Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:ik was er vorige week en heb dit shirt niet gezienBen ik weerJurkjesprobleem is opgelost, heb een ander jurkje bij de Only gehaald. Heb nu een andere vraag, voor de meiden die wel eens bij de Primark in Eindhoven komen: weet één van jullie of ze daar deze shirts verkopen? Primark in Londen schijnt ze te hebben, maar Eindhoven is net iets dichterbij
[ Afbeelding ]
enefde schreef:Het primark topic
[LZP] Primark deel 5
Even een vraagje, in het andere topic krijg ik namelijk geen antwoord..
Heeft er hier iemand enig idee of je vvv-bonnen in kan leveren bij de primark?
Hij staat er op de site niet tussen maar de divoza ook niet en daarvan weet ik dat je vvv-bonnen in kan leveren...
Foaly schreef:Ben ik weerJurkjesprobleem is opgelost, heb een ander jurkje bij de Only gehaald. Heb nu een andere vraag, voor de meiden die wel eens bij de Primark in Eindhoven komen: weet één van jullie of ze daar deze shirts verkopen? Primark in Londen schijnt ze te hebben, maar Eindhoven is net iets dichterbij
[ Afbeelding ]
Foaly schreef:Ben ik weerJurkjesprobleem is opgelost, heb een ander jurkje bij de Only gehaald. Heb nu een andere vraag, voor de meiden die wel eens bij de Primark in Eindhoven komen: weet één van jullie of ze daar deze shirts verkopen? Primark in Londen schijnt ze te hebben, maar Eindhoven is net iets dichterbij
[ Afbeelding ]