Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:mie123gie schreef:Ik baal zo van de nieuwe dienstregeling, ik moet waarschijnlijk mijn stage vroeg tijdig beëindigen omdat ik niet meer naar huis kom. Echt heel jammer dit.
Oei dat is zuur... Hoe kan dat dan?
Emmaa_ schreef:Jans schreef:Hier is het nog steeds U-OV / Qbuzz
Dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven, die hebben het pas een paar jaar geleden overgenomen van een ander bedrijf. Toen hadden we in Utrecht nog die blauw-witte bussen
Jans schreef:k vind de bussen prima
De trams daarentegen zit ik echt nooit prettig in, zo'n onveilig gevoelsnap ook niet waarom er nog geen poortjes zijn en afgesloten stations/haltes.
Shadow0 schreef:Hmm, je merkt dat de nieuwe bussen van U-ov her en der wel slijtage vertonen... al ben ik over het algemeen best tevreden moet ik zeggen. Ben nu wel benieuwd of Connexxion (ja, ze hadden nog een buslijn in een ver hoekje) hier nog rijdt, binnenkort eens opzoeken.
En, afgelopen week 2 keer zo goed getimed dat ik op de terugweg een bus had binnen 1 minuut. Da's toch echt wel luxe leven: je stapt het tentje uit waar je wat gedronken hebt, vindt een bus binnen 50 meter, en uitstappen pal voor mijn deur.Dan word ik toch wel gelukkig van het ov hoor.