Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KMF

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 12:06

Go big or go home! :D Leuk!

Je kunt ook kijken op designer vintage bijvoorbeeld, over drie jaar haha.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:00

De Mulberry is echt een topkwaliteits tas. Ik heb er 2. Een Bayswater en een Mitsy Hobo (die gebruik ik als luiertas :Y) ).
Ze worden in gebruik alleen maar mooier en het is een hele mooie kwaliteit leer.
Ze houden zich beter dan mijn Louis Vuitton en Burberry.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:38

Mijn Louis Vuitton die niet van leer zijn, doen het eigenlijk ook super goed. Die blijven er prachtig uit zien! Mijn lak lederen Alma LV ook, maar die zit bijna altijd in de opbergdoos dus dat is natuurlijk geen prestatie :+ .

Leuk dat hier weer leven is!

Hier nog steeds huis aan het afwerken dus veel geld voor designerspullen is er niet. Ga me wel een paar designerwenkbrauwen ( := ) aanschaffen in februari, ben zo benieuwd (microblading met hairstrokes en schaduw)...

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 16:24

Hier nog mooie MK tas gescoord
Zijn er 'maar' 2.000 van gemaakt en iedere tas heeft zn eigen nummer 8-)
Ik ben er helemaal verliefd op <3

Afbeelding

Oooh spannend "nieuwe" wenkbrauwen
Lijkt me erg pijnlijk (het idee alleen al)
hihihi
Show je wel het resultaat before and afther hier?

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 17:09

Ooooh die vind ik écht helemaal geweldig <3 <3 !!! Prachtig hoor!!! Was die anders van prijs dan de normale MK tassen?

En ik zal foto's sturen/plaatsen, ga model spelen voor de website dus ze gaan uitgebreid foto's nemen. Ben benieuwd, vind het ook heel eng := . Qua pijn schijnt het mee te vallen, deze worden manueel gedaan en met een meer oppervlakkige techniek dan die oude manier met een machine. Dus als ik m'n tattoos altijd goed overleefde, dan moet dit ook lukken denk ik (dénk ik :+ ).

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:52

_lautje_ schreef:
De Mulberry is echt een topkwaliteits tas. Ik heb er 2. Een Bayswater en een Mitsy Hobo (die gebruik ik als luiertas :Y) ).
Ze worden in gebruik alleen maar mooier en het is een hele mooie kwaliteit leer.

De mulberry is toch vernieuwd? Weten jullie de verschillen?

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 21:44

Gaaf die MK tas!
Ik ben aan het sparen voor een LV <3

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:52

_Flower schreef:
_lautje_ schreef:

De mulberry is toch vernieuwd? Weten jullie de verschillen?

Klopt, kan je wel meteen op de foto's zien. Lijkt nu op Celine
Daarnaast is de binnenkant niet meer van suède ivm het gewicht.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:54

Ik weet eerlijk gezegd niet Ine
Ik heb hem van mijn man gekregen :o
Dus heb niet om de prijs gevraagd

We liepen de winkel in en ik was opslag verliefd
Dat mijn man dacht... hmmmffff nou ja, dan maar een verlaat kerst kado :')

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat voor en daarna :))
Als ik ze al klein beetje inkleur lijk ik wel pippo de clown
dus voor mij zou het echt geen optie zijn dat tatoeëren :')

Oh welke LV wil je xLisza?

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:57

Jee weer leven hier!
Het is hier vrij rustig omdat we met de 'harde kern' een hele hechte vriendinnen groep zijn geworden en we elkaar nu vooral privé spreken ipv via bokt haha.

Qua tijdloze modellen zijn Chanel en Louis vuitton (of Hermes maar die zijn helemaal vrij prijzig) wel de meest tijdloze denk ik. Maar ook Mulberry is een hele mooie.

Ik heb zelf nu een half jaar de Pochette Metis (Louis Vuitton) in gebruik maar vind hem op het handvat wel al best beschadigd terwijl ik er ook wel zuinig op ben. Verder is het materiaal natuurlijk heel makkelijk. (canvas)

Verder is Chanel toch ook wel heel slijtvast, ze zeggen vaak anders over de lamsskin maar ik heb er hier een aantal liggen en al redelijk wat in handen gehad voor mijn werk en dan moet ik toch zeggen dat ze er voor zulke oudjes echt heel goed uitzien.

Wat het aller belangrijkste is, is dat jij helemaal verliefd bent op je tas. Dan is het goed :)

Ps. Ik wil toch even spammen want hier zitten liefhebsters hihi.. ik heb een webshop met tweedehands designer tassen.. Met merken als, Chanel, Louis Vuitton, Hermes, etc.

http://www.mydesignercrush.nl

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 10:27

Leuk anoukkk! Ik heb op de wachtlijst gestaan voor die pochette metis maar echt iedereen loopt er nu mee, dus ga voor gucci dionsyus := Vond ik toch leuker. Helaas nog wachten tm volgende week hoop ik..

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 10:35

er is weer leven in de brouwerij! leuk!

mijn nieuwste aanwinsten zijn espadrilles van chanel, de zilver met zwarte kan er zo even geen foto van vinden, zal vanavond een foto maken.

en deze tasjes;

http://eu.louisvuitton.com/eng-e1/produ ... epi-014294

Afbeelding Ik heb de alma in het rood, zwart en oud roze lak, echt een heel leuk tasje!

Afbeelding

Afbeelding

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 10:52

Die 2e is nieuw he? Is die niet heel klein? Wel mooi :)

Heb mn ysl tas verkocht. Daar kon mn iphone in en dat was het, die lag dus in de kast te verstoffen.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 11:19

klopt die is nieuw, heb ik de week na kerst gekocht in antwerpen, toen was hij '' officieel'' nog niet in de winkel maar zou hij die week in de verkoop gaan.

maar ik moest en zou hem hebben *\o/* hij is prima van formaat, ik zocht nog een fijne zwarte omhang tas voor bijv op stap en hier kan ik echt meer van voldoende in meenemen. (ik neem altijd veel mee haha , denk aan foundation, kwasten, telefoon, portemonnee, parfum) groter zou ik zelf niet fijn vinden.

ik zal vanavond eens een foto maken van mijn Lv collectie <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-17 11:50

Mijn laatste aankoop waren Jimmy Choo pumps was eind december geloof ik. Ik heb mij vrij rustig gehouden met designer items :) Komt ook doordat ik een schilderij laat maken bij Mirelle Vegers van mijn pony.

Ik zat zo gigantisch na te denken over een investering in een Chanel flap ivm de prijsverhoging en je daar in een aantal jaar dus je geld wel mee kunt verdubbelen. Maar toen bedacht ik mij dat ik hem dan wrs toch niet weg wil doen _O-
En ze zijn gewoon te duur.

Ja leuk Rockey! laat maar eens zien :D ik zal ook wel eens even een foto maken van alles wat ik heb.
Laatst bijgewerkt door NYC2B op 26-01-17 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-17 11:51

_Flower schreef:
Ok bedankt allemaal. Ik wil op mijn 30ste (duurt nog 6 jaar :+) een chanel flapbag kopen in zwart kaviaar leer waarschijnlijk in medium. Maar dat duurt nog even voordat ik het van mijn bucketlist kan afstrepen (eerst flink sparen :$, wel mooi spaardoel vind ik zelf ).

binnen 1 a 2 jaar wil ik een ruimere tas kopen die je ook crossbody kan dragen en er moet een rits inzitten. Mulberry bayswater zag er wel goed uit qua formaat. Zijn er echte afraders qua merken of is alles goed als het maar van leer is? (duurzaamheid, waar je niet zo snel beschadigingen op ziet e.d.)

Als ik jou was zou ik proberen om hem eerder te kopen, als dat een mogelijkheid is natuurlijk.
Ze verwachten dat de chanel flagbags richting de prijs van Hermes Birkin gaat over een goed aantal jaar.
Over 6 jaar betaal je er waarschijnlijk dus gigantisch veel meer voor dan nu :)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 12:06

ik heb trouwens voor mijn broer laatst deze trolly mee moeten nemen uit Dubai, echt een heel stoer ding, hier in Nederland hadden ze deze print en kleur toen nog niet.

Afbeelding

hij heeft nu zo goed als heel de reis set compleet, ziet er echt super tof uit.

ik ben ook al begonnen met verzamelen haha

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 12:34

Leuk Rockey!
@Deijs, haal je daar nu echt zoveel geld uit? Hermes gaat boven list maar is dat nu echt het geld waarvoor je dan gaat verkopen? Ik vraag dat mij een beetje af... Tas doorgeven aan je dochter klinkt ook zo leuk <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-17 12:57

KMF schreef:
Leuk Rockey!
@Deijs, haal je daar nu echt zoveel geld uit? Hermes gaat boven list maar is dat nu echt het geld waarvoor je dan gaat verkopen? Ik vraag dat mij een beetje af... Tas doorgeven aan je dochter klinkt ook zo leuk <3

Yep! Nu nog niet maar als je hem een goed aantal jaar 'bewaard' dan is het CHINGCHING.

Dit gaat om de Medium maat in amerikaanse dollars:

Afbeelding

Er er gaan nog meer prijsstijgingen komen omdat de tas zo gewild is en Chanel wil exclusief blijven.

http://www.designer-vintage.com/article/the-rise-of-chanel-prices

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 13:24

Ik vind die zwarte echt súper leuk Rockey! De reiscollectie is niet zo mijn ding, behalve dan van die vintage vierkante koffers <3 ! Ooit komt er hier zo 1 :j .

Vreselijk dat Chanel zo duur wordt ;( , heel mijn droom aan diggelen om er zo 1 te kunnen betalen...

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:30

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 19:39

Oh wauw die LV trolly. <3

Zelf heb ik van de zomer een super mooie jas van Burberry gekocht. Was afgeprijsd van 780€ naar 400€.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 19:55

Deijs schreef:
Mijn laatste aankoop waren Jimmy Choo pumps was eind december geloof ik.

Ik krijg Mn JC sneakers maar NIET ingelopen :')
Blaren iedere keer... niet normaal :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-17 20:23

Wendy1978 schreef:
Deijs schreef:
Mijn laatste aankoop waren Jimmy Choo pumps was eind december geloof ik.

Ik krijg Mn JC sneakers maar NIET ingelopen :')
Blaren iedere keer... niet normaal :+

Meen je dat?! Zoiets verwacht je meer van pumps!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-17 20:25

KMF schreef:
Gelukkig heb ik dan niet zoveel met Chanel haha. Al vind ik deze wel erg mooi http://www.designer-vintage.com/product ... bags-72083

En gelukkig heb je op DV ook zat voor 1200..

Ja klopt dat is dus zo'n flap bag! Ik vind Chanel verder ook 'gewoontjes' maar die tas heeft opeens wel mijn hart gestolen.