Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marit schreef:Het ergste blijf ik vinden (vandaag weer) als ze ineens gillen tijdens het scannen "STOOOOP HO DAT IS NIET VAN MIJ" *gris uit mn handen*
Dan denk ik echt punt 1: dat kan ook vriendelijk. En punt 2: LEG DAN EEN BALKJE NEER MUTS.
Ik zal het nooit begrijpen.
Ook dat verschil tussen nectarines en perziken heb ik nog steeds niet onder de knie.. Dan voel ik er gewoon aan langs de buitenkant van het zakje.. Ook laatst kwam een man met zoete aardappelen, die dingen had ik nog nooit eerder in mijn leven gezien 
Op zich heb ik er niet zo'n probleem mee, alleen het idee van dat ze het zelf hebben klaargespeeld en dan toch om mijn hulp vragen vind ik een beetje, tja, ik heb er geen woord voor
Maar ik help hen wel altijd braafjes! De gedachte zit er gewoon nog steeds.
Of nog leuker, mensen die zeggen: ik wil een pakje ***, nee wel een light hea, nee wel een grote! Kan me dan altijd maar net inhouden om niet te roepen, ZEG DAT DAN METEEN
Ga je zien dat dat ook steeds is wanneer er een rij wachtenden is tot in Tokyo. Heb er elke dag wel eentje die afspraak heeft "met de chirurg" maar geen naam weet en niet meer weet welke specialiteit. We hebben zo'n 50 artsen waarvan de helft chirurg is gok ik, dus je stuurt ze niet zomaar een kant op. Collega (geen groot licht, zeg ik er maar bij) had zo een patiënt voor de lol naar de plastisch chirurg gestuurd omdat de beste dame had geantwoord "u ziet toch welke arts ik nodig heb". Was voor erge uitslag in de nek dus dermato, maar platische zit er vlak naast dus ze dacht "even leuk doen".
Oh en mango ook 

Ik ben 23 en werk nu ook oudere mensen in (sommigen ook begin 30). Daar hoef ik echt geen commentaar op. nynke55 schreef:Nu we het er toch over hebben, is het werkelijk nodig dat er 572964 verschillende soorten shampoo, conditioner en deo's zijn?
Al irriteer ik me er vaak dood aan.