Leuke ketting!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elkee schreef:Ik vind die hakken met die slangenprint niet mooi. Ik vind de hak te laag en val sowieso niet voor de typische pump met zo'n vorm en zool. Zo'n hoogte hak is leuk met cowboy laarsjes of enkel laarsjes die als gewone laars voldoen. Maar dat is zeer smaak gevoelig
Doubtless schreef:elkee schreef:Ik vind die hakken met die slangenprint niet mooi. Ik vind de hak te laag en val sowieso niet voor de typische pump met zo'n vorm en zool. Zo'n hoogte hak is leuk met cowboy laarsjes of enkel laarsjes die als gewone laars voldoen. Maar dat is zeer smaak gevoelig
Ik deel je meningvind zelf hakken vanaf een cm of 9 mooi! Een wat bredere hak vind ik ook mooi onder een laarsje, maar voor m'n pumps heb ik voor de mooi liever een dunne hak! Hoewel zo'n dikke hak natuurlijk veel comfortabeler is.
Doubtless schreef:Ik ookmaar dat is makkelijk gezegd gezien ik graag op 9/10 cm rond huppel.
Eleionomae schreef:Ja hij heeft gelukkig ook gewoon een lang mouwtjeZal nog wel even zien of ik er niet gewoon een simpele pump onder aantrek, maar dan ga ik maar gewoon zonder jasje haha. Ik ben zo gewend om overal een jasje of vestje overheen te trekken om de boel een beetje te verbergen, dat het nu zo kaal voelt