Ik ben voor een themafeest opzoek naar een Alice in Wonderland outfit.. Heb de meeste carnavalsite's al gehad; en de lengte is nou niet wat je noemt kidsproof

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Davinia_ schreef:Meiden, hebben jullie al zo'n luchtige, geprinte zomerbroek? Je ziet ze overal en ik wil er super graag eentje voor de dagen dat ik ziek ben (en die zijn helaas nogal vaak) en heb er al een aantal aan gehad, maar toch vind ik ze niet zo leuk. Voel me net alsof ik in m'n pyjama loop
__Rianne schreef:Davinia_ schreef:Meiden, hebben jullie al zo'n luchtige, geprinte zomerbroek? Je ziet ze overal en ik wil er super graag eentje voor de dagen dat ik ziek ben (en die zijn helaas nogal vaak) en heb er al een aantal aan gehad, maar toch vind ik ze niet zo leuk. Voel me net alsof ik in m'n pyjama loop
Net wat je zegt, als ik ze bij andere zie vind ik ze leuk.. maar als ik ze zelf pas vind ik het een beetje zon drollenvanger idee, iig niet echt 'ladylike'
WillemYntJee schreef:Ik kom even binnenvallen met een schoenendilemma!
Over 1,5 week gaat mn schoonzus trouwen en na lang zoeken heb ik eindelijk een outfit gevonden die voldoet: een beige bruin jurkje (of bij heel mooi weer heb ik m ook nog in t knal roze :p ) en een wit jasje met hetzelfde bruine randje.
Ik wil sowieso voor pumps gaan, maar welke kleur in godsnaam?!