Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:02

Dankjewel! Heb lang getwijfeld over de schoenen maar uiteindelijk wel blij mee!

Leuke ketting! :)) Ik werk niet met verlanglijstjes, zou ze nooit kunnen inkorten want ik wil altijd wel wat :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:06

elkee schreef:
Ik vind die hakken met die slangenprint niet mooi. Ik vind de hak te laag en val sowieso niet voor de typische pump met zo'n vorm en zool. Zo'n hoogte hak is leuk met cowboy laarsjes of enkel laarsjes die als gewone laars voldoen. Maar dat is zeer smaak gevoelig :j

Ik deel je mening :D vind zelf hakken vanaf een cm of 9 mooi! Een wat bredere hak vind ik ook mooi onder een laarsje, maar voor m'n pumps heb ik voor de mooi liever een dunne hak! Hoewel zo'n dikke hak natuurlijk veel comfortabeler is.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:08

Oké, de kapper wordt sowieso volgende maand pas i.v.m. een wachttijd van een maand :+ dus mijn zwarte Nike Juvenates zijn besteld haha.

Doubtless schreef:
elkee schreef:
Ik vind die hakken met die slangenprint niet mooi. Ik vind de hak te laag en val sowieso niet voor de typische pump met zo'n vorm en zool. Zo'n hoogte hak is leuk met cowboy laarsjes of enkel laarsjes die als gewone laars voldoen. Maar dat is zeer smaak gevoelig :j

Ik deel je mening :D vind zelf hakken vanaf een cm of 9 mooi! Een wat bredere hak vind ik ook mooi onder een laarsje, maar voor m'n pumps heb ik voor de mooi liever een dunne hak! Hoewel zo'n dikke hak natuurlijk veel comfortabeler is.

Deel jullie mening ook. Vind lage hakken 'lelijk' en een beetje ouwelijk :=

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:10

Vooral een beetje braaf/tuttig!

Maar ik kan me goed voorstellen als je op hoge hakken niet makkelijk loopt, je zo'n model aanschaft.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:14

Maar dan zou ik persoonlijk liever voor een plattere schoen kiezen :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:15

Ik ook ;) maar dat is makkelijk gezegd gezien ik graag op 9/10 cm rond huppel.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:18

Haha, ik loop bijna altijd op sneakers, maar áls ik op hoge hakken loop beginnen ze bij een centimeter of 10 :))

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:28

Ik loop ook redeijk vaak op hoge hakken, maar mijn rug werkt helaas niet altijd mee... Had ze liever ook wat hoger gehad maar ga ze binnenkort gewoon bestellen en even kijken of het wat is! :)

Heb eigenlijk van alles in m'n kast staan, maar niet zo zeer een lichte kleur pumps (en in de zomer vind ik enkellaarsjes niet leuk haha). Had ze zien staan in een winkel een dorp verderop, maar naar mijn mening waren ze daar wat hoger dan op de foto, maar ik kan me daarin vergissen!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 01:40

Doubtless schreef:
Ik ook ;) maar dat is makkelijk gezegd gezien ik graag op 9/10 cm rond huppel.

Ik heb die vooral in de kast staan :+ snap nooit hoe mensen daar de hele dag op kunnen lopen. Dat zijn voor mij echt zit schoenen, of voor een gala, om na het foto moment te verwisselen voor ballerina's :P

Op een gladde oppervlakte gaat het nog wel, maar ik krijg vanzelf wel pijn in m'n voeten ervan. Maar ik zal er nooit heel goed op kunnen lopen, heb super zwakke enkels (al heel vaak enkelbanden en pezen gescheurd) dus ik verzwik ze super snel

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 06:49

Hele dagen draag ik ze eigenlijk alleen naar m'n werk. Ik moest 1,5 km naar kantoor lopen (en aan t einde vd dag terug naar het station), dat was op hakken ff wennen :D maar op kantoor zit je voornamelijk, dus dan heb ke nergens last van. Moet zeggen dat ik geen goedkope hakken (van haren ofzo) meer koop, die zijn echt funest voor je voeten. Ik zweer bij tamaris, die lijken echt op maat gemaakt <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 09:29

Mijn hakken zitten inderdaad tussen de 10 en de 13 cm in. Als ik geen zin heb ik die hoogte, draag ik platte schoenen. Alles of niets haha :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 09:32

Ik meet ze nooit op, ik vind hoge pumps prachtig. Maar door mijn maatverschil zitten ze altijd vreselijk en dan ben ik ook echt 1.90. :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 09:42

Ik droeg heel vaak hoge hakken, tot ik in de zorg ging werken :') dus ik ben toch langzaam afscheid aan het nemen van hoge hakken en er staan vooral platte schoenen in de kast tegenwoordig :j

Mijn outfit vandaag en n beginnetje voor zaterdag. Daar moet nog ff wat bij maar ik weet niet zo goed wat om dat een jasje n beetje afdoet aan de jurk (lees dan zie je die leuke rand rond mn middel niet goed meer) en eigenlijk ben ik inmiddels ook wel weer blij met m'n figuur (lees bijna 10kg kwijt) dus ik wil het ook niet echt meer verbergen ofzo. . Jullie nog tips? Jurkje is van Juffrouw Jansen en ik heb het vorig jaar te krap in de uitverkoop gekocht met 70% korting en het past nu gewoon <3

Afbeelding

Afbeelding

Oja let niet op de zooi achter me op de grond, ik heb schoenen uitgezocht die weg kunnen :')

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 09:45

Ik zou hem zonder vestje doen, vind het veel mooier zonder! :)

Jurkje staat je erg mooi zeg, en wat knap dat je zo veel bent afgevallen!!!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 09:48

Jurkje is zo goed voor je figuur, en dat jasje doet er echt afbreuk aan :j

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 09:55

Ja hij heeft gelukkig ook gewoon een lang mouwtje :j Zal nog wel even zien of ik er niet gewoon een simpele pump onder aantrek, maar dan ga ik maar gewoon zonder jasje haha. Ik ben zo gewend om overal een jasje of vestje overheen te trekken om de boel een beetje te verbergen, dat het nu zo kaal voelt :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 10:03

Super leuk jurkje, staat je goed Eleio :j
Zou inderdaad het jasje weglaten!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:00

Lauren wat een heerlijke outfit, lekker ding :D

Zikosh, ziet er comfortabel uit, vind de bloes leuk. Maar is het een broek of een legging? Ziet eruit als een legging.. en daarvoor vind ik je bovenkleding toch te kort.

Eleio, heel mooi dat jurkje! Zonder jasje/vestje kan best, maar ik snap wat je bedoelt. Je kunt altijd nog een mooie sjaal mee nemen, dat doe ik vaak, om om te hangen op momenten dat ik me echt oncomfortabel voel.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:02

Een sjaal! Das een idee! Ga ik morgen ochtend nog even naar opzoek, iets met een mooie kleur :)

Zo, ik heb mn schoenen kast uitgezocht, 10 paar die weg mogen. Ruimt wel lekker op. Merk alleen dat er weinig intresse voor schoenen is op die fb pagina's :+

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:23

Afbeelding
Outfit voor vandaag. Voel me niet zo heel lekker en het is koud, dus gewoon lekker chill.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:40

Eleionomae schreef:
Ja hij heeft gelukkig ook gewoon een lang mouwtje :j Zal nog wel even zien of ik er niet gewoon een simpele pump onder aantrek, maar dan ga ik maar gewoon zonder jasje haha. Ik ben zo gewend om overal een jasje of vestje overheen te trekken om de boel een beetje te verbergen, dat het nu zo kaal voelt :')

Wen maar aan dat kale gevoel, want damn girl! Je ziet er fan-tas-tisch uit! Dat jurkje staat je echt hartstikke mooi <3 En dat jasje is (in ide outfit) ook echt leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:52

Lauren, lekker wijf! Ben echt zo ontzettend verliefd op dat blauwe jasje van je! :D
Debbels ook een leuke outfit! En beterschap. :*

En eleionamae (ik schrijf je naam vast verkeerd, haha!): niets om onzeker over te zijn, je hebt een prachtig lichaam! Lekker showen wat je hebt hoor. <<)

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 14:49

Eleiomonae, jij hoeft niks te verbergen!! Wat komt je lijf mooi uit in dat jurkje, echt goed uitgekozen! Een sjaal inderdaad misschien voor als het wat frisser is maar ook die zou ik dan zoveel mogelijk aflaten.

Debbels leuke outfit, lekker comfy

Vandaag mijn h&m bestelling binnen gekregen
De blazer en het blauwe basic hempje hou ik sowieso. Over de witte broek twijfel ik nog een beetje. Witte broeken vind ik altijd een beetje "eng" omdat ik altijd het idee heb dat mijn boven benen er zo snel dik in lijken. Vind de broek wel leuk alleen de pijpen sluiten niet helemaal aan, als ik ze oprol vind ik het al wat beter staan. Het witte en gele shirtje gaan weer retour, ze doen niks voor mijn figuur. Jammer want het was wel een mooi dun stofje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 14:58

Elo! Wauw wauw wauw wat een lichaam en wat een jurkje :~ Ik ben jaloers :D

En hierboven.. Dat topje heb ik ook, doet idd helemaal niks voor m'n figuur :n Witte broek vind ik wel leuk staan maar ik vind witte broeken sowieso vaak niet zo'n succes. Valt me niet op dat je bovenbenen er voller in lijken hoor, maar ik krijg altijd zo'n plaatsvervangende angst voor mensen die witte broeken aan hebben :') Ik plof regelmatig in het gras of op een bankje neer en dat kan niet met een witte broek _O-

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 15:30

Wauw dat jurkje. Jaloers!!!!

Ik heb een short van de h&m voor 10 euro gekocht. Lekker chill broekje
Afbeelding