MarjanB schreef:Kan je generaliseert, er zijn zat mannen die er niet zo over denken zoals jij. En er zullen ook vrouwen zijn die het geen probleem zouden vinden. Dat maakt niet dat wat jij zegt waarheid is.
Ok, ik ken ze niet maar fair enough.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BaileyMix schreef:Hhilde schreef:Weet heel goed waar je aan begint voor je er weer aan begint. De pijn van toen het over was, is niet uitgesloten als het weer beëindigd moet worden
Ja... Je hebt gelijk. Het zal er niet van komen denk ik hoor, hij had gewoon gedronken. Vandaag niets meer gehoord.
Zonnetje81 schreef:Nou een bekende van me wilde haar broer aan me koppelen. Hij had geen tinder successen. Ik dacht nou oké laat em maar appen. Eigenlijk nog te vroeg, heb er nog geen zin in. Maar ik ging er vanuit dat het dan op een normale/serieuzere manier kan.
En het gaat nu gewoon weer de tinder kant op:
Kan je een jonger iemand wel aan?
En
Hoe stout ben jij?
Of mannen snappen het gewoon niet. Ik denk alweer laaaaat maar zelfs op de gewone (ouderwetse) manier kan er niet normaal gecommuniceerd worden.
Zonnetje81 schreef:Nou een bekende van me wilde haar broer aan me koppelen. Hij had geen tinder successen. Ik dacht nou oké laat em maar appen. Eigenlijk nog te vroeg, heb er nog geen zin in. Maar ik ging er vanuit dat het dan op een normale/serieuzere manier kan.
En
Hoe stout ben jij?
Of mannen snappen het gewoon niet. Ik denk alweer laaaaat maar zelfs op de gewone (ouderwetse) manier kan er niet normaal gecommuniceerd worden.
Zonnetje81 schreef:Dit heeft ook niks met dyslexie te maken……mannen kunnen niet handelen als de vrouw ouder is. Krijgen dan allemaal rare wilde ideeen in hun hoofd ofzo. Alsof je ineens van een andere planeet komt….?
En
Hoe stout ben jij?
Peelie schreef:Nope. Gisteren avond gedaan. Maar wr was niks boeiend in de kroeg.
Ik zie mijn date morgen. Ik had mini glow golf gereserveerd maar word net gebeld dat ze onverhoopt morgen toch dicht zijn.
Nu zit ik dus in de stress, want wat gaan we anders doen. Geen idee....
Dus help. Wat kunnen we doen rond Purmerend?
Vjestagirl schreef:Zonnetje81 schreef:Dit heeft ook niks met dyslexie te maken……mannen kunnen niet handelen als de vrouw ouder is. Krijgen dan allemaal rare wilde ideeen in hun hoofd ofzo. Alsof je ineens van een andere planeet komt….?
Het is dat hele "milf / cougar" ding waar ze dan op aanslaan. Het is gewoon fetish; je bent iets bijzonders, iets exotisch.
Op dezelfde manier kreeg ik altijd heel veel mannen die het wel geil leek om eens iets met een dikke vrouw te doen. Dat heb ik vaker dan eens gehoord. Of het werd min of meer geïmpliceerd ("je hebt toch wel echt mooie grote billen hè?"). En ik weet dat zwarte mensen ook vaak de "ik heb het nog nooit met een zwart persoon gedaan" te horen krijgen.
Je bent gewoon geen echt persoon in hun hoofd dan. Je bent die ene eigenschap, en daar slaan ze op aan,
Heel triest.