Ik zei iets te hard 'zo, die is er vroeg bij'. De moeder keek me heel vuil aan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Dubbele standaarden op het werk.
Jij kunt de dienst wel draaien, want je hebt toch geen gezin.
Een heleboel voorbeelden.
Als iemand zin heeft om zich kwaad te maken, kan ik dit linkje van harte aanbevelen
https://www.boredpanda.com/childfree-wo ... BPFacebook
Mars schreef:Wij wandelen nogal veel en de laatste tijd zie ik steeds vaker van die blije papa’s met een soort stoel op hun rug gebonden inclusief zonnehemeltje. Dan heb je toch echt al je mannelijkheid verloren
Amber_anne schreef:Ik was gister jarig en we vierden het met mijn familie en die van mijn vriend.
Een tijd geleden hebben we van die blokjes gehad die een kalender vormen van mijn schoonbroer en vriendin met de geboorte datum van hun baby. Mijn moeder had ze voor gister dus naar mijn verjaardag veranderd.
Schoonzus had het meteen door en begon al haastig aan de blokjes te zitten. Mijn moeder heeft haar maar even vermeld dat het die dag voor haar 'baby' was.
Vind dat wel frappant van haar om daar dan maar aan te zitten. Al zou het niet mijn verjaardag zijn we zijn niet verplicht om de geboorte datum te laten staan
Varekaj schreef:We vragen ons vooral af waar ze ververst heeft, want zowel in het woongedeelte (1e verdiep) als inkom is er minstens 1 vuilnisbak te vinden. En om de luiers op die kast te leggen moet ze minimaal een hand vrij gehad hebben om ze daar te plaatsen, de kast zelf is te klein om op te verschonen.
In ieder geval krijgen ze nu de sleutel niet meer, vriend was echt not amused want ze moeten er blijkbaar toch een aardige tijd gelegen hebben
Varekaj schreef:Het was een hele selectieve cross ook hoor. Terrein was niet makkelijk en je moest heel goed en gedoseerd rijden. Veel valpartijen (allemaal zonder erg gelukkig) en uitgesloten combinaties door weigeringen omdat het terrein niet goed werd ingeschat of overmoedigheid. In de klasse M zijn er maar 4 van 11 over de finish geraakt...
We vragen ons vooral af waar ze ververst heeft, want zowel in het woongedeelte (1e verdiep) als inkom is er minstens 1 vuilnisbak te vinden. En om de luiers op die kast te leggen moet ze minimaal een hand vrij gehad hebben om ze daar te plaatsen, de kast zelf is te klein om op te verschonen.
In ieder geval krijgen ze nu de sleutel niet meer, vriend was echt not amused want ze moeten er blijkbaar toch een aardige tijd gelegen hebben