Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:09

Maar dan nog, voor die 2,50 kun je zelf wss niet met de auto heen en weer van jou naar de vrouw. Een auto kost niet alleen benzine....
En verzenden voor dat geld gaat je ook niet lukken.

Ik zou zelf nooit het eerst voorstellen en daarna voor zo een klein stukje geld vragen hoor. Maar 2.50 voor iets wat thuis afgeleverd wordt is natuurlijk niks. Dat de vrouw toch in de buurt moet zijn vind ik ook iets waarmee je eigenlijk niet zoveel te maken hebt als koper. Ik begrijp jouw denkwijze hoor. Maar voor die 2.50 gaat het jou zelf nooit lukken om de pad op te halen en ik zou ook liever 2.50 geven dan een heel eind te moeten fietsen oid.
Neemt niet weg dat het een beetje kinderachtig is om dat geld er bij te vragen terwijl ze er toch moet zijn. Maar dat zou ik voor lief nemen als ik er de deur niet voor uit hoefde en zelf geen reiskosten maak.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:11

AnneXxX schreef:
Maar dan nog, voor die 2,50 kun je zelf wss niet met de auto heen en weer van jou naar de vrouw. Een auto kost niet alleen benzine....
En verzenden voor dat geld gaat je ook niet lukken.

Ik zou zelf nooit het eerst voorstellen en daarna voor zo een klein stukje geld vragen hoor. Maar 2.50 voor iets wat thuis afgeleverd wordt is natuurlijk niks. Dat de vrouw toch in de buurt moet zijn vind ik ook iets waarmee je eigenlijk niet zoveel te maken hebt als koper. Ik begrijp jouw denkwijze hoor. Maar voor die 2.50 gaat het jou zelf nooit lukken om de pad op te halen en ik zou ook liever 2.50 geven dan een heel eind te moeten fietsen oid.
Neemt niet weg dat het een beetje kinderachtig is om dat geld er bij te vragen terwijl ze er toch moet zijn. Maar dat zou ik voor lief nemen als ik er de deur niet voor uit hoefde en zelf geen reiskosten maak.

Dat klopt, dat snap ik. Maar ik heb natuurlijk niet voor niets in mijn advertentie staan in mijn dorp. :j

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:13

Ja dat is zo.
Maar misschien bied iemand uit je dorp wel een pad aan voor 12.50 of 15 euro, ik zeg maar wat. Of komt er helemaal geen aanbod (met iets wat je wil hebben).

12.50 voor zo'n pad, als die nog mooi is, is natuurlijk ook niet veel :)

Shirley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:18

Dat is de vraag toch niet :D

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:20

Nee dat snap ik wel, blijf het een beetje gek vinden dat die vrouw er 2.50 extra voor gaat vragen. Maar als je verder denkt is de totaalprijs voor de koper nog best een leuk aanbod.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:21

birte schreef:
dat scheelt zo veel als de ouders weten waar het overgaat, dan is het heel leuk dat zo'n meisje de kans krijgt

Dat vond ik ook!
Ze komt echt van de manege en ik vind het leuk om haar te leren hoe ''normaal'' rijden gaat (zonder stampen als een gek met de zweep erover te gaan)

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 13:18

Sorry maar de verkoper wilt het brengen. Ze heeft toch gezegd niet meer geinteresseerd te zijn omdat het te ver weg is en ze vroeg duidelijk om pads in haar eigen dorp.

Ik zou het dan ook niet betalen, als het echt om een kleine afstand zou gaan.

Laatst was er n meisje die wilde dekens naar mn vriend brengen ze woont zelf in oosterhout en mijn vriend in breda. Ze wilde het gratis en voor niets brengen omdat ze toch naar breda moest. En breda is nog al groot want zij moest in centrum zijn en mijn vriend woont echt in het puntje van breda. Ze zou dan dus meer dan 30km moeten rijden voor heen en terug.

Persoonlijk zou ik haar wel een extraatje hebben gegeven omdat het een grote afstand is, maar dat hoefde niet omdat ze toch in breda moest zijn

Ik vind dat zelf echt heel netjes van haar, echt super lief :)

m0niekkkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:49

Ik ben veel onderweg en breng ook geregeld wat langs als ik iets verkocht heb en daar toch in de buurt ben, daar vraag ik niks extra voor :)
Als ik er speciaal voor om zou moeten rijden, is het wat anders maar dan doe ik het ook niet, verzend ik het liever anders kost het me te veel tijd..

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:25

Ik vind het gek hoor, om 2,50 euro extra te vragen.
Dan ga ik als verkoper ook 1 euro extra vragen telkens wanneer ze het komen ophalen. Want ja, dan moet ik thuis blijven zitten, liefst nog op een plek waar ik de bel goed hoor. Wachten, in mijn kleren, want ik kan niet even in mijn ondergoed rondlopen. En als ze dan bellen moet ik nog opendoen, het ding overhandigen en waarschijnlijk ook nog even helpen inladen (als het om iets groots gaat).
En verzenden is dan 2 euro, want ik moet het pakketje heel goed inpakken (weet je wel hoeveel plakband en kartonnen dozen kosten), adres afprinten (papier + inkt) en erop plakken, naar het postkantoor gaan (he he) en het pakket afgeven.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:31

:')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:35

Mwaaaah! Ik heb net een supermooi hoofdstel gescoord via facebook. Facebook wordt voor mij een soort nieuwe EA, lekker rondneuzen en soms kom je per ongeluk iets tegen!

(Kreeg meteen gezeur over me heen van iemand.. Iemand anders vroeg naar een hoofdstel en ik reageerde op iemand die er een aanbood dat ik die graag wilde.. Dat was helemaal fout.. Ik had moeten wachten tot die ander had gezegd of ze hem wilde.. Op marktplaats is dat ook niet hoor.. := )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:26

upendo schreef:
Mwaaaah! Ik heb net een supermooi hoofdstel gescoord via facebook. Facebook wordt voor mij een soort nieuwe EA, lekker rondneuzen en soms kom je per ongeluk iets tegen!

(Kreeg meteen gezeur over me heen van iemand.. Iemand anders vroeg naar een hoofdstel en ik reageerde op iemand die er een aanbood dat ik die graag wilde.. Dat was helemaal fout.. Ik had moeten wachten tot die ander had gezegd of ze hem wilde.. Op marktplaats is dat ook niet hoor.. := )

Ja zag het voorbij komen geloof ik, was dat dat rondgenaaide hoofdstel?
Die is wel super gaaf, had er ook wel interesse in maar je was me voor :P

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 16:27

Op MP heb ik een adv. neergezet om een verzorgpony te vinden, en nu heb ik er 1! na dat er 5, 20 km verder woonden hoef ik nu nog niet eens 10 minuutjes te fietsen :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:34

Welke (Belgische) facebookpagina's zijn er een beetje handig om te volgen?
En waarom verkopen zadels zo slecht? :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:38

Als het goed is word morgen m'n zadel op gehaald. Dus dat is alvast weer eentje minder, nu nog 1 boomlooszadel in de verkoop.

Verder is het hier redelijk rustig.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:02

Ik heb zojuist 30 leuke spellen te koop gezet op FB. Wil het liefst alles kwijt voor ongeveer 35,-
Maar apart verkopen mag ook. Ben benieuwd of het verkoopt. Weet iemand of ik er te veel voor vraag, of dat dit een juiste prijs is?
Wil er graag van af.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:02

Romy1234 schreef:
upendo schreef:

Ja zag het voorbij komen geloof ik, was dat dat rondgenaaide hoofdstel?
Die is wel super gaaf, had er ook wel interesse in maar je was me voor :P

:))
Sorry, haha, ik vond hem zo cool, dat 'ie mijn collectie mag komen uitbreiden! :P

En Gini, ik zal je even PB'en met wat groepen, ik weet niet zeker welke uitsluitend Belgisch zijn en welke Nederlands, maar daar kom je vanzelf achter als je een beetje rondscrollt!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:03

Giolli schreef:
Ik heb zojuist 30 leuke spellen te koop gezet op FB. Wil het liefst alles kwijt voor ongeveer 35,-
Maar apart verkopen mag ook. Ben benieuwd of het verkoopt. Weet iemand of ik er te veel voor vraag, of dat dit een juiste prijs is?
Wil er graag van af.

Voor welke console? :P Of bordspellen?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:05

Haha, nee het zijn echt bordspellen! Heel veel, van Stratego tot "Wie ben ik"

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:39

Die zijn nieuw nog flink duur. Zou me niet verbazen als je er meer voor krijgt.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:40

Ik wil er graag van af, dus vandaar de prijs. Maar wie weet... op marktplaats staat hij nu voor bieden vanaf 35,-

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 18:52

Giolli schreef:
Ik wil er graag van af, dus vandaar de prijs. Maar wie weet... op marktplaats staat hij nu voor bieden vanaf 35,-

Mag ik een link (via PB) :j

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 20:03

Ik vind €35 echt geen prijs voor 30 spellen!
Helaas zijn mijn ouders niet zo van de bordspellen, en in je eentje is ook zo wat he :')

Grrr iemand op MP heeft een dekje wat ik erg graag wil, maar ze reageert niet op mijn mails. Heb al vaker gemaild en ze heeft de advertentie al meerdere keren geplaatst.
Later plaatste de advertenties hier op bokt, en toen had ik goed contact.
Maar nadat ik had gemaild voor haar adres om de spullen op te halen, is ze nooit meer op bokt geweest.
Nu heeft ze wéér advertenties op MP (oa met dat dekje), dus heb maar gemaild of ze mij wilt antwoorden op mijn gewone mail. Lijkt me sterk dat dat niet aankomt.
Baal echt, want wil dat dekje zo graag en zij wilt er blijkbaar graag van af want ze blijft de advertentie maar plaatsen -O-

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 20:12

Of het is een oplichter...

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:04

Mag ik weten wie dat is?