Haha ja, ach vond het sowieso een flut wedstrijd. Ik weet ook niet wie de goals moet maken bij ajax, Suarez kan scoren, verder eigenlijks geen één.. Ik denk dat het tegen Anderlecht heel moeilijk gaat worden zonder Suarezje.
Haha, ik heb 't wel, is 'n leuk filmpje Alleen de player hapert bij mij steeds 'n beetje, is nogal irritant
Joonsel
Geplaatst: 17-01-11 23:38
Liverpool meldt zich officieel bij Ajax voor Suarez Gepubliceerd door Jurriën Schuiringa | 17-01-11 | 08:07 16 reacties Luis Suarez lijkt Ajax deze winter dan toch te verlaten. De Uruguayaanse aanvaller van de Amsterdamse club heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Liverpool, meldt De Telegraaf. Waar eerst geruchten de ronde deden, lijkt de interesse nu serieus. Ajax en Liverpool hebben zaterdagavond officieel contact gehad over Suarez, die open staat voor een overgang naar Engeland. Aangezien Liverpool bezig is aan een slecht seizoen in Engeland, hoopt trainer Kenny Dalglisch dat Suarez voor de nodige treffers kan zorgen. De Ajacied speelde eerder al voor FC Groningen en Nacional.
Ik hoorde net van mijn auto rij instructeur dat er zo'n sms service is, dat als ajax moet spelen en ze scoren dat je dan via sms kan krijgen wie er heeft gescoort Iemand bekend met dit?
Ik mis namelijk nogal wat wedstrijden ivm mijn werk..
Ajax vindt vijftien miljoen te weinig voor Luis Suárez Gepubliceerd door Ruben Mans | 18-01-11 | 16:57 80 reacties Ajax-aanvaller Luis Suárez mag zich deze transferperiode verheugen op de interesse van verschillende grote clubs. Onder meer de dit seizoen afgegleden Engelse topclub Liverpool zou de Uruguayaanse aanvaller graag aan haar selectie toe willen voegen. De kans op een vertrek van Suárez, die momenteel nog altijd een schorsing uitzit vanwege het bijten van PSV’er Otman Bakkal, lijkt echter steeds kleiner te worden. Coach Frank de Boer verklaarde deze dinsdag Suárez alleen te willen laten gaan voor de absolute hoofdprijs. Liverpool zou vijftien miljoen euro over hebben voor de eredivisietopscorer van het vorige seizoen. “Maar wij willen hem niet kwijt”, aldus De Boer tegenover De Telegraaf. “Hij is erg belangrijk voor ons. Suárez vertrekt daarom alleen voor een absurd bedrag.” Ajax, momenteel nummer vier in de eredivisie, hervat woensdagavond de competitie in de eigen Amsterdam ArenA tegen aartsrivaal Feyenoord. De achterstand op koploper PSV bedraagt, met één wedstrijd minder gespeeld, vier punten. Bron: http://voetbalcentraal.nl/nieuws/60134/ ... surez-list
_Nancy
Geplaatst: 18-01-11 23:04
Ha! Go Frank! Voor 100 miljoen mag ie weg en geen cént minder!
Liverpool en Hoffenheim bereiken akkoord over Babel Gepubliceerd door Ruben Mans | 18-01-11 | 19:34 1 reacties Ryan Babel lijkt zijn loopbaan voort te gaan zetten bij het Duitse TSG Hoffenheim. De Bundesligist heeft namelijk overeenstemming bereikt met het Engelse Liverpool, nu nog de werkgever van Babel. Dat meldt Voetbal International. De Nederlandse aanvaller moet wel zelf nog tot een akkoord komen met Hoffenheim. Het is echter de vraag of de Oranje-international trek heeft in een overgang naar Duitsland. De aanvaller gaf eerder deze dinsdag in De Telegraaf aan dat hij een terugkeer naar zijn voormalig werkgever Ajax prefereert. Liverpool nam de destijds 21-jarige Babel in de zomer van 2007 over van de Amsterdammers. De voorhoedespeler wist sindsdien echter geen permanente basisplaats af te dwingen bij The Reds en wil daarom vertrekken uit de Engelse havenstad.