MarlindeRooz schreef:Hoe verklaar je dan dat ik heel slank, gezond etend, 5x per week sportend, niet rokend als 14-jarige doodziek werd van de Mexicaanse griep. Ik had een maand lang koorts (!!!) en kreeg gratis ook nog keelontsteking en ene heftige voorhoofd- en bijholte onsteking omdat mijn weerstand weg was. Met als toetje nog extreme vermoeidheid, zware antibiotica (is geen kattenpis), ziekenhuisbezoekjes, haaruitval en extreme hoofdpijn voor een kleine jaar of 10 zo'n 3-5 dagen per week. En nu 12 jaar later heb ik nog wel eens van die hoofdpijnaanvallen.
Nee alleen dikke, rokende, ongezonde mensen worden ziek van virussen. Ik heb 12 jaar later nog wel eens herbelevingen van de afgrijselijk ijl-aanvallen die ik destijds had. Ik rolde in paniek over de vloer als een bezetene omdat ik dacht dat monsters me kwamen halen oid.
Mijn zoon lag als 3 jarige met Mexicaanse griep in het ziekenhuis. Dood en doodziek. Weken koorts , infuus, sonde kon er eerst niet eens in zo opgezet was alles. Never again graag.