Lekker met Haggis (uit de oven)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Wat vervelend Jolien dat je dat hebt overgehouden aan corona. Ik heb zelf enorme naklachten gehad van de Mexicaanse griep dus ik weet wat het is (heeft 6 jaar geduurd en heb er soms nog last van). Zijn er nog wel dingen die je wel lekker vindt?
Dus 3x raden wie braaf alle boosters en prikken haalt... Mijn eerste corona besmetting was mild maar wie weet is de volgende mutatie dat niet.
Jolien87 schreef:Ik teken me ook in voor sushi!
Alleen ik kan niet kiezen tussen zalm, tonijn of surimi met avocado.
Hutspot staat bij mij wel op nr. 1 van dingen die ik nooit meer wil eten.
Geen idee of dat komt omdat ik het vroeger te veel gegeten heb of dat mijn smaak is veranderd. Maar de combinatie van aardappel met wortel, nee bedankt.
Helaas heb ik parosmie overgehouden aan corona. Hierdoor zijn er steeds meer dingen die ik niet meer lust. Het ruikt en smaakt dan ook niet een beetje vies maar gewoon bedorven.
Echt een topcombinatie met mijn smetvrees.
Jolien87 schreef:Ik teken me ook in voor sushi!
Alleen ik kan niet kiezen tussen zalm, tonijn of surimi met avocado.
Hutspot staat bij mij wel op nr. 1 van dingen die ik nooit meer wil eten.
Geen idee of dat komt omdat ik het vroeger te veel gegeten heb of dat mijn smaak is veranderd. Maar de combinatie van aardappel met wortel, nee bedankt.
Helaas heb ik parosmie overgehouden aan corona. Hierdoor zijn er steeds meer dingen die ik niet meer lust. Het ruikt en smaakt dan ook niet een beetje vies maar gewoon bedorven.
Echt een topcombinatie met mijn smetvrees.
M_D_H schreef:Is hutspot niet hetzelfde als wortelstoemp (of wortelstamp, zoals mijn schoonouders het noemen, er gaat hetzelfde in toch? )
LWDaisy schreef:M_D_H schreef:Is hutspot niet hetzelfde als wortelstoemp (of wortelstamp, zoals mijn schoonouders het noemen, er gaat hetzelfde in toch? )
Ik ken hutsepot als: overschotjes. Aardappels, spruiten, stukken spek, worst, bloemkool enzoverder allemaal samen in 1 pot.
Wortelstoemp = aardappelpuree met gestampte wortels (en heel veel hardgekookte gestampte eitjes)
M_D_H schreef:LWDaisy schreef:
Ik ken hutsepot als: overschotjes. Aardappels, spruiten, stukken spek, worst, bloemkool enzoverder allemaal samen in 1 pot.
Wortelstoemp = aardappelpuree met gestampte wortels (en heel veel hardgekookte gestampte eitjes)
Nou, in Nederland noemen we wat jij hutsepot noemt, gewoon stamppot
Hutspot in Nederland is aardappels met wortels (en uien) en dat dan gestampt tot een grote oranje smurrie
Niet mijn favoriet trouwens