Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 08:41

Doubtless schreef:
Eulogy schreef:
Waarom zou je ze NIET dragen om in te slapen, vind ik een betere vraag eigenlijk :+

De reden voor mijzelf: omdat ik het een enorme turn off vind & graag een andere sfeer wil creëren als wij naar bed gaan :Y) ik heb zulke shirts ook gewoon niet.

Confession: ik vind dit zo oppervlakkig. Alsof je ineens niet meer leuk bent omdat Bambi op je shirt staat.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 08:54

Doubtless schreef:
De reden voor mijzelf: omdat ik het een enorme turn off vind & graag een andere sfeer wil creëren als wij naar bed gaan :Y) ik heb zulke shirts ook gewoon niet.

Dat shirt gaat dan toch uit :Y)

MarlindeRooz

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 09:03

Ik slaap voornamelijk alleen en ze zitten lekker. :P

En het huis bij mijn ouders is heeeel koud. :brr:

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 09:10

Ik sliep altijd in mijn schapen onesie. Mijn ex vond het geweldig :o

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 09:15

Flups schreef:
Doubtless schreef:

Dat shirt gaat dan toch uit :Y)

Maar waarom gaat t dan in eerste instantie aan O:)

Je moet vooral slapen waar je je lekker in voelt hoor, laten we dat voorop stellen.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 10:28

Doubtless in mijn geval puur omdat de meest lelijke t-shirts/broeken en truien gewoon het állerlekkerste zitten :P
Mijn meest afgedragen gympen en truien zijn echt niet meer draagwaardig, maar zitten wel het aller lekkerste :+

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 10:53

__laura schreef:
Confession 1: ik lees vanaf het begin mee.

Confession2: als ik pizza eet, eet ik eerst de korst en dan het midden.

ik ook :D lekkerste voor t laatst :D

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 11:01

BeSen schreef:
__laura schreef:
Confession 1: ik lees vanaf het begin mee.

Confession2: als ik pizza eet, eet ik eerst de korst en dan het midden.

ik ook :D lekkerste voor t laatst :D

Ik hoef geen korsten! Dan krijg ik de rest niet op, en ik laat geen goed stukje over! Maar de korsten gaan niet naar de kippen, de kinderen eten mijn korsten op...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 11:23

Ik vind het heel sneu als mensen altijd met zo'n Bluetooth headset op lopen: in de winkel, als ze op visite zijn en zelfs in de wachtkamer bij de dokter :+

Trek dan gelijk een shirt aan: 'hè kijk mij eens even belangrijk zijn!'

:+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:12

Mijn man is alleen naar zijn zus.Zwager rookt als een schoorsteen en de kinderen en ik gaan dan niet mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:36

Pff hier nog een confession. Kreeg een paar weken geleden ineens een brief binnen dat ik 200 euro gemeente en waterschapsbelasting moet betalen, terwijl ik er altijd vanuit ben gegaan dat dat betaald werd door de huisbaas (woon in een studentenhuis). Heb toen met m'n vader afgesproken dat hij het zou betalen, maar hij heeft er verder niks meer over gezegd. Nou heb ik twee dwangbevelen binnen gekregen die ik binnen 2 dagen moet betalen, en zit ik dus met tranen in m'n ogen m'n vader te appen of hij het alsjeblieft wilt overmaken. Ik weet dat hij gezegd had dat hij dat zou doen maar het voelt alsnog niet helemaal eerlijk :o

WaikikiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:50

"the guy that I'm seeing" is op vakantie en hij woont hier om de hoek. Nu had ik daar nog wat van mijn spullen liggen, en onze afwas ook, en mocht ik tijd hebben of ik wat kon opruimen. Uiteraard, ik heb alle spullen van zijn ex weggesmeten die ik in zijn kamer tegen kwam :Y)
Kleine note voordat mensen verkeerde dingen denken :') het was al meer dan een jaar uit, en ze kunnen niet meer door 1 deur (laat staan in een straal van 10km) en het waren meer vitaminen en make up/nagellak die ergens ver weg in een hoekje verstopt lagen.
Weg met die troep :+

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:54

Haha Waikiki, lekker hoor :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 13:10

Doubtless schreef:
Eulogy schreef:
Waarom zou je ze NIET dragen om in te slapen, vind ik een betere vraag eigenlijk :+

Mijn vriend is zo gek op mij dat ik niet per sé iets hoef aan (of uit) te trekken voor de sfeer. Ook in een oversized minionshirt vindt hij me sexy. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 13:12

Ik lees ook nergens dat haar vriend haar niet sexy vindt in een groot minions t-shirt, alleen dat zij zich er zelf niet super sexy in voelt. Ik heb ze ook niet liggen overigens.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 13:38

Ik ben heeel jaloers op meiden die een goeie band hebben met hun schoonfamilie

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 13:49

Ik was er heel zeker van dat ik over een half jaar echt naar huis wilde, maar krijg nu weer enorme twijfels om hier langer te blijven. Maar de mogelijkheden omdat te doen zijn schaars en duur..

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:01

Amira_ schreef:

Ja, totdat het uit gaat en je ze door hem nooit meer ziet...

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:07

dogs_horses schreef:
Amira_ schreef:

Precies. Daarom ben ik jaloers op mensen die een goeie band hebben met hun eigen familie :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:11

dogs_horses schreef:
Amira_ schreef:

Toch lijkt het mij fijn om op te kunnen schieten met je schoonfamilie zolang het nog aan is

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:12

Confession: ik kan niet tegen mensen die stinken... Zou ze dan het liefst door elkaar rammelen en zeggen dat er deo bestaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:12

In die trant heb ik ook nog een confession. Mijn ex zijn moeder is terminaal. Toen ik met hem samen was waren we erg veel bij zijn familie, ook tijdens de slechte momenten. Het is niet op een fijne manier uit gegaan en ik heb lang gewacht met contact zoeken met zijn ouders en zusje omdat ik het eigenlijk niet durfde (gaf mezelf heel erg de schuld voor de manier waarop het liep). Toch heb ik het gedaan en het is zo fijn. Nee, het is niet hetzelfde als eerst, maar ik weet dat zij het enorm op prijs stelden toen ik een mailtje sturen om te vragen hoe het ging en om mijn excuses aan te bieden dat ik het niet eerder gedaan heb. Ik spreek ze niet vaak, maar we hebben af en toe mailcontact en dat wil ik zeker zo houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:13

SharonIndezz schreef:
Confession: ik kan niet tegen mensen die stinken... Zou ze dan het liefst door elkaar rammelen en zeggen dat er deo bestaat

Als vrouw die een klein probleem heeft met zweten in de zomer... Zeg het gewoon op een vriendelijke manier. Ik douche elke dag, in de winter zelfs twee keer per dag, maar in de zomer zweet ik gewoon zo erg dat ik er niks aan kan doen. Meestal stinkt het niet, maar af en toe hangt er gewoon een luchtje. Ik heb liever dat iemand me er dan even vriendelijk op wijst (hey Em, ik wil niet banketstaaf doen maar je ruikt heel erg naar zweet, heb je deo bij je of wil je die van mij even lenen?) dan dat iemand me gemeen aankijkt etc.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:21

Ik durf er juist helemaal niks van te zeggen als iemand stinkt :o Ik heb een meisje in mijn klas en die stinkt altijd zo erg, ook uit haar mond, maar ik vind het super zielig ofzo als ik er wat van zeg.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:52

Weet ook dat sommige mensen er niks aan kunnen doen..... Daarom zeg ik er ook niks van.. Bang iemand te kwetsen oid. Tegen bekende zeg ik dat wel... Op een fatsoenlijke manier dan.