Hey, skinfood! Daar kwam ik een paar weken geleden ook op uit, vroeg me af of iemand daar ervaring mee had? Had zulke leuke maskertjes gezien, nouja, de verpakkingen . Lijkt een beetje op die ouderwetse jampotjes die mn oma had staan, geniaal . Nagellak ervan had ik nog niet gezien, vind die bovenste wel heel tof . En ook die flesjes zijn weer fantastisch zeg!
Lekkere bestellijst Micha ! Mood change polishes van Dance Legend, via www.dance-legend.com , anders UV changing polishes: het merk Ruby Wings. Heb er zelf eentje van en die doet het als een tierelier! Gritty: Absoluut OPI Jinx .
Dat weet ik, maar je kunt de beugels er toch gewoon afhalen?
karlijn1985
Geplaatst: 01-07-13 19:03
Iemand nog leuke ideeen..
Mn nieuwe auto heeft geeft dashboard kastje en dat mis is best wel. Wil graag een reishaarborsteltje, auto iphone lader, zakdoekjes enz ergens in doen en dat in een open vak in de deur/bij t dashboard zetten. Alles los vind ik geen gezicht.
Voor degene die t niet kennen, zo ziet het eruit zegmaar:
Ik dacht aan een groot etui/ kleine toilettas/make-up tas ofzo..
Sapphire! Tasje is echt awesome, een van de eerste tassen die ik oprecht leuk vind. Maar ik draag vaak alleen maar backpacks (Vans) Ben benieuwd of die strap er ook bij zit trouwens, niet duur 14 dollar