StableDoor schreef:Goed dat je hulp gaat krijgen Lieszje! En fijn dat het goed gaat Dreamer!
Ik date sinds een paar weken een fantastische jongen, ik kende hem al langer. Hij is echt fantastisch, ik ben verliefd aan het worden, dat word ik echt niet snel (dit is pas de tweede keer) maar het gebeurt nu dus toch. Veel mensen vinden verliefdheid leuk, maar ik vind het momenteel verschrikkelijk. We gaan elkaar nu een maand niet zien ivm herexamens en ik maak mezelf steeds gek. Hij stuurt minder omdat hij veel moet studeren, maar ik begin dan steeds te denken dat er iets is, dat hij mij toch niet leuk genoeg vindt of zo, ik word gewoon ineens heel onzeker nu ik merk dat ik echt verliefd word. Ik weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan. Ik wilde zelf rustig aan doen, hij vond dat ook een goed idee een paar weken terug, maar het voelt zó goed als ik bij hem ben. Nu heb ik ineens nood aan bevestiging terwijl ik zelf rustig aan wilde doen, ik vind het echt verwarrend. Dit gaat echt een lange maand worden, geen idee wat ik met mijn onzekerheid moet.
Waarom gaan jullie elkaar niet zin in een maand? Zitten jullie om 8:00 in de boeken en om 22:00 ben je klaar met leren? Kan me het zo moeilijk voorstellen (maar hee dat komt misschien omdat ik wel een hele slechte student was
) Ik zou gewoon een gaatje vrij maken ergens. Als je elkaar toch echt zo graag wilt zien dan moet dat lukken toch?