Je kunt ook kijken op designer vintage bijvoorbeeld, over drie jaar haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lautje_ schreef:De Mulberry is echt een topkwaliteits tas. Ik heb er 2. Een Bayswater en een Mitsy Hobo (die gebruik ik als luiertas).
Ze worden in gebruik alleen maar mooier en het is een hele mooie kwaliteit leer.
Ze houden zich beter dan mijn Louis Vuitton en Burberry.
_Flower schreef:_lautje_ schreef:De Mulberry is echt een topkwaliteits tas. Ik heb er 2. Een Bayswater en een Mitsy Hobo (die gebruik ik als luiertas).
Ze worden in gebruik alleen maar mooier en het is een hele mooie kwaliteit leer.
Ze houden zich beter dan mijn Louis Vuitton en Burberry.
De mulberry is toch vernieuwd? Weten jullie de verschillen?
_Flower schreef:Ok bedankt allemaal. Ik wil op mijn 30ste (duurt nog 6 jaar) een chanel flapbag kopen in zwart kaviaar leer waarschijnlijk in medium. Maar dat duurt nog even voordat ik het van mijn bucketlist kan afstrepen (eerst flink sparen
, wel mooi spaardoel vind ik zelf ).
binnen 1 a 2 jaar wil ik een ruimere tas kopen die je ook crossbody kan dragen en er moet een rits inzitten. Mulberry bayswater zag er wel goed uit qua formaat. Zijn er echte afraders qua merken of is alles goed als het maar van leer is? (duurzaamheid, waar je niet zo snel beschadigingen op ziet e.d.)
KMF schreef:Leuk Rockey!
@Deijs, haal je daar nu echt zoveel geld uit? Hermes gaat boven list maar is dat nu echt het geld waarvoor je dan gaat verkopen? Ik vraag dat mij een beetje af... Tas doorgeven aan je dochter klinkt ook zo leuk
KMF schreef:Gelukkig heb ik dan niet zoveel met Chanel haha. Al vind ik deze wel erg mooi http://www.designer-vintage.com/product ... bags-72083
En gelukkig heb je op DV ook zat voor 1200..