knuffel (en bij de eerste date stond 'ie ineens achter me in de winkel, schrok me rot
) 
Sommige mannen.
dat het niet bepaald een ideale situatie is lijkt me duidelijk maar goed wie niet waagt die niet wint, ik laat hem niet zomaar gaan.