Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 23:18

MarjanB schreef:
Kan je generaliseert, er zijn zat mannen die er niet zo over denken zoals jij. En er zullen ook vrouwen zijn die het geen probleem zouden vinden. Dat maakt niet dat wat jij zegt waarheid is.

Ok, ik ken ze niet maar fair enough.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 00:42

Wat is nou het 'probleem'?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 01:15

Nou een bekende van me wilde haar broer aan me koppelen. Hij had geen tinder successen. Ik dacht nou oké laat em maar appen. Eigenlijk nog te vroeg, heb er nog geen zin in. Maar ik ging er vanuit dat het dan op een normale/serieuzere manier kan.

En het gaat nu gewoon weer de tinder kant op:

Kan je een jonger iemand wel aan?
En
Hoe stout ben jij?

Of mannen snappen het gewoon niet. Ik denk alweer laaaaat maar zelfs op de gewone (ouderwetse) manier kan er niet normaal gecommuniceerd worden.

Vjestagirl

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 01:33

Oh ja, mega irritant. Die mannen lijken echt te denken dat dit kan werken ofzo. Na een keer of 20 op je bek gaan leer je toch dat dit geen succesvolle tactiek is lijkt me zo?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 01:55

Misschien dat ze dan tóch af en toe succes hebben :)*

:=

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 05:32

BaileyMix schreef:
Hhilde schreef:
Weet heel goed waar je aan begint voor je er weer aan begint. De pijn van toen het over was, is niet uitgesloten als het weer beëindigd moet worden :(:)

Ja... Je hebt gelijk. Het zal er niet van komen denk ik hoor, hij had gewoon gedronken. Vandaag niets meer gehoord. 8)7

Ik vrees het. En hij vindt waarschijnlijk het idee fijn dat hij je op de achtergrond heeft en dat je beschikbaar bent. Hij zal je vermoedelijk altijd blijven kwetsen, vroeg of laat. Echt een rotsituatie en ik hoop heel erg dat jouw hart je de mogelijkheid gaat geven tot afstand en hem achter laten. Rotsituatie :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 10:03

Zonnetje81 schreef:
Nou een bekende van me wilde haar broer aan me koppelen. Hij had geen tinder successen. Ik dacht nou oké laat em maar appen. Eigenlijk nog te vroeg, heb er nog geen zin in. Maar ik ging er vanuit dat het dan op een normale/serieuzere manier kan.

En
Hoe stout ben jij?

Of mannen snappen het gewoon niet. Ik denk alweer laaaaat maar zelfs op de gewone (ouderwetse) manier kan er niet normaal gecommuniceerd worden.

-O- Zucht

Wat heb je geantwoord?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 10:11

Zonnetje81 schreef:

En
Hoe stout ben jij?

Hahaha dan weet je direct waarom hij niet succesvol op Tinder is := Kansloos zulke types...

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 12:54

De audacity dat je zo doet tegen een kennis van je zus :=

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:17

Zus de volgende keer tegen Zonnetje 'nou en, vertel!' 'Ja, ik snap wel waarom hij niet veel succes heeft op tinder....'

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:23

Haha ja heel gênant, zou het ook niet kunnen laten dat even tegen zus uit de doeken te doen :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:24

Mand schreef:
De audacity dat je zo doet tegen een kennis van je zus :=

Als je al met zulke vragen komt, dan zullen je social skills sowieso beneden alle peil zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:28

BaileyMix schreef:
Haha ja heel gênant, zou het ook niet kunnen laten dat even tegen zus uit de doeken te doen :')
Same. :))

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:48

Nou zus in de kroeg in juni: ik heb een hele leuke broer!
Zus ruim een week geleden: ja mijn broer dit en dat.
Een ander: ja hij is heel leuk!
Zus: ja hij komt niet tot zijn recht op whatsapp ivm dyslexie.

Ik dacht naja vooruit, dus ze appt hem en hij appte mij al voordat ik thuis was. Verder dan hoi hoe is het zijn we de afgelopen 1,5 week niet gekomen.Ik was ziek dus dacht prima zo even en dan dit gister….toen ik een poging deed tot meer gesprek te komen.

Dit heeft ook niks met dyslexie te maken……mannen kunnen niet handelen als de vrouw ouder is. Krijgen dan allemaal rare wilde ideeen in hun hoofd ofzo. Alsof je ineens van een andere planeet komt….?

Wat ik gezegd heb: dat ik nu het gevoel had in een tinder gesprek te zitten.
Hij: :D :D oké sorry

Maar ik ben er nu al klaar mee. Zo serieus is ie blijkbaar nou ook weer niet. En misschien inderdaad leeftijd ding hoewel ik dat betwijfel gezien de ervaring is dat ze van alle leeftijden zo praten op tinder.

Dit ga ik wel tegen zus zeggen ja als ze er naar vraagt. Ik zie haar waarschijnlijk over een paar weken hier weer in de kroeg op vrijdagavond.

Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit geen standaard gesprek vindt met het doel op iets serieus. En dan doet je zus dr best en dan dit. Je weet toch dat het terugkomt of het floept er onnadenkend uit.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 13:53

:+ die heeft wel meer obstakels dan alleen dyslexie :Y) eeuwige vrijgezel...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 14:00

Zonnetje81 schreef:
Dit heeft ook niks met dyslexie te maken……mannen kunnen niet handelen als de vrouw ouder is. Krijgen dan allemaal rare wilde ideeen in hun hoofd ofzo. Alsof je ineens van een andere planeet komt….?

Het is dat hele "milf / cougar" ding waar ze dan op aanslaan. Het is gewoon fetish; je bent iets bijzonders, iets exotisch.
Op dezelfde manier kreeg ik altijd heel veel mannen die het wel geil leek om eens iets met een dikke vrouw te doen. Dat heb ik vaker dan eens gehoord. Of het werd min of meer geïmpliceerd ("je hebt toch wel echt mooie grote billen hè?"). En ik weet dat zwarte mensen ook vaak de "ik heb het nog nooit met een zwart persoon gedaan" te horen krijgen.

Je bent gewoon geen echt persoon in hun hoofd dan. Je bent die ene eigenschap, en daar slaan ze op aan,

Heel triest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 14:02

Zonnetje81 schreef:

En
Hoe stout ben jij?

Mijn hemel, van dat soort uitspraken droog je toch acuut op.. Als ze het nou eens waar zouden maken, maar dat is ook nooit zo. Wat een blabla (en meestal is blabla ook letterlijk mijn reactie op zo'n vraag :') )

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 14:05

Zonnetje, hoe oud is hij dan?

Ik had laatst in de kroeg een 18 jarige die wel met mij mee naar huis wilde. Vriend, ik had - als ik vroeg was - je moeder kunnen zijn. (34)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 15:50

Ja tieners hoef ik ook niet :=

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 15:53

Heel soms zet ik mijn tinder leeftijd naar 18 tot 25. Gewoon, voor mijn eigen ego...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 17:23

Peelie schreef:
Nope. Gisteren avond gedaan. Maar wr was niks boeiend in de kroeg.

Ik zie mijn date morgen. Ik had mini glow golf gereserveerd maar word net gebeld dat ze onverhoopt morgen toch dicht zijn.

Nu zit ik dus in de stress, want wat gaan we anders doen. Geen idee....

Dus help. Wat kunnen we doen rond Purmerend?

We zijn uiteindelijk naar Upside Down geweest in Amsterdam. Wat erg leuk. Zeer geslaagd ook, omdat het een soort knipoog naar hem is (hij heeft zijn profielfoto op zijn whatsapp op zijn kop).

Daarna zijn we naar het centrum gegaan, pannenkoeken gegeten en op de Dam in de regen onder de kerstverlichting gezoend. Te romantisch.

Ik zie hem donderdag weer en dan gaat hij mijn honden ontmoeten. *\o/*

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 18:46

Vjestagirl schreef:
Zonnetje81 schreef:

Het is dat hele "milf / cougar" ding waar ze dan op aanslaan. Het is gewoon fetish; je bent iets bijzonders, iets exotisch.
Op dezelfde manier kreeg ik altijd heel veel mannen die het wel geil leek om eens iets met een dikke vrouw te doen. Dat heb ik vaker dan eens gehoord. Of het werd min of meer geïmpliceerd ("je hebt toch wel echt mooie grote billen hè?"). En ik weet dat zwarte mensen ook vaak de "ik heb het nog nooit met een zwart persoon gedaan" te horen krijgen.

Je bent gewoon geen echt persoon in hun hoofd dan. Je bent die ene eigenschap, en daar slaan ze op aan,

Heel triest.

Precies dit dus. Zo vermoeiend want als dat er niet zou zijn zou je echt wel mooi kunnen matchen met iemand jonger.

Iemand vroeg hoe oud hij is: 31….ik 41

Maar ik heb wel ooit gedate met 26 en ik 39 en als ze dan gewoon normaal bleven doen was er niks aan de hand. Het is het “idee” waar ze kortsluiting op krijgen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 23:49

Ik heb in 2 dagen dit topic doorgelezen en kom nu meegenieten van jullie dateverhalen :D
Zelf al bijna 8 jaar gelukkig met mijn vent van 18 jaar ouder(geen sugardaddy :') )
Verder daten wij af en toe samen met andere stellen, we zijn swingers, dus misschien dat ik af en toe nog met een leuke anekdote kan komen :P

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 23:51

Leuk dat je erbij bent Fleurtjeuh!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 23:54

Welkom ;)