Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Jody_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 00:26

Moet eigenlijk al in bed liggen (wekker gaat om 5.45) maar zit nog zo lekker buiten onder een fleecedekentje. En in huis koelt het ook nauwelijks af (van 27 naar 25.5) ondanks dat de boel al de hele avond open staat :\

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 00:49

@marlinderoos, mijn loonie buurman mocht van de politie gewoon een echt-lijkend nepwapen in huis hebben er ermee schieten in zn achtertuin. Niet herkenbaar als nep. Totdat ie eens op camera stond tijdens oud en nieuw met een écht wapen en mijn man ermee naar de wijkagent ging. Ik vond de hulzen voor mn huis (leuk als je kind ermee thuis zou komen). Maar pas weken later (toen het wapen allang weer met zn mattie mee was) kwam er een huiszoeking. Dus zou me niet teveel aantrekken van nepwapens in huis hebben om iemand af te schrikken. Ik had notabene de politie aan de telefoon toen hij me vertelde dat het volledig was toegestaan om zoiets thuis te hebben en t egebruiken. Als ie er maar niet mee in het openbaat verscheen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 07:18

Jeetje zeg dan schrik jij je ook kapot als je buurman zo gek is… :n

Ik heb vannacht echt slecht en onrustig geslapen door de angst. Hopelijk is het vanavond beter…

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 08:10

Mensen die kwark eten in de trein.

Bonuspunten voor extra geluidseffecten en spetters.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 08:30

Gister dus door een daas gebeten op mijn enkel, nu kan ik er amper op staan. Heerlijk. Dat wordt wat als ik weer laarzen aan moet om te gaan rijden :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 09:35

Ik heb het mezelf gegund om uit te slapen vanochtend en zat om 9.30 achter mn pc in plaats van 8.00 uur. Op zich geen probleem, alleen is nu mn hele werkdagritme van de wap :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 09:38

Dat ik gisteren een zak chips leeg heb gevreten. Heb er altijd gelijk spijt van.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 09:49

Ik ben nu al klaar met die vinger, heb dus helemaal medelijden met jou denisesilver.

En ik blijf elke keer dingen doen met andere vingers want ik kan niet alles met 1 hand en de pijnscheuten jeeezzs

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 10:03

Klaar met dit benauwde weer. Ruzie met mijn hoge ademhaling nu ook en dan werken in gebouw grootste deel van de dag zonder airco…

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-25 10:04

Nou, anders ik wel. Vanochtend gedoucht en had binnen vijf minuten weer overal het zweet staan..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 10:11

Ik had het koud vanmorgen. _O- Ik ben pas vanaf 25 graden comfortabel. :P

En hier op kantoor ook want airco. :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 10:38

Ik heb douchen opgegeven met die benauwdheid en doe nog liever een sponsbad met koud water :') Dan voel ik me nog schoner ook dan met douchen, omdat ik niet binnen 5 minuten weer sta te zweten :+

Ik lees nu een boek zonder hoofdstuk aanduiding, en door mijn autisme kan ik hem amper wegleggen zonder enorme stress, omdat ik normaal een hoofdstuk uitlees voordat ik het weg leg. Het is op het punt dat ik dingen niet doe alleen maar om het zo snel mogelijk uit te lezen. Leuk joh, dat autisme _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 10:52

Ik wil de deur naar de gang openzetten, maar wil niet dat de kat in de rest van het huis gaat lopen spoken. Dus het is nu steeds: - Wachten tot kat slaapt - Deur openzetten - Kat wordt wakker en tjoept de gang op - Kat roepen - Deur weer dicht - Afspoelen en herhalen :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 10:59

Ik snap dat mensen bellen sneller vinden, maar ze hebben op een of andere manier niet door dat dat ook tijd in beslag neemt en ik dan minder tijd heb om hun andere oliebol op te lossen, wat ze tegelijkertijd ook verwachten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 11:01

MyWishMax schreef:
Ik ben nu al klaar met die vinger, heb dus helemaal medelijden met jou denisesilver.

En ik blijf elke keer dingen doen met andere vingers want ik kan niet alles met 1 hand en de pijnscheuten jeeezzs

Ik heb dan weer medelijden met jou. Ik hoef niet per se te lopen met dat been, maar je vinger ontzien is altijd een gedoe. Dan valt gelijk op hoeveel je met je handen doet. Beterschap! :(:)

Mag ik ook nog klagen over het weer, of wordt het dan te vaak benoemd? :')
Ik erger me eraan dat het buiten onder de boom een heel stuk koeler is dan binnen, maar dat ik gewoon moet werken. Onder andere omstandigheden had ik lekker om 4 uur al begonnen. Zodra ik weer kan auto rijden, ga ik wel zo'n schelp halen bij de Action om met water te vullen. Mijn eigen mini zwembad :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 11:05

Oh zo'n schelp moet ik misschien ook gaan halen...voetenbadje voor mijzelf en de hond kan het niet vernielen :')
Hier is het buiten in de schaduw eigenlijk ook beter dan binnen, al helemaal als er een klein briesje bij komt is het heerlijk. Maar ik verwacht een pakketje en kan de deurbel niet horen als ik buiten zit omdat ik half doof ben :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 11:11

denisesilver schreef:
MyWishMax schreef:

Ik heb dan weer medelijden met jou. Ik hoef niet per se te lopen met dat been, maar je vinger ontzien is altijd een gedoe. Dan valt gelijk op hoeveel je met je handen doet. Beterschap! :(:)

Mag ik ook nog klagen over het weer, of wordt het dan te vaak benoemd? :')
Ik erger me eraan dat het buiten onder de boom een heel stuk koeler is dan binnen, maar dat ik gewoon moet werken. Onder andere omstandigheden had ik lekker om 4 uur al begonnen. Zodra ik weer kan auto rijden, ga ik wel zo'n schelp halen bij de Action om met water te vullen. Mijn eigen mini zwembad :+

En hoe vaak loop je echt niet met dat been :')

Lijven zijn gewoon ruk. En met dit weer nog meer ja haha

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 11:13

Kan ik je misschien nog ergens mee helpen MWM, als ik je aan info kan helpen bij dingen waar je nu tegenaan loopt dan doe ik dat met liefde. Als je behoefte hebt aan hulpmiddelen dan kan je van mij ook spullen lenen als ik zoiets toevallig ook in huis heb.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 11:23

Ik moet zo koken omdat ik moet werken straks. Maar ik heb er geen zin in

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 11:48

Euhh ja ik loop er te vaak mee :')
Of in ieder geval te vaak zonder krukken, maar met krukken loop ik helemaal te veel. Nog een weekje hoor. Het is gelukkig niet gebroken. Zou er niet aan moeten denken nog 2 weken in het gips te moeten. Lijven zijn inderdaad ruk :+

Zebrastreep, kan je geen bakje pastasalade halen? Hoef je niet boven de pannen te staan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 11:57

Dat bedoel ik _O- mijn moeder rijdt me nu rond want die vindt dat ik rust moet pakken. Nog meer als normaal dus. Bah. :+

En weer diëtiste bericht want natuurlijk komt alles in 3en en was die vinger probleem 3. Probleem 2 was bijna 8 kilo kwijt in paar maanden waarvan laatste 3 in anderhalve maand. Hopelijk daar snel terecht en misschien dan aan de voeding via hen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 13:37

Hier loopt kinder vakantieweek op z’n eind en we willen onze hulp begeleiders een cadeau geven als bedankje voor hun tijd en inzet.

Nu hebben we alle ouder gevraagd om bij te dragen, met €2 per kind. Om zo 2 bonnen van €15 te kunnen geven.
Ik mis nu nog 3 betalingen, de vraag is of ze dat willen gaan betalen of niet..

Ik hou niet van voorschieten of ongelijkheid, dus ik wil 2 bonnen halen van €12,50 dan, want €12 is ook zo’n gek bedrag.

Ben ik nu zo moeilijk dat ik niet die extra €6 wil voorschieten/betalen omdat niet alle ouders willen bijdragen..??
Dan betaal ik €8, de rest €2 en sommigen niets..
Het is geen groot bedrag natuurlijk, maar ik hou daar niet van, misschien had ik t niet moeten willen regelen.. :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 13:39

Gewoon voor 12 euro doen, je kunt andere mensen niet verplichten een vrijwillige bijdrage te doen

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 13:47

2 weken geleden grasmaaier ontploft halfweg het gazon... Eindelijk een nieuwe geleverd... Begin ik vandaag aan de andere helft van het gazon, rij ik over het verlengsnoer _-:( _-:(
Nu sta ik hier wéér met een half gemaaid gazon én geen maaimogelijkheden 8)7

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 13:48

Misschien eerst even een herinnering geven?
Misschien zijn ze het vergeten?