Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 10:44

Cynn schreef:
Vragen jullie je ook altijd af of je wel een leuk lootje bent voor je Santa? _O- Oh ik kan me daar zo druk om maken :=

Haha herkenbaar ja!
Misschien vindt mijn Santa me wel een heel irritant mens :')

Ik heb het enorm druk gehad de afgelopen maanden, maar lieve santa; tussen de berichten in de vorige twee SSS edities staat ook nog een hoop info, als je meer ideeën nodig hebt :D

@Chiren, heel verstandig hoor, better safe than sorry inderdaad :(:)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:05

Volgens mij kent mijn lootje mij niet in real life, dus dan weet je ook niets of iemand leuk is. En daarmee is je lootje toch altijd leuk? Zo zie ik het.
Want wat is anders 'leuk'? Zelfde leeftijd? kinderen? huisdieren? Tja, dat heb je niet voor het zeggen bij je lootje, en ik neem aan dat iedereen de insteek heeft om een leuk pakket te maken, anders doe je niet mee lijkt mij.

Ik kwam vandaag bij toeval langs de woonplaats van mijn lootje. Dan krijgt een plaatsnaam toch ineens weer een andere betekenis. :P

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:21

germie schreef:
Volgens mij kent mijn lootje mij niet in real life, dus dan weet je ook niets of iemand leuk is. En daarmee is je lootje toch altijd leuk? Zo zie ik het.
Want wat is anders 'leuk'? Zelfde leeftijd? kinderen? huisdieren? Tja, dat heb je niet voor het zeggen bij je lootje, en ik neem aan dat iedereen de insteek heeft om een leuk pakket te maken, anders doe je niet mee lijkt mij.

Ik kwam vandaag bij toeval langs de woonplaats van mijn lootje. Dan krijgt een plaatsnaam toch ineens weer een andere betekenis. :P

Ik denk dat "ik heb een leuk lootje" vertaalt kan worden als: ik vind de tops/het lijstje van mijn lootje leuk, hier kan ik mee; en dat dat niets met de persoon zelf te maken heeft :D

Lavitabella

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:41

Mondkapjes heb ik ook genoeg! :)

Mijn SSS mag gewoon doen waar mijn SSS zin in heeft haha! Tuurlijk heb ik tops maar ik sta echt voor van alles open waar ik misschien zelf niet aan heb gedacht. := Ik ben mijn lootje lekker aan het stalken. Ik ben nu vooral bezig met de hints en spring echt van hak op de tak. Oh misschien deze, naaahhh misschien te moeilijk. Oh dit dan. Ja wel weer makkelijk. Dus de hints worden mijn grootste uitdaging!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:43

LWDaisy schreef:
germie schreef:

Ik denk dat "ik heb een leuk lootje" vertaalt kan worden als: ik vind de tops/het lijstje van mijn lootje leuk, hier kan ik mee; en dat dat niets met de persoon zelf te maken heeft :D

Ik vind het wel of niet hebben van een klik met iemand in het topic of ergens anders op bokt ook een leuke toevoeging voor een lootje. Ik geloof ook niet dat ik iemand van de deelnemers persoonlijk ken maar met de één klikt het meer dan met de ander en ik vind het wel extra leuk als je dan voor zo'n iemand aan de slag mag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:48

Jolien87 schreef:
Ik vind het wel of niet hebben van een klik met iemand in het topic of ergens anders op bokt ook een leuke toevoeging voor een lootje. Ik geloof ook niet dat ik iemand van de deelnemers persoonlijk ken maar met de één klikt het meer dan met de ander en ik vind het wel extra leuk als je dan voor zo'n iemand aan de slag mag.
En dat vertaalt zich ook vaak een beetje naar het hebben van dezelfde interesses, waardoor het ook wat makkelijker wordt om voor iemand te shoppen en ook wat specifieke dingen voor die persoon te kopen. Dat maakt het ook leuker dan wanneer het met hangen en wurgen gebeurt en je eigenlijk niet veel meer inspiratie hebt dan een chocoladeletter en een botje voor de hond. :D

Ik heb voor de hints al vage ideeën, maar die moet ik even wat beter uitwerken. :D

Ik weet niet of ik het al had gezegd, maar losse thee is hier ook een top! Ook aparte smaken (zo heb ik hier bijvoorbeeld thee met amandelen liggen, maar ook chocoladethee. :)) ) Alleen citroen in m’n thee ben ik geen fan van.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:50

Ik ken een paar deelnemers wel persoonlijk, of laat ik het zo zeggen, die heb ik irl gezien en gesproken.
Komt er ook nog een deelnemerslijst? De laatste lijst die er is die klopt niet meer, zijn nog wat afmeldingen geweest en ik weet niet of er nog reserves waren?

Chocoladethee??? Is dat een slap aftreksel van instant chocolademelk? :=

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:50

Ik heb ook mijn lootje *\o/*
Mijn hints beginnen al aardig vorm te krijgen, dus daar maak ik mij niet druk om.

Verder is het wel een lootje waar ik zelf even creatief moet gaan zijn denk ik. Maar dat gaat goed komen. Leuke uitdaging :D

Ik heb ooit een thee gehad met chocolade mint smaak. Dat was de eerste smaak die ik nooit meer heb gekocht :+

Verder zijn leuke mondkapjes hier welkom :)

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:55

Dit is mijn eerste jaar dat ik mee doe, dus ik ben ook vorige topics aan het doorlezen voor inspiratie hoe andere de hints doen. Ik ben blij met mijn lootje en ga er zeker iets leuks van proberen te maken. :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:55

Neonlight schreef:
Ik ken een paar deelnemers wel persoonlijk, of laat ik het zo zeggen, die heb ik irl gezien en gesproken.
Komt er ook nog een deelnemerslijst? De laatste lijst die er is die klopt niet meer, zijn nog wat afmeldingen geweest en ik weet niet of er nog reserves waren?

Ik heb eens chocoladethee gekocht. Het is op gekomen, maar nee, het is zelfs geen slappe chocolademelk. Ik vond het niets. Al was het nog wel drinkbaar.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-21 11:56

Lijst zal ik morgen nog een keer plaatsen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:00

Neonlight schreef:

Nee, het is zwarte thee met o.a. cacao stukjes erin. :P Je moet idd geen chocolademelk verwachten, het is wel echt thee, maar met een lichte chocoladesmaak.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:05

Ik heb ook een looooootje sjalalie sjalalaaaa :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:06

Oh ja. Hints. Crap. :') Ik ben niet zo creatief daarin. Gelukkig nog tijd om erover na te denken..

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:21

Yeah, het stalken kan beginnen!

Ik maak mij ook elk jaar weer zorgen of ik wel een leuk lootje ben voor mijn SS.

Laatst nog een grote top bedacht. Zo'n knijptang voor in de keuken. Ik klaag er al 1,5 jaar over, maar heb er zelf nog altijd geen gehaald :+

Oh en mocht mijn SS vragen hebben of ik iets wel leuk zou vinden of whatever, dan kan junia je ook uit de brand helpen.

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:44

Vind het wel echt een super raar idee dat iemand mij als lootje heeft haha, ben zo gefocust op mijn eigen lootje.

Jaa, zo'n knijptang mis ik ook nog in mijn keuken!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:46

Over een half uur ga ik beginnen met shoppen. Ik heb dit jaar cadeautjes met SSS, Sinterklaas en Kerst. Vind ik zelf ook wat teveel van het goede, zeker omdat ik in januari ook nog jarig ben, maar SSS vind ik gewoon leuk en onder die anderen kom ik niet uit. :+

Omdat alles zijn eigen budget heeft, en ik dol ben op veel cadeautjes geven, probeer ik het altijd te combineren. Stel: SSSlootje vraagt douchefris van Kneipp en mijn Sinterklaaslootje vraagt douchefris van Kneipp, dan ga ik wel opzoek naar een 1+1gratis actie. Ik deel het hedrag dan niet doormidden, maar Dan houd ik voor 1 lootje het hele bedrag over en zie ik het als gratis cadeautje. Zo kan je toch aardig wat cadeautjes kopen zonder veel geld kwijt te zijn. Ja, tenzij je lootje dit als flop heeft staan natuurlijk, het ging om het voorbeeld.

Hints moet ik nog even over nadenken. Zal binnenkort mijn profiel aanpassen om het mijn lootje wat makkelijker te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:52

Cynn schreef:
Oh ja. Hints. Crap. :') Ik ben niet zo creatief daarin. Gelukkig nog tijd om erover na te denken..
Er was toch ooit dat tijschrift 'Ros'? Gewoon een oud exemplaar op de kop tikken en die erin stoppen, maar er verder dan ook niets bij zetten. :))

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:54

Ik heb inmiddels ook al wat cadeau suggesties als lijstje op mijn telefoon opgeslagen. Zo heb ik het altijd bij de hand :)

Wie weet kom ik dit weekend iets leuks tegen! We gaan met het werk een weekend weg. Het is een verrassing waar we heen gaan, maar ik ben 99% zeker van Krakau :+

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:59

Mkango schreef:
Cynn schreef:
Er was toch ooit dat tijschrift 'Ros'? Gewoon een oud exemplaar op de kop tikken en die erin stoppen, maar er verder dan ook niets bij zetten. :))

Die heb ik al een keertje gebruikt :)) Wil ik dus niet nog een keertje doen haha.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 13:03

germie schreef:

Dat zal mij niet zo snel overkomen met mijn lootje. We wonen nogal ver uit elkaar.. (hint, hint?)

Wel al 2 hartstikke leuke (al zeg ik het zelf) specifieke dingen gekocht voor mijn lootje. Hopelijk gaat deze persoon hier héél blij mee zijn :-D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 13:15

Hier ook een lootje, ik ben niet overgeslagen *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 13:27

Debbie, waar werk jij? Echt super leuk zo'n uitstapje!

Ik ga dit weekend denk even op pad en anders ben ik binnenkort in een grotere stad. En ik twijfel nu aan mijn hints, dus ga denk ook nog wat nieuws verzinnen _O-

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 13:34

Hier ook het lootje binnen! *\o/*

Mondkapje is hier ook niet nodig, gebruik altijd de wegwerpmaskers.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 14:21

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer mededeling

Citaat:
De eerste Santa die zo blond is om het lootje op facebook, instagram, twitter oid toe te voegen, moet het beheer op taart trakteren >;)
De tweede, derde, vierde en daaropvolgende Santa's moeten trouwens ook trakteren >;)

Heb je vragen aan je lootje, pb mij dan!

Verder, de eenmaal verdeelde lootjes worden dus niet meer aangepast!

En als laatste, nog niet iedereen heeft zijn of haar lootje, dat komt doordat Ynske schijnbaar ook nog een leven heeft... Wie had dat nou gedacht :') _O-

Of juist massaal iedereen / andere lootjes te gaan volgen op FB, insta etc. om chaos te creëren 8-) :+