Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneXxX schreef:Maar dan nog, voor die 2,50 kun je zelf wss niet met de auto heen en weer van jou naar de vrouw. Een auto kost niet alleen benzine....
En verzenden voor dat geld gaat je ook niet lukken.
Ik zou zelf nooit het eerst voorstellen en daarna voor zo een klein stukje geld vragen hoor. Maar 2.50 voor iets wat thuis afgeleverd wordt is natuurlijk niks. Dat de vrouw toch in de buurt moet zijn vind ik ook iets waarmee je eigenlijk niet zoveel te maken hebt als koper. Ik begrijp jouw denkwijze hoor. Maar voor die 2.50 gaat het jou zelf nooit lukken om de pad op te halen en ik zou ook liever 2.50 geven dan een heel eind te moeten fietsen oid.
Neemt niet weg dat het een beetje kinderachtig is om dat geld er bij te vragen terwijl ze er toch moet zijn. Maar dat zou ik voor lief nemen als ik er de deur niet voor uit hoefde en zelf geen reiskosten maak.
upendo schreef:Mwaaaah! Ik heb net een supermooi hoofdstel gescoord via facebook. Facebook wordt voor mij een soort nieuwe EA, lekker rondneuzen en soms kom je per ongeluk iets tegen!
(Kreeg meteen gezeur over me heen van iemand.. Iemand anders vroeg naar een hoofdstel en ik reageerde op iemand die er een aanbood dat ik die graag wilde.. Dat was helemaal fout.. Ik had moeten wachten tot die ander had gezegd of ze hem wilde.. Op marktplaats is dat ook niet hoor..)
Romy1234 schreef:upendo schreef:Mwaaaah! Ik heb net een supermooi hoofdstel gescoord via facebook. Facebook wordt voor mij een soort nieuwe EA, lekker rondneuzen en soms kom je per ongeluk iets tegen!
(Kreeg meteen gezeur over me heen van iemand.. Iemand anders vroeg naar een hoofdstel en ik reageerde op iemand die er een aanbood dat ik die graag wilde.. Dat was helemaal fout.. Ik had moeten wachten tot die ander had gezegd of ze hem wilde.. Op marktplaats is dat ook niet hoor..)
Ja zag het voorbij komen geloof ik, was dat dat rondgenaaide hoofdstel?
Die is wel super gaaf, had er ook wel interesse in maar je was me voor
Giolli schreef:Ik heb zojuist 30 leuke spellen te koop gezet op FB. Wil het liefst alles kwijt voor ongeveer 35,-
Maar apart verkopen mag ook. Ben benieuwd of het verkoopt. Weet iemand of ik er te veel voor vraag, of dat dit een juiste prijs is?
Wil er graag van af.