Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

nu ben je raamloos?
Raamloos , heb een plaat als raam nu
. Over 2 weken a 3 weken krijg ik net voor vakantie een nieuwe
Ik ga deze week rustig mijn spullen verhuizen naar mijn appartementje. Van het weekend ga ik echt over! Ik vertrek uit moeders huis, dus eerste keer op mezelf. Ik ga samenwonen met mijn nichtje, alleen is ook maar alleen!
Mocht het niet goed gaan dan is het appartementje wel voor mij en gaat zij naar iets anders zoeken.
Jeetje, ik zou echt flink balen!

super leuk!
Heb mijn afwasbak en druiprek in mijn gootsteenkastje staan en na het afwassen die twee teruggezet daar en heel grondig mijn wasbak en aanrecht staan schrobben met heel veel water, tot ik merk dat ik ineens met mijn voeten in een grote plas water sta
Had ik die teil en druiprek iets te hardhandig in het gootsteenkastje gepropt, waardoor de afvoerbuizen los waren geschoten
Echt een zwembad was het.

lor1_1984 schreef:Welkom aan de nieuwe meekletsers.
2 lekkages, niet fijn...![]()
Inmiddels kan ik updaten, duurde allemaal even met de verlenging vd CIZ, ook omdat ik 4 weken op vakantie was.
ik heb het appartement!![]()
![]()
![]()
Mag dus alles gaan inpakken enzo en kan verhuizen wanneer ik dat wil, de baas vd woonvorm neemt het huidige appartement over zodat daar weer een nieuwe bewoner in kan dus heb hoogstwaarschijnlijk geen opzegtermijn oid.![]()
Ook wordt het verhuizen vd spullen en het schoonmaken van beide appartementen geregeld en de administratie wsl ook.
Wanneer ga je?